Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutná

21. 09. 2004
7
0
4251
Autor
andromeda

     "A zemřel..........Jeho duše se proměnila v bílou holubici a stoupala stále výš a výš, kamsi do nebe, až byla v nedohlednu.....". Tak to chlapec kdysi slýchával v pohádce, kterou mu dědeček vyprávěl...

 

    Uplynuly 4 roky a jeho milovaný dědeček zemřel. Chlapcovu bolest nad ztrátou drahého člověka prozrazovaly jeho slzičky v očích. Choulil se babičce v klíně a tiše se ptal:


     "Babičko, co se stane s člověkem, když zemře?"


     "Já nevím, hochu, odejde daleko od lidí, do jiného světa, než je ten náš, až na věčnost, tam už ho nic nebolí, netrápí se a nic mu neschází..."


     "A babičko, zapomene na mě?"


     "To určitě ne, jestlipak víš, co se říká ? Že všichni se na věčnosti jednoho dne znovu sejdou a pak jsou šťastni a už nikdy se neopustí...."

 

Chlapec chvilku přemýšlel a pak se zeptal:


     "Babičko, vedou do nebe schody?"


     "Víš, vnoučku, někdo říká, že vedou, ale nikdo je nikdy neviděl. Ale jedno vím jistě. Když má někdo někoho moc rád, jako Ty jsi měl dědečka a dědeček Tebe, zůstane navždy v Tvém srdci a Ty zase v jeho a na tom nikdy a nikdo nic nezmění. Chraň si krásné vzpomínky na něho, opatruj  je a dědeček tady bude stále s Tebou."


Po těch slovech se chlapeček uklidnil a usnul babičce v náručí....

 


Morasten
22. 09. 2004
Dát tip
no jo,pěkný,ale nic novýho to neni.

Mila_cik
21. 09. 2004
Dát tip
Příde mi to jako balzám na moji utrápenou dušičku...po dílku "Maminka" se nebudeš ničemu divit..Kéž bys měla ptavdu..KÉŽ by..Dávám Ti TIP víc Ti dát nemůžu..jen tiché díky..a pozdrav...

Robinia
21. 09. 2004
Dát tip
chraň si krásné vzpomínky... tip

vesuvanka
21. 09. 2004
Dát tip
Je krásná.... i pro mě veliké pohlazení..... děkuji moc a dávám obrovský TIP i Tobě

stromovka
21. 09. 2004
Dát tip
taky dám ráda za tohle TIP

cmukina
21. 09. 2004
Dát tip
velmi pekne

andromeda
21. 09. 2004
Dát tip
děkuju vám všem....... Luckytaky - já už jsem maminka - 4 dětiček.........ale jestli hodná, to by musely říct oni.......

andromeda
21. 09. 2004
Dát tip
ne, babička ještě nejsem a tak rychle snad nebudu, je mi 37,ale musí to být krásná doba, mít vnoučátka a tak, až to přijde, budu určitě šťastná.......

Waawe
21. 09. 2004
Dát tip
pohladila.... krásně jako bílá křídla bílých holubů.... TIP* ps : holt mám smůlu mno....:))) lesu zdar ! m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru