Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medvídek Pú

18. 09. 2004
12
3
5309
Autor
Jajoch

Gumový medvídek Pú
Plyšová medvědice Pí
Jdou spolu
Cestou si pískají
Nahoru
Dolů

Gumový medvídek Pú
Plyšová medvědice Pí
Drží se za tlapky
Oplatky


Gumový medvídek Pú
Plyšová medvědice Pí
Si
Zpívají

3 názory

pété
07. 03. 2008
Dát tip
milé a hravé, nikoho neurazí, spíše naopak :o))

Santi€
05. 03. 2008
Dát tip
jéééééééééé

Jajoch
29. 08. 2005
Dát tip
:-)

Jajoch
11. 03. 2005
Dát tip
Totální souhlas...:-) Dneska Tě prej Kuba uvidí, tak Ti dá Manifest...:-) Tak zase kdyžtak pošli pány Vandemara a Croupa na mě...:-)))

Jajoch
05. 03. 2005
Dát tip
Ať sníh leží Tydlidum Všude!:-) No, a tohle je ta věc, o které jsem Ti psal - skrytá neodekadence! Představ si, že by tato báseň byla v neodekadentní sbírce. Po jejím přečtení by se Čtenář zarazil a zeptal by se věčnou otázkou: Co je na tomhle (neo)dekadentního? I začal by to hledat. A jelikož Čtenářova fantasie je obrovštější, než cokoliv se dá napsat, jelikož to, co se napíše se dá představit, kdežto v Čtenářově mysli se mohou míhat představy jedna hrůznější než druhá, dojde nakonec k hrůzným závěrům. Ano - na této věci samo nic tak hrozného. Ale ty následky! Čtenář dobře ví (vysní si), že Medvídek Pú má v kapse mototrovou pilu a že...(ale to už nechám na Tvojí fantasie) Dále se dá vysledovat tzv. Gaimanovská linie - od Snu přes Delirium k Zoufalství přes Šílenství (sakra...jaktože u Gaimana není Šílenství? Nebo je? Uááááá...) až ke Smrti. A kdesi v dálce si básník usměje (ze sna...ze Sna...:-) )

Nicollette
13. 01. 2005
Dát tip
džouke *

Eilil
14. 11. 2004
Dát tip
nonojo.. :o) roztomilounké je.. hravoulinké.. :o))) otipnu.. :o)))

kassiope
10. 10. 2004
Dát tip
Joj :o)

Titiyo
09. 10. 2004
Dát tip
milý:)

chi t*:o)))))

Jéé..jako delfín Ma a delfínice Fí, znáš? pěknéééé

Jajoch
01. 10. 2004
Dát tip
Podle delfínice Fí je medvědice Pí...:-) Chytrá kočka. Pouštní. :-)

I když Pí vypadá trochu...hmm.zvláštně:o)

Jajoch
01. 10. 2004
Dát tip
Co jinýho dát k medvídkovi Pú, než medvědici Pí?:-)

Medvídky Pů já můžu. Nejradši zelený. Nebo ty na obloze s velkým vozem. Sorry, ale tohle je tak blbý, že jsem to okomentovat musela. ...se omlouvám a posílám tip.

adrift
18. 09. 2004
Dát tip
;c) líbezné

Jade
18. 09. 2004
Dát tip
roztomile:)

Danny
18. 09. 2004
Dát tip
:)

Jajoch
18. 09. 2004
Dát tip
Děkuji...:-) Až ji dodělám, tak přidám obdobnou o tuleních...:-)))

Julinka
18. 09. 2004
Dát tip
Boží: )

Jajoch
18. 09. 2004
Dát tip
Zajímavý je, že jediná věc, kterou jsem nechtěl okomentovat, protože k ní v podstatě není co říct, je to taková hříčka...a takovejch komentářů...ach jo!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru