Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ulít II (tulení mix)

24. 09. 2004
7
0
8233
Autor
tuleň

Když úlet, tak pořádnej, hlavně je nutno fruktifikovat své úsilí.

Tuleň někam ulít,
zase se chtěl tulit!
Amanda
13. 04. 2005
Dát tip
:-)) to pekny bylo sice trochu v jinem smyslu, ale nevadi... treba to nekdy posoudis a kdyz dojdes ke stejnemu zaveru jen dobre :-))

Amanda
12. 04. 2005
Dát tip
Kdyz uz tak jsem si te chtela procist poradne :-))) jeste rekni ze ti to vadi :-))) Co chci no prece to co tulen, uletu mam dost neboj, ti co me znaji vi ze jsem pekny blazen...

tuleň
12. 04. 2005
Dát tip
super, jasně že mi to nevadí, že jsi blázen to už vůbec ne, zvlášť pokud jak píšeš pěkný... s pěknýma se tulí líp :^)

tuleň
11. 04. 2005
Dát tip
uff, ty ses v těch kritikách rozjela :^) ještě, že jsem toho nenapsal víc, co? co chceš taky? úlet? ti nikdo nebrání, ne?

Amanda
10. 04. 2005
Dát tip
ja chci taky! :-))

tuleňovské heslo? :o)

tuleň
07. 02. 2005
Dát tip
no, v podstatě jo :^)

71_Art_72
15. 01. 2005
Dát tip
ten tuleň, asi se tulí s hadem tak tip

8-) TIP a klub

tuleň
14. 01. 2005
Dát tip
janek, S_H: díky za tipíky :^) A další klubík? hmm, tam se mi doposud infiltrovat nezdařilo, i když prokletý bych možná i byl...

Tak jsem byl upozorněn velením proklatých říkankářů, že klub je sdružením lidí, nikoliv děl. Omlouvám se, ale musím zase tvé dílo z klubu vyřadit. 8-(((((

tuleň
14. 01. 2005
Dát tip
no, infiltrace byla krátká, ale byla, a to se počítá :^))

tuleň
31. 10. 2004
Dát tip
nimis, flammea: díky za típky... člověk , který miluje tuleně a není v Klubu? To je trestuhodná nedbalst... sypu si popel na hlavu a ptám se - přidáte se k nám?

Flammea
24. 10. 2004
Dát tip
Nimis: Občas mi posíláš avíza na dost podivný věci,ale tady jsi to vychytala...no vždyť znáš můj vášnivý vztah k tuleňum:)))TIP

Nimis
24. 10. 2004
Dát tip
No právě, o tohle jsem tě přece nemohla připravit, zlato!

Nimis
23. 10. 2004
Dát tip
Jak už sem někde psala-miluju tuleně ;) takže já chválím a dovolím si tip a avi

tuleň
18. 10. 2004
Dát tip
máš pravdu, je třeba jim ukázat, že žádnej póvl nejsme... já takových věcí moc nanapíšu, ale Tobě fandím :^)

MKbaby
18. 10. 2004
Dát tip
Nápodobně, Písmáka si rozvracet nedáme :))

tuleň
14. 10. 2004
Dát tip
jé, ono to dostalo tipa a nevím od koho, že by Mardou? Nějak jsem to přehlídl.. každopádně díky

MKbaby
14. 10. 2004
Dát tip
Tak tady máš ještě jednoho tipa, ať nejsi smutnej :)

tuleň
14. 10. 2004
Dát tip
mkbaby: tak jsem to nemyslel, jen jsem se divil, že jsem ho přehlíd... ale díky :^)

MKbaby
14. 10. 2004
Dát tip
tuleň: Já vím, žes to tak nemyslel, já jsem jen dodatečně uznal, že to na tipa je :) Už kvůli těm, kdo považují naše blbůstě za póvl :)

Jajoch
13. 10. 2004
Dát tip
:-)))

tuleň
30. 09. 2004
Dát tip
treba na jidlo :^))) ale i na jine veci, coz asi takhle "verejne" nebude uplne idealni probirat :^))

MKbaby
29. 09. 2004
Dát tip
Mají tuleni radši tulení nebo hulení? Či snad půlení? Hlasuji za zachování těchto krávovin na Písmáku, aspoň je tu trochu švanda!!! :)))) Ať žijí ptákoviny a úlety! Pokud je tu někdo, kdo chce psát pouze rádobyumělecká díla bez hlavy a paty plná rozplizlých abstraktních popisů ničeho a unylého vzdychání, vzájemně si je chválit ve skupince stejně namyšlených takyumělců a spolu s nimi plivat na ty ignoranty plodící hromady literárního braku, tedy blbůstek, doporučuji mu to nejjednodušší - kategorii blbůstek prostě přeskočit. Vyvaruje se tak i střetu s mými geniálními díly!!! :)) Já kategorie, které mne nezajímají, prostě přeskočím. Pokud nejde o naprostý nesmysl, dílo plné gramatických chyb nebo vulgární výplod zřejmě chorého mozku, neobtěžuji nikoho svými názory na pokleslost jeho tvorby. A přimlouvám se u vás za totéž.

tuleň
29. 09. 2004
Dát tip
hroch: občas ano, ale ne moc často :^))) MKbaby: díky za podporu... hned se jdu podívat na ta tvá geniální díla :^))

a na co treba smim-li se ptati?:*)

mysli on tulen na neco ineho?:*)))))))))))))

tuleň
24. 09. 2004
Dát tip
noe1: snad už se ti to nebude zdát indiskrétní :^)

Jeheheman
24. 09. 2004
Dát tip
i fruktifikační orgán je větší úlet než tohle

tak toto je ultrablbost, navrhuji zřídit nějaký redakční čistič a písmák od takovýchto děl vyčistit. avi

tuleň
24. 09. 2004
Dát tip
no, zdá se, že to zabralo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru