Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzdálenost osmá

04. 09. 2004
1
3
2902
Autor
Tynic

postamble();

 

 

 

23.8.2004 – Škoda a.s., Mladá Boleslav

 

Nejhorší telefonáty jsou ty před koncem směny. Kdo má jen trochu rozumu, ten je nezvedá. Já jsem zvedl. Odměnou mi po zásluze byla 33 hodinová noční můra. Dostal jsem úkol hodný pěti let studia na vysoké škole. Konečně uplatním své hluboké znalosti z oblasti diferenciálních rovnic a programování průmyslových automatů! Úkol byl následující : Karoserie označené štítkem MB jsou „interní káry“ a jedou po závěsné dráze doleva. Karoserie označené štítkem VR jsou „externí káry“ a jedou doprava. „Vy, pane Janíku, budete sledovat, zda automatický systém funguje správně. Tedy. Aby MB jelo doleva a VR doprava. Rozumíte ?“ Přikývl jsem na znamení, že rozumím. Pomalu jsem zavřel učebnici s Laplaceovou transformací a usadil se na školní židli u výhybky. První karoserie nové Škody Octávia měla štítek označený písmeny MB. Jela doleva.

 

 

Stíhej takt

tak či tak

tvůj čas

je dán

Otři vosk

tři pípnutí

a stop

Stíhej takt

tak či tak

tvůj čas

je dán

Otři vosk

tři pípnutí

a stop.

Stíhej takt

tak či tak.

 

 

 

 

postamble();

3 názory

Tynic
04. 01. 2010
Dát tip
ulita: už je to skoro 6let, ale nedá mi to... Objevila jsi tu kavárnu ?

Tynic
17. 08. 2009
Dát tip
Myle: to není povolání, to je prokletí :)

Marcela.K.
16. 08. 2009
Dát tip
:-) Mám jednoho takovýho bez rozumu doma...musí je zvedat i po ukončení směny. Je šéf výroby :-)

ulita
14. 12. 2004
Dát tip
Tak jsem si ty tvoje vzdálenosti dala znovu, všechny najednou, protože teď jse ti v dálce sestrou - sama a vyplašená až k nedýchání, a že by mi ten stav připadal "plodný", jak píši v jedné své kritice...? Možná, možná že zítra objevím v uličkách bratislavského Starého Města kavárnu nebo čajovnu a vytáhnu blok, ale spíš - spíš ne... Jak jsi to všechno zvládnul, přežil...? Jak?

arthamir
21. 09. 2004
Dát tip
hezký příběh s pointou (hi hi), milé čtení... tak už to v životě bývá :-))

Miroslawek
21. 09. 2004
Dát tip
;o)

Merle
20. 09. 2004
Dát tip
víš jak dobře se u toho medituje? :) já naštěstí ne

pampelin
20. 09. 2004
Dát tip
:) Podpásová výroba.

ulita
19. 09. 2004
Dát tip
uf.

Elyn
18. 09. 2004
Dát tip
no potěš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru