Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když to bolí...

23. 09. 2004
0
0
1470
Autor
Cat

tak nějak...

S pocitem že ztrácím soudnost a možná i kousek sama sebe si říkám že to bolí.....

Proč vždycky jdeme po stopách někoho kdo je pro nás daleko....

Proč vždycky toužíme po tom o čem můžeme jen snít....

Proč vždycky chceme toho koho nikdy nezískáme....

Proč vždycky ztrácíme to co je nejcennější a toho kdo je nám nejdražší....

Osud či bůh si s námi nepěkne zahrává .......

A já si s pocitem že oppět ztrácím soudnost a kousek sebe říkám že to bolí.....

Zastavte to někdo prosím..........

 


Cat
01. 10. 2004
Dát tip
děkuji všem za názor a hlavně mahoney to byl ten nejlepší názor a reakce děkuju ještě jednou

Elyanne
01. 10. 2004
Dát tip
Vzdycky to takhle neni.

StvN
24. 09. 2004
Dát tip
To už tak bejvá, že má člověk něco rád a něco radši.

StvN
24. 09. 2004
Dát tip
Nebo raději?

Mahoney
24. 09. 2004
Dát tip
STOP!

Noe1
23. 09. 2004
Dát tip
Nevím ... já mám spíš pocit, že slovo "proč" je neužitečné. A navíc věřím, že věci se dějí tak, jak se dít mají ... takový optimistický fatalismus, či fatalistický optimismus. Zastavte to někdo prosím.......... existuje někdo, kdo má moc to zastavit. A jsi to ty.

Cat
23. 09. 2004
Dát tip
děkuju já vím....prostě jsem to jen potřebovala filtrovat .......

Vespa
23. 09. 2004
Dát tip
svuj osud mas ve svych rukach, na vsechna proc si urcite dokazes odpovedt sama

Kandelabr
23. 09. 2004
Dát tip
nikoliv úvaha, avšak zoufalé zvolání...snad s hlubokým osobním významem, avšak nikoliv literárním....

Soptík
23. 09. 2004
Dát tip
hm,znam,jinak souhlasim s Kandelabrem,ale soucitim...neco podobneho jsem prozival....ci stale prozivam? A muze to nekdo zastavit? A co na to Jan Tleskac, ze?.-))

hm, i nad básní se dá uvažovat, ale to z ní úvahu nedělá. Proč jsi to dala do úvah a ne do poesie? Pokud jde o obsah, nejsem terapeut :-))). Měj se.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru