Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat

03. 10. 2000
4
0
3520
Autor
Bambulka

nehledejte v tom víc:-)

Sama ve své touze s duhami na obloze osvětlené vrcholky stromů tak moc bych chtěla domů. Tam, kde jen Láska zní - klidné odpuštění v citu vyššího vědomí bezbřehý klid svědomí... Není rozepře, není boj, lákavý tón hry na hoboj bez msty a bez odplaty vždycky je čas na návraty!
AZALIN
06. 05. 2001
Dát tip
Jééééééééééé, Bambíííííííííííííí, já mám dneska takovou radost... i díky tobě.... a mám pocit, že jsem si to přečet v tu správnou chvilku..... slzičky v očích... a přesto úsměv.... díííííky... :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) MTR! :-)))

Sala
21. 04. 2001
Dát tip
Domov! ráj tvého srdce z labyrintu světa..:) a stálost duhy na cestách.. ..tak moc bych chtěla..vždy s navrácením děkuji..*!

Prokletí
23. 10. 2000
Dát tip
*Návrat: "lákavý tón hry na hoboj" ... mňam ... "Tam, kde jen Láska zní" "tak moc bych chtěla domů" ... nádhera ... tipam ... opravdu snad Tváý nejpovedenější ... chválím mots Carda+Mirda: nee m.

V_4_C
20. 10. 2000
Dát tip
moc hezký ....všude dobře, tak co doma? ...přesto není nad to mít svojí postel, samozřejmě nejen tu postel :o)

JiKo
10. 10. 2000
Dát tip
Jo jo paráda, škoda že někdy se stává, že doma nikdo na hoboj nehraje ... Báseň dobrá až na jednodušší rýmy v první sloce

Stínovlas
09. 10. 2000
Dát tip
Já moc kritizovat neumím. Tak jen - líbí. :o)

mis
09. 10. 2000
Dát tip
Taky líbí

Merle
04. 10. 2000
Dát tip
jó, doma je doma

Vio
04. 10. 2000
Dát tip
Home, sweet home ;-) ... ale kde to je? Těžko říct...

Cid
04. 10. 2000
Dát tip
Je to hezké, takové volné. Ten hoboj mě tam překvapil, ale mám ho moc rád. Piš prosím dál. Ono to chytne formu.

Klárka
03. 10. 2000
Dát tip
hoboj .... má krásný zvuk, obzvlášť ve středních polohách. Ve filmu Mission mi přímo učaroval. Je to nádherně vybraný symbol návratu... myslím. :-)

Carodej
03. 10. 2000
Dát tip
Návrat domů....to hodně znamená, zvlášť pro nás Raky....

Miroslawek
03. 10. 2000
Dát tip
Caroděj: všichni jsme Raci?

papouch
03. 10. 2000
Dát tip
néé, všici néé. Já su Lefff. Bambí.: eště Ti nikdo nedal píp??? Tumáš! Za tu atmosféru.

Somalec
03. 10. 2000
Dát tip
ta prosba je tam dokonalá

mulis
03. 10. 2000
Dát tip
Vize smrti, ze které by se šlo vrátit zpět na Zem, ale to bychom úplně zbourali filozofii a její "hmotu a formu", tak to musím brát ortodoxně přes ten DOMOV - taková pohoda.

Bibša
03. 10. 2000
Dát tip
Myslím, že se ti to podařilo bravůrně vystihnout, krásný povzech... Vítej zase doma!

Bambulka
03. 10. 2000
Dát tip
Klárka: tak se Ti to povedlo:-)) Papouch: pípáš krásně, ptáčku!:o) Somalec:jo, stačí si pokorně poprosit a pak už je to k Tobě "samo" přivedený... Bibííí: dík, já Ti brzo napíšu, slibuju!:-))

tupoun
03. 10. 2000
Dát tip
Domů, domů. Být tím domovem už bych tě po takové krásné prozbě nikdy nikam nepustil.

Sly
03. 10. 2000
Dát tip
krásný dech dýchá to plnou samotou fíííí....

Jákob
03. 10. 2000
Dát tip
nehledám v tom vůbec nic aspoň budeme Tě vídat víc atmosféra návratu je svělá jako by tam ta muzika zněla ... tak vítej zpět

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru