Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pedofil

10. 09. 2004
20
0
14359
Autor
Empty

Omlouvám se za nepřehledné uspořádání, ale nějak mi blbne Word. Zkusím to ještě nějak spravit

 

   Fred zrovna vkročil do své oblíbené hospůdky a už vyhlížel svého nejlepšího přítele Kamila. Ten již seděl na svém místě, ale tentokrát vyhlížel nějak zkroušeně. Fred okamžitě poznal na svém kamarádovi, že ho něco trápí, tak se hned začal vyptávat.

 

Fred:    Zdravím tě Kamile, co se děje?

Kamil:  Zdravím tě Frede. Dnes se mi stala zvláštní věc.

Fred:    Snad ti zas Milada s někým nezahla!

Kamil:  Frede, žádal jsem tě již několikrát, ať mi tuhle věc nepřipomínáš a tys mi to slíbil!

Fred:    Promiň Kamile, nějak mi to zas ujelo

Kamil:  Jediný, s kým mi kdy zahla, jsi ty

Fred:    Ale to se mýlíš! To byl přece Standa!

Kamil:  Na Standu jsi to podle hodil. Našel jsem pod postelí spoďáry a bylo na nich vyšité tvé jméno.

Fred:    Půjčil jsem jednou Standovi slipy!

Kamil:  Nehraj na mě divadlo Frede! Oba moc dobře víme, že chlapi si spoďáry nepůjčují!

 

   Fred se začervenal a nevěděl co říct. Kamil byl ale nad věcí, protože o celé věci věděl již dlouho a na Freda se už dávno nezlobil.

 

Kamil:  Přejděme k věci. Stál jsem dnes před supermarketem, okolo prošly čtyři asi desetileté holčičky a pravily, že jsem pěkný. Já teď nevím, jestli mám mít radost, nebo se stydět.

Fred:    Ale proč by ses měl stydět Kamile?

Kamil:  Frede, je mi už skoro padesát a jim bylo kolem desíti!

Fred:    Checht

Kamil:  Říkal si něco Frede?

Fred:    Checht

Kamil:  Proč se chechtáš Frede?

Fred:    Protože nevíš, o co přicházíš. Bylo to ještě lepší než tvoje manželka!

Kamil:  Jak to myslíš Frede?

Fred:    Je mi už skoro padesát, žádný krasavec už také nejsem a mít v posteli mladé nevinné

            desetileté masíčko, to je to nejrajcovnější, co znám!

Kamil:  Já snad nevěřím svým uším! Myslím, že je načase, abychom si promluvili o našem

            přátelství Frede!

Fred:    Kamile, chápej mě! Po tom, co se mnou tvoje manželka přestala spát, zkoušel jsem si

            sehnat nějakou ženskou, ale žádná mě nechtěla. No a pak jsem na nádraží našel tu

            holčičku a brzy jsem zjistil, že přesně tohle jsem hledal.

Kamil:  Dělá se mi z tebe zle ty úchyle! Jak jsem se s tebou jen mohl kamarádit?!

Fred:    Člověče! Ty nevíš, co říkáš! Mám jí doma. Pojď si jí prvně vyzkoušet a pak mě suď!

Kamil:  Cože?! Ty jí máš doma?! Hned tam jedem!

  

   Kamil s Fredem se poté odebrali do Fredova bytu. Když vešli do jeho ložnice, Kamil se zděsil. Spatřil v posteli docela nahou malou holčičku.

 

Kamil:  Promiň Frede, ale tohle není normální! Zbláznil ses?! Okamžitě volám šerifa!

Fred:    Kamile! Nedělej to! Aspoň si ji prvně vyzkoušej, než toho šerifa zavoláš!

Kamil:  Zbláznil ses?! Je to malá holčička! Volám šerifa! Takový úchyl by neměl být na svobodě!

 

   Zatímco Fred usedavě pláče, Kamil volá šerifovi. Za chvíli je šerif na místě a odvádí stále ještě plačícího Freda v poutech.

 

Šerif:    Děkuji pane Kamile, jste dobrý člověk a odměna za dopadení tohoto úchyla vás nemine.

Kamil:  To nestojí za řeč šerife, je to moje občanská povinnost!

Šerif:    Vidím, že jste čestný chlap. Mohl byste tady s tou holčičkou počkat? Policejní psycholog přijede z města asi až za hodinu.

Kamil:  Spolehněte se šerife!

 

   Šerif si s Kamilem potřásl rukou a poté odvezl Freda na stanici.

   Kamil stál ve Fredově ložnici a roztouženě hleděl na nevinně vypadající děvčátko. Přemýšlel, jestli je to opravdu lepší než s manželkou. Uvědomil si, že už je mu skoro padesát a žádný krasavec také není. „Co když je tohle právě to, co hledám?“ napadlo ho najednou...


no... dá sa celkom, ale prišlo mi to celé príliŠ predvídateľné a naivné. Ale ako morbídny vtip je to fajn

ondrech
14. 12. 2005
Dát tip
krása, konec trochu přecdvídatelny, ale je to parádní:)

Empty
05. 09. 2005
Dát tip
charlied: Tu sem četl, Bukowski je velkej mazec:-))))

charlied
05. 09. 2005
Dát tip
myslím, že všetci sme ním chtiac-nechtiac ovplyvnení... :-)

charlied
04. 09. 2005
Dát tip
Pripomenulo mi to poviedku od Bukowského v ktorej dvaja chlapi ukradnú mrtvolu mladej ženy, celú noc s ňou súložia, potom sa rozhodnú, že si s ňou (počas mesačnej noci) zaplávu v mori a nakoniec ju pustia do vĺn.

Klub

Eileen
26. 03. 2005
Dát tip
ze je to proti pedofilii jsem pochopila.a za to tip. ble, to je hnusny. akorat nechapu, ze ta holcicku nekam neodvezli a nechali ji tam, a ze ona nijak vyrazne neprotestuje(nebreci,nejeci).ale mozna je z toho uz apaticka... ve tvych povidkach je vzdycky cosi nerealneho,neco co nesedi..ale libej se mi moc, a prave vybiram nejake pro toho kamose;)

Andulka
16. 02. 2005
Dát tip
i kdyz je to dobre postaveny.... zhlediska literarniho .... z hlediska logiky.....mi to nedava smysl.....Normalne sexualne vyvinuty chlap vidi v desetilete holcicce dite, pedofil vidi svou sexualni korist....Leda ze by si chtel nechat ctenare na pochybach, ze i Kamil mel pedofilni sklony......Ale pedofilie je podle me jeden z nejhorsich trestnich cinnu a tudiz by se mi pak nelibilo...ze o tom pises jako o houskach na krame...

Empty
16. 02. 2005
Dát tip
popravdě řečeno, čekal jsem, že to čtenáře pobouří a znechutí, ale asi je už u mě nic nepřekvapí:-) Já sem člověk, kterej si dělá srandu ze všeho a respektuje málokteré téma. Nesouhlasím s tím, ale tím, že si z toho udělám legraci, problém nezhorším, takže je to podle mě OK:-)

Empty
03. 02. 2005
Dát tip
tibbaR: Je mi dvacet, takže mě to možná ještě čeká:-)

Mno a z jaké strany? té holčičky nebo z pohledu vetchého spoceného staříka

klipeto
02. 02. 2005
Dát tip
:)t*

chaImin
01. 02. 2005
Dát tip
snad příliš programní tím málo nevázané

To je dle tvé osobní zkušenosti???? tip

Humus ... Ani nechci vedet jak Te to napadlo...

Empty
29. 01. 2005
Dát tip
Ono to z toho možná nevyzní, ale je to proti pedofílii. Je to o tom, jak sou lidi chytlaví, blbí a bezcitní a to je fuk...

dahiba
15. 01. 2005
Dát tip
to je přesný,, krásný,, jásám,, T

Gonsales
30. 12. 2004
Dát tip
doufam ze se tohle netyka kazdyho chlapa ktery mu bylo padesat neni zrovna krasavec a porad neco hleda;)

...klasická Emptyovská absurdní prasárna, která si zase zaslouží tip :o)

Aleya
26. 12. 2004
Dát tip
no nevím...tady mě moc nechytla ta pointa, ale zpracování je fajn. a jména...:)

sidonia
07. 12. 2004
Dát tip
výborný!!!!!!!!:) *t

ondrech
13. 11. 2004
Dát tip
hahaha. a já to nepředvídal(jako ten konec.):-)))***TIP

Kytiii
24. 10. 2004
Dát tip
konec byl vcelku předvídatelný, ale to se dá skousnout... :o) *

sicco
15. 10. 2004
Dát tip
neuvěřitelné, žádná mrtvola, člověče, ty jsi to dokázal!!!

Empty
15. 10. 2004
Dát tip
sicco: Bez mrtvol mám víc i starších věcí.-)

cmukina
25. 09. 2004
Dát tip
eh....a nemalo to skoncit inak?

j_i_r_i_k
22. 09. 2004
Dát tip
Ten konec je takový očekávatelný, ale bez něj by to nemělo tu správnou šťávu, jsem rozpolcen... Jak se dává půltip?

Fame
20. 09. 2004
Dát tip
hip hip hurá

Elyn
19. 09. 2004
Dát tip
jiný konec jsem ani nečekala...

Shammann
18. 09. 2004
Dát tip
dobře napsaný..

Delahaye
12. 09. 2004
Dát tip
:-)) brrrr ! Dobrý ... .-) T + avi

Craerassy
12. 09. 2004
Dát tip
ježíši, to je hnusný:-)))) tip

Hip_Zdenda
12. 09. 2004
Dát tip
Klasická Emptyovská absurdní prasárna, která si zase zaslouží můj tip :o)

darksky
11. 09. 2004
Dát tip
hustovar

Elemmírë
10. 09. 2004
Dát tip
No to je úchylný :-))))

Carodej
10. 09. 2004
Dát tip
má to něco do sebe. Teď nemám na mysli ani tak téma pedofilie, jako spíš to dílko.

pozorovatel
10. 09. 2004
Dát tip
Škoda, že to není vážně míněno... Četlo se dobře a rádo. Přesto na tip to nebude.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru