Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Červnový den

16. 09. 2004
1
1
3643
Autor
cherubinka

Dusno tlačí mé vnitřnosti a pálí bolestná odřená místa tak, jako voda topí večer koťata. Podléháme myšlenkám na déšť, který nepřichází. Květy šeříku vadnou ve váze po babičce, když opelichaný kos zapěje pod oknem árii slunce. Svět drkotá v rytmu motoru autobusu a žluté krychle kolem hýří mnoha životy, které jsou vězněny v jejich náručí. Veselé kolory sestřiných šatů z krepdešínu se slévají do jediné kapky, aby posléze zalily vyschlou louku. Pleš se blyští vedrem a krůpěj lepkavého potu si razí cestu z čela až ke kotníkům. Slyšíme, jak dopadá na hladinu poslední kaluže, když se skláníme, abychom svlažili popraskané rty její hnilobnou vodou.

 


1 názor

Brynhyld
11. 04. 2007
Dát tip
Jsi frajerka, je to až naturalistický..myslim to jako kompliment. Líbí se mi Tvoje psaní. Až přijdu z rachoty, mrknu na víc tvých věcí.. dobrou :-)

Zbora
16. 09. 2004
Dát tip
No, zajímavý popis. rozhodně t.

Dash_707
16. 09. 2004
Dát tip
Připomíná mi to Vančuru...to ve vší chvále. :o))

Nicollette
16. 09. 2004
Dát tip
něco je zajímavé,....dle mého trochu neucelené.... že by...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru