Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Díla známých autorů ke stažení!!!

10. 09. 2004
2
1
6124
Autor
Solitary

Zde si můžete stáhnout svá oblíbená či marně sháněná díla ve formátu .pdf (možná i jiných) - např.Čapkové, Kafka, Golding, Tolkien, Poe,Bass, Dyk, Baudelaire, Willon, Windham, Shakespeare, Exupéry a spousta dalších českých i zahraničních autorů (některé verze jsou v češtině a jiné v originále). Takže přeju počteníčko a nezkazte si očička od monitoru ;O)


Hlavní stránka

*****************************************************************************

1 názor

Solitary
16. 02. 2005
Dát tip
..snad to bude v poho, je to jen odkaz na stránky, které jsem ani nevytvořila já. A úplatky za to taky neberu :)

sicco
05. 01. 2005
Dát tip
teda nevím jak je to s autorskými právy, ale možná se tu dopouštíš trestného deliktu na druhou stranu dík, Dougles Adams potěšil

dekuji - nasla jsem tam spoustu mych oblibenych autoru

Solitary
12. 09. 2004
Dát tip
johanne: Jasně, není nad normální knížku, v metru se dá .pdf těžko číst, tohle je spíš taková nouzovka :)

Danny
12. 09. 2004
Dát tip
díky za odkaz*

dapler
10. 09. 2004
Dát tip
Největší e-knihovna je na http://www.palmbookz.tk cca.1500 děl v češtině.¨ Když hezky poprosíte administrátora, pošle heslo ke zpřístupnění.:o)

Solitary
10. 09. 2004
Dát tip
Super! Ještě lepší! Na tohle jsem narazila náhodou..

Solitary
10. 09. 2004
Dát tip
Tak jsem zkusila Tvůj odkaz a zjistila jsem, že to je jen pro některé mobily a kapesní počítače!?!???

dapler
10. 09. 2004
Dát tip
Je to formát *.pdb .... pro čtení v pc je třeba nainstalovat např.: "DocReader".Je na netu volně ke stažení.

johanne
10. 09. 2004
Dát tip
hm, dobré, ale myslím, že budu raději hledat dál po antikvariátech ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru