Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlčí

Výběr: Milly, martinez
13. 09. 2004
8
28
6806
Autor
Repulsion

Jsem vlk s vyceněnými zkaženými zuby maják hladu a táhlého vytí jsem úplňkový nespavec se  sny jak šípkový keř beránek sám sobě obětovaný šelma s bílým rounem v žaludku chladná tvář do mozku vypálená stín sám sebe pronásledující.

Přijmu tvou dlaň k pohlazení a ohlodanou ti ji vrátím nelaskej šelmu vílo před beránkem prchni je ve mně dobrého asi tolik co v melounu jenž hnije zevnitř.

Kdybys však přece jen ruku chtěla vztáhnout tři kouzla musíš znát:

 

To první je v hlase co tóninou mollovou svazuje démony pod kostí spánkovou

To druhé je v očích co démony krotí

To třetí je v doteku co démony rozpouští.

 

Dříve než paži svou napřímíš dobře si rozmysli co z toho vzejde já a mí démoni jsme jedna bytost když démony vyženeš už nebudu celý možná pak hladit už nebudeš chtít...


28 názorů

romi
14. 08. 2020
Dát tip

No....všichni jsme nějakým způsobem psychicky narušení, jen někteří víc....o tobě to víme dávno. Z tvých věcí jsem většinou znechucená (a mimochodem, fakt se mi nikdo nemůže divit), nicméně tohle celkem šlo...*


Evinka.cz
13. 10. 2015
Dát tip

Nadhera....diky


Milly
05. 05. 2008
Dát tip
Oooo, tak 2. vlaštovka.. :-o :-D

Milly
05. 05. 2008
Dát tip
Mno, šupky dupky do dalšího klubu- coby 1. zdejší vlaštovka.. .o)

martinez
27. 10. 2007
Dát tip
snad tě to moc nevytočí, Repe, že tě budu cpát do zlata - s úctou tvá hanča magdalena mařka :o) i ty poetická duše... ;o) pozdravuj, jo? Milly dík za avi - pošlu taky, šak zmizej naráz dyby se u někoho potkaly... :o)

Milly
27. 10. 2007
Dát tip
avi :-) (tohle se mi dost líbí)

Milly
22. 07. 2007
Dát tip
Jo, furt sem lezu........, nemůžu si pomoct..... je to krásný moc....... -V- :-)

Milly
22. 07. 2007
Dát tip
aviiiiiii :-)

domin.go
16. 07. 2007
Dát tip
no já věřim,však ms bylo taky skvělý,až na to strašný vedro,ale zase těch kapel...:)))příště ale dorazim,když se to zas nebude třískat...i když přes šk.rok tolik akcí není:)

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
Jo. Hele, jestli sis to užil.. Bude zas něco jinýho, ale bylo to fakt skvělý!! Napíšu o tom zprávu asi- a sid dodá fotky, doufám..... :-)

domin.go
16. 07. 2007
Dát tip
já nevim...to už je jedno no já sem byl na mighty sounds žejo...jinak dorazim taky...kurva:///

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
A proč jsi začal vůbec mluvit o ději? :-) Příběh tam je- příběh v okamžiku.. To jsem ráda. :-) (hm, měl jsi vidět včerejší/dnešní Vulgar party .-)).

domin.go
16. 07. 2007
Dát tip
to ale není děj milly to je jedna myšlenka,jeden okamžik ale don't get me wrong já nemám rád v poezii nějaký příběhy a tohle se mi líbí,však je tady taky můj tip kurva...:)))

Milly
15. 07. 2007
Dát tip
Domingo, fajn. :-) Víla mi tam sedne- je to moc krásný dílo........ Líbí se mi. Domin.go, děj je přece jasnej- teda děj- spíš výpověď- popis pocitů.....- hej, tomu bys přece měl rozumět! :-) Nechápeš to?? Já to beru tak, že když ho pohladí, když ho ochočí, tak už nebude tak divokej- jenže co když ho chce právě proto, že je divokej- třeba...?? Velmi mi blízké téma- vlkodlak i víla jsou tam přesně pro mě. :-)

satannáš
13. 07. 2007
Dát tip
ta mi sedí , dík M. T

domin.go
13. 07. 2007
Dát tip
tak sem píča no zastřelit se kvůli tomu nepudu a žádnej děj tam furt nevidim peace

Repulsion
13. 07. 2007
Dát tip
AVIKURVA

Repulsion
13. 07. 2007
Dát tip
domin.go, tak to jsi, s prominutím, piča - teda ne, že by to byl literární klenot, je takový můj tvůrčí poklesek - ale ten příběh je tam dle mého tak zřetelný, že ho tam snad musí vidět i slepej. To zas mě jako neser. Proud slov, pičo, vole - dyk je to až polopatisticky srozumitelný - nebo jsem já ten mamrd?

domin.go
13. 07. 2007
Dát tip
já tam nevidím děj...teda...pro mě je to prostě proud slov který na sebe nenásilně navazujou...a je to hezky zvukomalebný,dobrý výrazy a obraty,ale že by to bylo o něčem...jenom to hezky teče...skoro jako písňovej text...

Repulsion
12. 07. 2007
Dát tip
Rejpání, nerejpání, ale kdyby vílu vypustil, tak o čem by to pak bylo? Takhle je to založené na dvou archetypech - víla x vlkodlak. Nic moc origoš, ale proč ne, že. Ale fakt nechápu, proč vadí víla a vlkodladlak ne. Tady mi uniká ten myšlenkový pochod - buďto mi to dílko nic neříká - OK. Anebo jo, ale pak tam ta víla patří. Ono je to takové pohádkově naivní - takže buď na tu hru přistoupím, nebo ne. Fakt nevím, co by tam mělo být místo víly.

domin.go
12. 07. 2007
Dát tip
já bych ji úplně vypustil:)) ale to je detail,jenom rejpu...:))

Repulsion
12. 07. 2007
Dát tip
Díky za opakovanou návštěvu, člověka to vážně potěší, ale fakt nevím, co vám vadí na "víle" - dyk to není víla nijak patetická - prostě normální oslovení - je to tam kvůli kontrastu - víla jako něco éterického, čistého - a vlk jako živočišná, dravá síla - co byste tam dali místo víly?

domin.go
11. 07. 2007
Dát tip
(ale ta víla nesedí) jinak fajn,fajn...dík za avi:)

Milly
11. 07. 2007
Dát tip
fuu, fajn..... konečně se někomu zalíbila- mimo mě.... :-) teď mě ještě napadlo....

Notreal
11. 07. 2007
Dát tip
nemam rad basne ve vetach, ale tahle neni spatna*

Milly
11. 07. 2007
Dát tip
Hej!!! Stále nikdo zde...........

Milly
09. 02. 2007
Dát tip
do nejoblíbenějších.....

Milly
26. 04. 2006
Dát tip
tohle je moc krásný.......- vážně, když jsem to recitovala svýmu Partnerovi, taky to na něj dost zapůsobilo...... :-) Vážně se mi líbí, jak jsi propojil myšlenky se slovy a protože vlčí klub jsem ještě nezaložila (nebo už existuje?), tak dám aspoň klub chytací za srdce, i když teď klubový avíza nefungujou... :-) -t-

mluvíš jako adonis

kawa
13. 09. 2004
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru