Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda

Výběr: Pišta_Hufnágl, Elyn, Print, a2a2a, Jinovata, Elyanne
21. 09. 2004
38
0
13090
Autor
Craerassy

Věnováno.:-)

 

 

 

Někdy si říkám

že si pouklízím své věci

vrší se do hromádek

na které z nich

je mé        miluji

nepřebírám

jednou si o ně

přerazím nohy

bývají věci     patří ženě

něco je příliš uklizené

něco

se do skrýší nevešlo

a cinká to jak sklo

Vpravdě trpím

jejími pravděporodními bolestmi

a ona se tváří uzavřeně

mlží mi lží

tváří se pitvoří

a já jen procházím se

očima dovnitř

obráceně

Byla jsi vždycky

takhle prolhaná            ?

V rozpažení

křičela kamení

neumí nesouhlasit tiše

z hlavně jde ještě kouř

vždy k tobě dveře

nejsou dokořán

příkořím zalévám

když v tobě spím

pravda je

můj unavený anděl

padlý

do peřin

 

 

 

 

 

 


Craerassy
18. 10. 2004
Dát tip
Zoro...škoda, že nemohu říci, že je mi to líto...neuměla bych ale mluvit s někým, kdo mi nutí jednostranný a zjednodušený pohled na věc...

f_moll
15. 10. 2004
Dát tip
Ne, f_moll myslelo, abys nebral tak zatraceně vážně sám sebe... jsi taky jen člověk..a občas jsi v kritikách dosti mimo.. a ...tohle prostě špatně rozdýchávám - rádoby pomazaný hlavy, co raděj, a samy si přitom neviděj na špičku nosu.. Promiň, Crae...už mizim.

Craerassy
15. 10. 2004
Dát tip
Zoro...souhlasit s tebou znamená podrobit se právě jedné pravdě...a mé dílko pochopil každý kromě tebe, nebude to tedy tím, že pravda je v konci, kam jsem ji položila a ty jsi nedočetl? náboženství má určitá pravidla a pak tedy ti, kdo s ním nesouhlasí jistě musí mít svoji pravdu, nemyslíš? není potom jen jedna.. f_moll...tebe tu ráda vidím, bojovnice:-)

f_moll
09. 10. 2004
Dát tip
Zoroaster... nejsi ty zase trochu mimo? Zkus se nebrat tak vážně... :)

Craerassy
08. 10. 2004
Dát tip
Zoro...jsi malinko mimo...tady u mě mluvím o své pravdě (navíc ne jako o celku, ale o jednom jejím obraze)...je víc než pravděpodobné, že ta tvá je někde jinde... navíc bych si s tebou dovolila polemizovat o tom, čeho se mám držet...blbounký blondýnky už malinko vyšly z módy, kloučku

Delahaye
08. 10. 2004
Dát tip
Zorro : avízo bych příště prosil u něčeho smysluplnějšího, než je tvá sebestředná onanie. Děkuji za pozornost.

cufktish
02. 10. 2004
Dát tip
/t!

TAM
30. 09. 2004
Dát tip
Nenmám co dodat. Nemám sil přečíst si všechny příspěvky. Nemám pocit, že bych řekl něco nové. Mám dojem, že už to vše řekli ostatní. Nechybil jsem. *T*

Craerassy
30. 09. 2004
Dát tip
dream...ty jsi kouzelná...rozdáváš radost svými obrázky..děkuji:-)

Elyanne
29. 09. 2004
Dát tip
Velmi zaujalo. Nemuzu jinak.

Dr_Mephisto
28. 09. 2004
Dát tip
Neumí nesouhlasit tiše ... a umí tiše souhlasit? Co, že snad klišé...?!? ... A pak mi řekla mamlasi!!! Trošku jsem to (se) vzal zlehka, promiň... (i když ty mě taky nešetříš) :)) A teď vážně (nebo hlouběji). Pominu-li, že na mne (na tebe) je to psáno aš dost "ladně" a že mě občas svým psaním zamotáš hlavu (jestlipak by to platilo i v mluveném slově?), tak musím uznat (ač nerad, páč to uznávám poslední dobou nějak často), že se mi to líbí. Ale...! ... kdybych to měl vzít z hlediska odborného (hrozný slovo), řakl bych, že druhá polovina (to je opak první) je tak nějak moc přerývavá. Ale...! Jelikož odborník (zas to slovo) nejsem, tak je to v pořádku... Tudíž mou kritiku, Craerassy , neber moc vážně. Hlavní je (ono to teda asi moc hlavní neni), že mě se to líbí a kdybych ti nedal tip, tak mě tu lidi ukamenujou (ba ne, toho se nebojim - virtuálním kamenem to nebolí). Další "zkritizuji příště, páč jsem v časové tísni (resp. je půl třetí ráno a jdu spát). :)))) Tííííppp,,,,..... . . . . .

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
Mephe...cokoli v nás si v sobě často odporuje, nečekej, že ti dám jasné odpovědi, když je sama neznám..kdybych je znala, neměla bych inspiraci psát...:-)

Dr_Mephisto
28. 09. 2004
Dát tip
Psát v otázkách je jedna stránka věci, ale psát v odpovědích udržuje rovnováhu.... :o)

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
Mephe...ale zrovinka u téhle jich pár je přeci...

Dr_Mephisto
28. 09. 2004
Dát tip
Jakou váhu má nejistá odpověď oproti odpovědi vyhýbavé, či snad přímé? A může být odpověď otázkou???

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
odpověď může vyvolat otázky...nemůže být otázkou, pokud je za ní tečka...nejistá odpověď není odpověď..je to jen obava, že budeš pochopen...ale to je na dlouhé diskutování:-)

Dr_Mephisto
28. 09. 2004
Dát tip
To je, ale slyšel jsem co jsem chtěl. U tebe mi právě často připadá, že tvé odpovědi jsou oněmi obavami.... ...a nejen tečkou a otazníkem nemůže být. Odpověď otázkou nepřináší co je očekáváno, ale pouze přesouvá otázku (zde je odpověď s otazníkem zrcadlem) do jiného směru...

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
Mephe...kdybych byla oproštěna obav, psala bych povídky:-) odpověď s otazníkem je otázkou, na tom trvám.-)

Dr_Mephisto
28. 09. 2004
Dát tip
Myslíš si, že bez obav nelze poezii psát? A co prožitky, radost, zklamání, nebo fantazie? A v povídka že nelze psát z obav? Jinak s tou odpovědí s otázkou - to se snažím celou dobu říct... :)))

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
ale jde..já neřekla, že to nejde...já si jen chci ukrást kousíčky, které nechci pustit ven...jsou jen moje, nepatří nikomu jinému...ty se dáváš cele, když píšeš?:-)

Dr_Mephisto
28. 09. 2004
Dát tip
Já ne, ale nemohu z jiného důvodu. Byl bych pak nařčen z vulgarity... nejen jako slovem, ale "dějem", významem, a navíc by to asi nikomu moc nedalo. Takže ze své rozpolcenosti vybírám jen to, co je fajn, milé, pěkné a uhlazené. A to lůno vlastní nestability, zrůdnosti a krutosti vlastní duše si nechávám pro sebe, abych se měl v čem topit. Možná, že je na čase trochu těch počitků uvolnit. Zbavit se nastřádané zloby, kterou chytám od ostatních lidí a filtruju jako tlející játra, toxikovaná existencí jež si říká společenstvé lidstva. Jenže znám i dobré lidi (jako jsi "možná" ty :o))) a přece do nich bych neměl rvát to co sami (třeba ne tolik a s takovým vnímáním) zažívají. Tudíž klauni bývají smutní... To jsem se zas rozjel, co... snad se nebudeš zlobit.

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
nařčen z vulgarity? copak jsi tady nečetl dílka, která ji obsahují? některá jsou víc než upřímná a není tam cítit vulgaritu jako takovou, ale spíš jako výkřik, otevírání zakázaných komnat a bolest...tak nějak to vnímám já..jsou tu samozřejmě i věci, nad kterými je člověku zle, protože cítíš, jak chce autor zaujmout a oddělit se, ale to je asi zase jiná kapitolka...

Nevděčná
26. 09. 2004
Dát tip
moc..... hluboké +

Robus
24. 09. 2004
Dát tip
v téhle přeslovní smršti kdy jeden o druhého verše mrští si dovolím dát jeden tip už aby člověk padal jinak by jednu chyt... T***** :o)))

Pokusák
24. 09. 2004
Dát tip
!!!!! T*

JazROY37
23. 09. 2004
Dát tip
Je krásná z mnoha pohledů...

Lyryk
23. 09. 2004
Dát tip
chmň... jedna z těch lepších

rainman
23. 09. 2004
Dát tip
Crae y arth...pěkně jste se tu vyřádili :-)...no ale pěkné to je,*...

Zbora
23. 09. 2004
Dát tip
Jéé, ta je vážně skvělá, dost mě oslovila.t.

Aerotik
23. 09. 2004
Dát tip
pravděporodními bolestmi!!! Nedivím se, že báseň vyvolala na sto kritik, je totiž nádherná!

sonet1
22. 09. 2004
Dát tip
fuj ! ty jsi studovala hygienu zdraví - přiznej se jak chceš nahradit Pernod a Calvados takovou žbrndou !?...................sonet_:-)

Já popíjím chilské červené... :)

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
Pišta...a joooo...tak z toho chíílííííš:-))))) sonet...já dělám do dezinfekce:-)))

Crowley
22. 09. 2004
Dát tip
je tam jedno předlouhé slovíčko, které jsem nebyl schopen napoprvé, napodruhé, napotřetí přečíst (ale to je moje chyba) moc se mi líbí C., T* crw.

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
Crowley...tebe jsem tu taky předlouho neviděla:-)

sonet1
22. 09. 2004
Dát tip
tak to ja vzdávám jsem vyznavačem tanínu v pozdním sběru ! PIŠTO ! máš přednost od teďka jenom o dezinfekci aby zabrala až do vyčerpání všech znalostí...................sonet_:-)

Sonet: Vaše galantnost je hodna ocenění, pane! :)

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
sonete, až naočkuju Pištovi psinku, tak z tebe udělám ředící tabulku na dezinfekci!!:-))))

sonet1
22. 09. 2004
Dát tip
naočkuji se ozonem polknu dvě tablety dexfenmetrazinu a BDÍM !................................sonet_:-)

Crowley
22. 09. 2004
Dát tip
C.: dlouho jsem tu nebyl... asi tě zas budu muset skouknout (ale napsalas toho příšerně moc..!) :-)

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
Crowley...nemusíš zkouknout, neber to jako povinnost přeci:-))) jsem ráda, že jsi zpátky:-)

stromovka
22. 09. 2004
Dát tip
moc se mi líbí***

Fouckault
22. 09. 2004
Dát tip
jedna z nejlepších co jsem od tebe četl****

egil
22. 09. 2004
Dát tip
*

Rimmer
22. 09. 2004
Dát tip
bývají věci patří ženě něco je příliš uklizené Ach jo, Crae, nech toho. Je mi smutno. Máš to krásný. *tip

pozorovatel
22. 09. 2004
Dát tip
HyperPozorovatel(bola): Já z Crae souhlasím. Je to ukecaný a prostý. A výjimečný pouze v její vygumované (víte, co myslim) tvorbě. Hodně ukecaný je však jen začátek. Myšlenka je prostá, přesto se zdá, žes zachytila podstatu a to velmi citlivě. Text je nanejvýš čtivý. A není to jen tvou předešlou tvorbou, ale i tvorbou ostatních písmáků. Opravdu tohle po tobě Jinovata chtěl? Výsledky to jistě přináší, ale já myslel, že půjde o tvorbu ne okecávací, ale plynulou bez zbytečných slov, což je podle mě asi nejtěžší. Napsat čtivý, obsahem a originalitou nabytý text pro náročného ale i prostého čtenáře.

guy
22. 09. 2004
Dát tip
sakra - to je tak hezký, že se mi do toho nechce ani navážet ... ačkoliv je to téma na navážení jako dělaný ...

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel...Jinovata je důvod, proč tu tohle je...chtěl bez náznaků a já mu ji slíbila...tohle je ode mě malinko podraz ..on to určitě pozná:-)

Andulka
22. 09. 2004
Dát tip
- je to takova zenska poezie......takova zrala....jako dobry rocnik leta ulezenyho vina.....jeden tomu tak rozumi....tak to procituje s tebou.....vis..:-). TOhle je podle me poezie....dokaze to ve me probudit city, oslovi to.....a i kdyz pichas vidlickou do oka(to pouziva moje kamaradka Bozenka..:-)....tak zkratka pichas tak krasne....ze jeden zapomene jak to boli a musi se pritom usmivat...:-)*

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
Andulka...Boženka musí být skvělá holka...už jsem tu od tebe o ní slyšela...víš, já ji nepsala se splínem..je to spíš jen přiznání,jak to vnímám já..:-)

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
Wu... do kadeří prsty propletené pečlivě uložené ...ukrývám a tajně sny si v noci k tobě mlsat chodívám v noci ti křídla svítí černě a když si přivstaneš... sny jsou věrné... tak jednou možná přistihneš mě....:-)

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
alternative4...kluku, kašli na tipy, ráda tě tu vidím:-)

pozorovatel
22. 09. 2004
Dát tip
Andulka Šafářová: Nejen Boženka, ale i pozorovatel píchá tak krásně... Jen ta vidlička je trochu jiná... Crae by ti mohla vyprávět... Crae, počkej až Jinovata příjde... ten tě... propíchne vidličkou!!!

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel...ty jen popichuješ...ale až budeš velkej chlap..kdoví, možná se i trefíš:-))))

pozorovatel
22. 09. 2004
Dát tip
...ale až se trefim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...se nestačíte divit. Propíchnutě jako balónek.

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel...tvá fantazie je tak dětsky zábavná:-)))

pozorovatel
22. 09. 2004
Dát tip
Jsem dítě! A jsem na to hrdý! Dítě je jediný rozumný tvor na zemi! Pak je člověk, delfín,.........., cvrček a Craerassy nakonec. Hihi

Kryton
22. 09. 2004
Dát tip
tohle: V rozpažení křičela kamení neumí nesouhlasit tiše z hlavně jde ještě kouř spolu s pravdeporodnimi bolestmi je nejlepsi :o)

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
Krytonku...jsem ráda, že ses zastavil.-)

a2a2a
22. 09. 2004
Dát tip
t+v , nápaditá forma smíšeného verše a tento dialog je velmi vstřícný

Mařka
22. 09. 2004
Dát tip
*

kassiope
22. 09. 2004
Dát tip
Moc mě zaujala, hluboká je a já tak nějak nemůžu posbírat slůvka :o) t*

Jinovata
22. 09. 2004
Dát tip
hůů*

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
je pro tebe, Jinovato...ta slíbená..jestlipak jsi to poznal?:-)

Jinovata
22. 09. 2004
Dát tip
??? ne... ???...... co? .... díky

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
Jinovato, tak já si tu kvůli tobě namáhám brk a ty to ani nepoznáš???? hade jeden!!

Jinovata
22. 09. 2004
Dát tip

*

arthamir
22. 09. 2004
Dát tip
tak nějak se mi na mysl, při čtení této básničky, dere pojem "vyšší poesie" :-)) ne e, vážně je to moc dobrá věc, skoro bych řekl, s vyšší filosofickou pointou :-)) tedy, to jsou ale kecy, co jsem napsal. asi jsem se tím snažil zamaskovat, že neumím říct, jak moc je to dobré... tak prostě jen: -tip

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
arthamir... jsou to jen dveře do přivřena za nimi muž a taky žena pravda je holka rozjívená....:-)

arthamir
22. 09. 2004
Dát tip
áááá, craerasy, ty jsi milá holka pro verš daleko nechodíš s tebou by i ta polka nebyla mi na obtíž a tak tančím životem ač smrt, ta mrcha zlá ve stínu čeká za plotem a crearassy touhou plá :-))

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
no jooo, to tenhle arthamir pro slova daleko nechodil ten rovnou k tanci holku bere když volná není tak se pere:-)))

arthamir
22. 09. 2004
Dát tip
neříkej dvakrát, vyhrál jsem teď turnaj! přišel jsem, viděl jsem i udeřil byl to, mezi námi, pěkný mumraj ale nepřítele jsem pokořil! však citlivý jsem a jemný hoch a pro pohlazení nejdu daleko ženám se o mě zdává, malují si mě v představách leč nevědí, že žiju zde a bydlím taky na planetě zemi... (ta poslední sloka byl volný verš, co bys taky chtěl po několika deci bílého) :-))

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
tak tomu říkám snění smutné je rozednění v noci soupeře pokořil a ve dne ho jiný porazil ženám se o něm prý zdává z okénka šátek mává a pak ten povedený arthamir s rukou v nočníčku se probudil:-)))

arthamir
22. 09. 2004
Dát tip
no dobře dobřéééé! já to myslel hezky, na rameni se chtěl vybrečááát a ty takhle do mě! tak hurrrrááá na zteč! takže tahle milá Craerassy na pohled první panna co má krásné vlassy a usmívá se zránna údery pod pás rozdává a smích jí při tom zdobí líc do chudinků hned nadává a umí toho mnohem víc pozor na ni lidé dejte jazyk ostrý jako bič do lože k ní nelehjte smrtelný má holka chtíč! :-))

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
jak podle lže tu arthamir on totiž síly své přecenil do lože ženě drát se chtěl a obloukem z něj vyletěl teď tu své touhy vypisuje a zrádne pikle tajně kuje žena však prokoukne ho hned pak dovolí mu se tu zas vybrečet:-))))

arthamir
22. 09. 2004
Dát tip
žena - jazyk klubkem zmijí podle, před publikem, se tu svíjí a myslí že nad muže vyvyšovati se může ale chlap jen v klusu usměje se snaze a pusu na zadeček pošle lehce a ženě byť nechce zčervená jak jablíčka její nežná tvářička :-)

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
arthamir je tuze drzý! sílu ženy pozná brzy! po nezdařilém pokusu plácne ho ona přes pusu a příště zpovzdálí jen sleduj a do neklidných vod nepluj:-)

arthamir
22. 09. 2004
Dát tip
ajaja, souboj se nám trochu hrotí s craerasy není dneska řeč má holka svý dny to je potíž z nervů pozor - dá se chytit křeč takže milé veršování hned ukončíme než bys mrk stačí cvak u zhasne svět než mi holka zlomí krk :-)

arthamir
22. 09. 2004
Dát tip
mnjo, žádný sex a žádná láska craerassy samá vráska dneska - čarodějnic slet sakra! a mužskejch plnej svět... :-)))

Craerassy
22. 09. 2004
Dát tip
po tom tvém mučení má vrásky z mračení jinak má čelo jasné jen co ti jednu plácne:-)))

Delahaye
21. 09. 2004
Dát tip
ty to máš ale hezčí...mnohem...ach jo T. (a přečtu si to víckrát, abys věděla)

dadik
21. 09. 2004
Dát tip
pěkný...t

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
De...neplácej hlouposti...já jsem byla v ráji, heeeč:-)

vesuvanka
21. 09. 2004
Dát tip
V rozpažení křičela kamení neumí nesouhlasit tiše z hlavně jde ještě kouř pravda je můj unavený anděl padlý do peřin Další Tvoje krásná báseň, moc mě zaujala celá, čtu ji znova... a dávám velký TIP

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
moc mě to těší ves:-)

f_moll
21. 09. 2004
Dát tip
Byla jsi vždycky takhle prolhaná ? V rozpažení křičela kamení neumí nesouhlasit tiše a anděl padlý do peřin.. a vůbec celá je moc hezká...°

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
jééé...tebe ráda vidím....moc děkuju:-)

f_moll
21. 09. 2004
Dát tip
Já děkuju, opravdu líbí... a budu se k ní určitě vracet..:)

synáček
21. 09. 2004
Dát tip
Crae... Tvé jméno je Žena...! Dokazuješ to skvěle... T***

pozorovatel
21. 09. 2004
Dát tip
Hej! Tahle není gumovaná, škrtaná, zkratkovitá! Tak tuhle budeš recitovat?:)))) Ono by to totiž asi docela šlo. Já jí přečetl až překvapivě rychle... Tip! Ale pořádkumilovný holky já moc nemusim...:)))))))

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
synáčku...chyběl jsi mi už:-)

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel...hele, ty drzoune jeden, přetáhnu tě brzo něčím :-)))

JiKo
21. 09. 2004
Dát tip
ty porodní bolesti (oba řádky) mi nesedí, zbytek se mi líbí moc dám ti vTipa :)) Jinak ty hromádky mi připoměly - když sem bydlel sám a neměl skříně, sedačku, TV na zemi a koberec, nešlo jinak než hadry kupit na hromádky. A tak jsem měl hromádku bílou, hromádku barevnou a hromádka aktuálních věcí a záložně aktuálních. Pro představu jako leknínové listy na rybníku to tu bylo. Inteligent se vyzná i v bordelu uklidňoval sem se, vyznal jsem se a vyhovovalo mi to. Když přišla ke mě domů obývací stěna, sežrala mi všecky hromádky, je sice uklizeno, ale chodit po obýváku už není taková sranda! Tolik k mojí domácnosti :-)

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
JiKo...no a já to mám uvnitř sebe jinak...jedna velká hromada a když něco potřebuju vědět, podívám se do sebe, vidím vykukovat rožek čehosi..potáhnu a vidím, že nic nevím:-)))

Nevěřil bych, že dovedeš TAKHLE psát.... Zůstávám s pusou otevřenou, a jen žasnu.... V!

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
Pišto...co blázníš?

Neblázním, oceňuji dle mého vyjímečný text.

sonet1
21. 09. 2004
Dát tip
vůbec neblázní podívej se pořádně cos to napsala já taky žasnu a je to nádhera ! najednou jsi ulítla k sobě jak tě znám ze zpráviček ..........moc líbí !!...sonet_:-) t***

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
Pišta a sonet...tak to ne..tohle chtěl Jinovata...chtěl bez útržků..není jiná než ty předešlé, jen je ukecaná, nic víc

Crae, pindáš pitomosti, autore výborný! :)

sonet1
21. 09. 2004
Dát tip
hele kdo tady kritikuje ! já, nebo ty ? a přece se točí !.................sonet_:-)

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
hele, vy dva..já si můžu zkritizovat jakékoli dílko! a tohle..tohle je příliš ukecaný a prostý! ale zase na druhou stranu..není sprostý, že jo...bod k dobru:-)))

Crae: No dobrá, přiznávám, miluji tě, a má láska zaslepila můj úsudek....

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
Pišto, ty zvíře:-))))

sonet1
21. 09. 2004
Dát tip
to je vrchol já taky ! a slepý jsem nejmíň dvě hodiny ale já mám důkaz podívej ke mně a v mých představách (slepeckejch) jsi ve stříbře ! tak !................sonet_:-)

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
sonet..vy dva spolu popíjíte můj jahůdkovej džusík, to je jasný!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru