Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Xychty a Charlie the Bomber

20. 09. 2004
1
0
6884
Autor
ashentree

Zdravím všechny! Že zase otravuju...V prostorách "krematoria" (xychtovské označení jinak snad docela příjemného brněnského nadačního fondu Maják) mají své dny...V jednom z nich (29.9.) se, po ukázkách hrnčířského umění a představení Zemanova dřevěného divadla (pro nejmladší), vynoří Xychty později vystřídané brněnským Stevem Rayem Vaughanem doprovázeným kapelou Charlie the Bomber.

Takže: středa 29.9.2004, Maják Brno

Celá akce je zdarma! Písmactvo vítáno obzvláště...

Za Xychty vás zvu zejména na hudební část programu, za niž jsem částečně odpovědný ;)

18:00 Xychty
19:45 Charlie

Novinky z xychtího zákulisí:

Jelikož se jedná o "den mladých" :-) xychti si úzkostlivě vyhlazují vrásky...

Po několika nehodách v minulosti jeden z kapelníků uložil xychtům pravidlo: "chlastat se bude až po koncertě"...Za tímto účelem si někteří členové kapely vzali po koncertě dovolenou, kde se bude pařit se určí na akci, tak se stavte :-)

V kuloárech se prosléchá, že Xychty naberou imáž a vystoupí jako bratři v triku...Za tímto účelem jsme vrazili hlavy do kopírek...

No bude to trapas...
Se těším!
eš.
yoyo
04. 10. 2004
Dát tip
Koncert byl super, díky, Dejve! Básničky jsi volil výborně, jen tak dál! (a na kritiky konzervativce kašli :) ) Co se týče Charlieho, dobrý, ale připadalo mi (z odposlechutých rozhovorů okolo), že je trochu přechválený.

ashentree
01. 10. 2004
Dát tip
v pohodě ;) napadaly mě stejně děsný blbiny...sprostý a úplně nejhorší :-) kdeže je konec močícím králíkům, tentokráte to bylo o nevěstkách, OSE a tak... a premiéra byla, novej song, ale zas je o smrti, tak co z toho ;)

Perlino
01. 10. 2004
Dát tip
Je mi moc líto, že sme nedošli, zvlášť jestli tam byl hroš:((( Nám se to během půl hodiny celý rozpadlo a bylo po plánech, snad příště:)))

ashentree
30. 09. 2004
Dát tip
skoda, ze vam to nevyslo, lidi, bylo to fajn...hrosikovi dik, ze prisla ;) jinak se tesim nekdy priste :-) a Charlie doporucuju...ten Tom je vybornej, je na nem videt, cim prosel, tahne to z jeho tonu...takovyho bluesovyho kytaraka mame v Brne a ani nevime...kdyz zpiva tim vychlastanym hlasem svy zivotni pribehy (mimo tech dvou let, co o sobe nevedel vubec) a do toho vyhrava druhy hlas, je v tom sila ;) doprovodna kapelka sice neni moc sehrana, ale jsou vyborni muzikanti a behem koncertu se rozjizdeji...ze na konci vam vadi, ze je konec :-)

papouch
30. 09. 2004
Dát tip
líííto :-( nemám to jednoduchý

fňuk fňuk :(((

ashentree
28. 09. 2004
Dát tip
tesim se! o hrosi nic nevim ;( pocitam, ze zacnem o ctvrt, taky budeme mit problem to stihat :-)

Perlino
27. 09. 2004
Dát tip
Ashi, dorazím bohužel asi až v průběhu, tak ne že začnete na čas:))) Nevíš jestli tam dovalí i Hrošík?

Morasten
24. 09. 2004
Dát tip
jé,já chci taky...ale já bych tam sama zabloudila:-(

kurňa poč je to ve středůůů ? :))

Dero
23. 09. 2004
Dát tip
N_T: Jestli jsi tím chtěl taktně naznačit, že ve středu nemůžeš, tak věz, že takové myšlenky se zamítají. :o)

Dero: přesně tak...taktně...ve čtvrtek mám školu od osmi do pěti a mám tam dva dedlajny...gruar :(

Jestli mi do toho i tentokrát něco vlítne, tak se fakt naštvu :))

ashentree
22. 09. 2004
Dát tip
Budu rád, když dondede, a trochu se odvážete, ať můžu taky :-) Za pěknýho počasí to prý má být venku na hřišti, a ne v tom papírovým kostele, tož jsem zvědav, jak to šecko dopadne ;) Rozhopádně se těším!

papouch
22. 09. 2004
Dát tip
já pošlu aví děvčátku

děvče
22. 09. 2004
Dát tip
zhlédlo jsem....přijdu?

ashentree
22. 09. 2004
Dát tip
přindi ;)

papouch
22. 09. 2004
Dát tip
příííť

pořád slyším jen samou chvááálu, to se asi taky přijedu kouknout...když někoho seženu, páč samotnýmu se mi jezdit moc nece :)

pořád slyším jen samou chvááálu, to se asi taky přijedu kouknout...když někoho seženu, páč samotnýmu se mi jezdit moc nece :)

Dero
20. 09. 2004
Dát tip
Seberu pár známých a vyrazíme - doufám. :o)

ashentree
20. 09. 2004
Dát tip
taky doufám! ;)

papouch
20. 09. 2004
Dát tip
Dero, jsem Tvůj známý? :-)

ashentree
20. 09. 2004
Dát tip
je to k nevíře, lidi, možná se ptáte proč ta naše banda bezvěrců furt hraje v křesťanský misionářský organizaci, ale tohle je jediný klub, kde nás chtějí, kde po nás nechtějí žádné peníze, kde nám i vyplatí nějakou gáži nutnou k pokrytí paliva, a tak vůbec... papí, budu rád, když Tě Dero sebou vezme! to zas bude akce... ;)

Dero
20. 09. 2004
Dát tip
papoušku ... víc než to, růženec s sebou. :o))

Waawe
20. 09. 2004
Dát tip
že bych přijel ? :))) m.

yoyo
20. 09. 2004
Dát tip
Jooo, tak to se zúčastním. Já vlastně musím, už jsem Ti to slíbila :) Těším seee!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru