Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tichá píseň pro chlapečka s housličkami

10. 10. 2000
2
0
2915
Autor
Silly

Nalezni sám sebe

človíčku maličký

matka ti zas bere

tvý dětský housličky

 

Nezpívej, maličký

slunce už spí

radš probuď hvězdičky

naděje svý

 

Vysvitnou zdaleka

pomalu jdou

k hochovi malýmu

na cestu zvou

 

K vidění pyramid

k poznání nic

 

Uvidí barvy

v plechovce na smetí

Růžovým hlasem

promluví princ

 

 


zámek
01. 11. 2000
Dát tip
Taková moc milá návštěva, smutná a radostná ... jaksi. Díky ti Silly !!

Miracleion
16. 10. 2000
Dát tip
Já mám tentýž dojem jako Miroslawek. Prostě mi zrovna nějak nesedla, ale možná, že to je jen mou náladou v téhle chvíli...

Silly
16. 10. 2000
Dát tip
Mirosawek, Miracleion: Asi se mi povedlo zaplést šeptanou ideu do "veršíčků" příliš :-). Psala jsem to ve smutný náladě, ze světa, z dospívání... Bibša: ke mně zase tahle sloka mluví jen občas, asi je začarovaná :-) Stínovlas: uznávám, teď už píšu spisovně, ale jenom básničky :-))

hermit
13. 10. 2000
Dát tip
Dobré. Tip.

Carodej
10. 10. 2000
Dát tip
Viz Bibša....

Miroslawek
10. 10. 2000
Dát tip
Na mne až moc něžňoučká, miloučká, krásňoučká ... méně je někdy více, ale kdo zná ty hranice, že?

Stínovlas
10. 10. 2000
Dát tip
Taky mi připadá, jako by ty poslední dvě sloky tam nepatřily. Vadí mi ty koncovky: "malýmu", "svý", "tvý".

JiKo
10. 10. 2000
Dát tip
:-)

Bibša
09. 10. 2000
Dát tip
Tu předposlední sloku nechápu, ale nedokážu vysvětlit, proč se mi líbí nejvíc :-)Jako by ty poslední dvě sloky byly z jiné básničky, z jiné nálady, z jiné myšlenky. Ale to je asi jen můj dojem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru