Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život jesene

09. 10. 2000
4
0
4134
Autor
Bix

list z brezy žil a skonal spadol náhle v skorej jeseni list z brezy vietor ho neláska uhnije k zemi život - kráska už mu nepatrí list z brezy malý a uschnutý vzniesol sa do výšky počas búrky z jeho snov na chvíľu obživol list z brezy zmokol dažďom uhynul zapadol snehom a jar osušila jeho slzy chladné list z brezy žil a skonal spadol náhle v skorej jeseni
pampelin
14. 12. 2003
Dát tip
Tři roky stará Bix...:) Má to v sobě soucit i odstup. Tip:)

Junkie_23
29. 09. 2001
Dát tip
až na to, že listok z brezy mi príliš pripomína jeden song a potom mi to ruší celú báseň, ktorá tak pekne plynie......

Mythus
04. 06. 2001
Dát tip
práve sa lúskam tvojou tvorbou......zatial som čítal dve a obe boli dobré.......táto je bombová. Súcitím s Lístkom.:-)

IVANOL
25. 01. 2001
Dát tip
Hezký. Smutný. On určitě neskonal.

Bambulka
10. 10. 2000
Dát tip
a tak ten lístek... díval se na svět z výšky několika metrů... vychutnával sluneční paprsky a příjemně bubnující kapky deště... rád vzdoroval dujícímu větru, byl oporou přilétnuvším včelkám a ... a když pak padal na zem, byl vděčnný za to, že mohl být tím lístkem... odlož ten smutek! není v tom přeci jen to...

Silvinka
09. 10. 2000
Dát tip
noRRo :o))) Ja ten lístok držím, je farebný ako táto báseň :o))). Nemám síce rada opakovacie motívy, ale tejto básničke sadnú.

Vio
09. 10. 2000
Dát tip
To opakování mi připomnělo koloběh ročních období - příští rok vyroste nový list a zase uhnije... jenže tak je to správné. Je z toho cítit podzimní melancholie... a ta mi sedí, líbí. ... ale jo, TIPík ;-)

Miroslawek
09. 10. 2000
Dát tip
Tak tohle je dost dobrý, výjimečně dobrá náladovka.

noRRo
06. 10. 2000
Dát tip
Poletujuca hrava basnicka. aj ked tel list skonal v skorej jeseni, mam pocit, ze tu stale poletuje medzi nami. pozri! nemas ho vo vlasoch?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru