Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měsíční prach

23. 09. 2004
1
0
2042
Autor
TomPerys

Tmavá noc a jen Měsíc svítí,

spí už všechno luční kvítí,

jen dvě víly tančí v marnost,

asi z toho mají radost,

 

Měl bys spát a bloudíš v kraji,

sám, a dech se tají,

ulehni radši na polštář,

a né, vždyť ty pro hvězdy přání máš,

 

Jít na vrcholek hory, až tam,

kde řekne si "teď naději snad mám",

uvidí hvězdy a klekne si jen,

s přáním slza padá na zem,

 

A v Měsíčním svitu vidí ty víly,

co beznaděj mu nadělily,

jen vzdechne ironické "ach...",

z jeho snů je jen Měsíční prach
Miroslawek
29. 09. 2004
Dát tip
volám Stárdast, volám Stárdast, ozvi se...

Oryctes
23. 09. 2004
Dát tip
Docela se mi pozdává...

Obsah chápu, ráda bloudím krajinou po nocích. Forma nic moc.

HCtekk
23. 09. 2004
Dát tip
naprosto nemelodické ztvárnění, některé vize jsou dost naivní (spí už všechno luční kvítí, jen dvě víly tančí v marnost), zato jiné tak výstižné, že mrazí podél páteře jako chladný měsíční prach (měl bys spát a bloudíš v kraji, ze snů je jen měsíční prach).hm. co s tím?

TomPerys
23. 09. 2004
Dát tip
Nic s tim tak jak sem to napsal tak to zachycuje moji myslenku, naladu, a zrovna to co ted prozivam a chci to tou basni rict...nikomu konkretnimu, ani vsem co se nato podivaji... je to jako malovat obraz krajiny, nebo natocit video...muzes rict ze ta kresba nestoji za nic ze neni presna, nebo ze to video je natocene silene amaterskym zpusobem a neni vubec hezke ale proste to zachycuje vzpominky veci a udalosti ktere se v tu chvili staly, tak jak se staly tak byly zachyceny a kdyby to byl obraz nikdy bych ho neprekreslil stejne jako tuhle basen neprepisu protoze pokazde kdyz ji budu cist budu presne vedet proc a kdy jsem ji psal, naco sem v tu cvhili myslel, co se mi honilo hlavou, proc to cele vzniklo........ tolik asi me vysvetleni :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru