Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konečná

04. 10. 2000
1
0
1525
Autor
mulis

Vidím, že Kerouac má docela úspěch, tak přidávám další a zárověň taky poslední kus na toto téma.

V lahváči mucha, jak mám pak přežít ta hrozná sucha, když z piva je šit. Umírám tedy žízní v mé soukromé poušti, kde vane vítr jižní, co žít nepřipouští. Nalezen doma oděn do saka suchý jak troud. Na stole kniha od Kerouaca, přece On the road.
Slunce
04. 10. 2000
Dát tip
wow, good one, davam bod

Vojtek
04. 10. 2000
Dát tip
Tak přece ..on d roud ..wow

Miroslawek
04. 10. 2000
Dát tip
Trochu říkankovité, ale líbí se mi. Docela dobře vystihuje určité vyprahlé stavy. Rytmicky to tentokráte sedí, jen mi vadí, že místy na sebe jednotlivé verše nenavazují příliš plynule a tudíž se občas při čtení na novém řádku zasekávám. V poslední sloce bych osobně použil místo suchý slůvko vyschlý (sucha máš už v první sloce a lépe to vyjadřuje proces žízně), ale nejsem autor, že. Odcházím se napít...

Miroslawek
04. 10. 2000
Dát tip
no ještě teď koukám, že jsem se unáhlil, v poslední sloce ti nevychází počet slabik: ...suchý jak troud / ...přece On the road. (4/5) stačilo by přidat o = ...jako troud

Silly
04. 10. 2000
Dát tip
hmm, chytlavý :-)) asi si najdu krom prózy i nějakou tu beatnickou poezii :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru