Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Směr

27. 09. 2004
3
0
2020
Autor
Hanca

Směr

 

Pevně stát a najít směr,

když tolik rytmů,

tolik tónů,

tolik barev

a všechny jsou krásné.

 

Všechny je slyším

a poslouchám,

však ten můj

uvnitř hraje

a venku mlčí.

 

Tápu a nedokážu

rozhodnout

však pokud nezbavím se pout

 

umřu zaživa.

 

 

 


Candy
03. 10. 2004
Dát tip
To úplně přesně sedí i na mě, uvnitř mám plno snů, plánů, lásky, nápadů, ale navenek nedokážu ničeho dosáhnout a jen proplouvám realitou a je to škoda, protože život utíká.Je asi hodně důležity dokázat přenést svůj vnitřní svět i do toho vnějšího a vzájemně je propojit a tak najít harnonii duše s tělem...určitě tip*

Hanca
02. 10. 2004
Dát tip
Swandrow: o závisti to "opravdu" není, zdá se mi, že to mé vypovídání se jsi vůbec nepochopil. Nikomu nic nezávidím, přeji lidem. Tím mým najít směr je v překladu stát pevně nohama na zemi a dělat to, co je pro člověka důležité.

Hanca
28. 09. 2004
Dát tip
Všem děkuji za kritiku, pravda ani to není báseň ale takové vypovídání se. Pouta jsou opravdu zlá. Človek musí koukat dopředu a poučovat se z chyb, moc to neumím a opravdu nejhorší je strach a proč se vlastně bojíme, když tím sebe brzdíme a nic s tím strašným strachem stejně neovlivníme? Vím proč se bojím, nevěřím si, a to je to nejhorší. Andulko máš pravdu, básničku opravím, mám tendenci často se opakovat a všechno moc a moc rozebírat, hlava šrotuje a nedá pokoj. Swandrow řekni mi, prosím, co je na tónu lásky špatného, myslím tím lásku k lidem, k dětem, k přírodě atd. Láska jako milostný cit je svazující, ale moc krásná a když druhá osoba stojí za to, proč ne.

vesuvanka
27. 09. 2004
Dát tip
Je plná tônů a barev, plná touhy, lásky a smutku... moc pěkná.... TIP

Andulka
27. 09. 2004
Dát tip
umru za ziva...a bodka....tam bych to ukoncila.....Ukoncila bych to proto...ze mi to jedna sedne...ale hlavne se pak myslenkove opakujes.....takze to ted budu hodnotit jenom do toho umreni za ziva....a musim s tebou souhlasit...Neni to basen, kde delam aaach to je krasa....ale basen, kde si uhodila hrebicek na hlavicku. Naprosto s tebou souhlasim....jakkakoliv pouta, jako zavislost, strach...atd.....nas drzi na miste....a my se musime vydat dopredu.....a nikdy neni jednoduche kterou cestu si vybrat...:-)* P.S. Ja se naucila....zamerne si vybiram....ktera cesta bude slozitejsi, pracnejsi, namahavejsi......a ono to nejak pracuje...:-)

Andulka
27. 09. 2004
Dát tip
umru za ziva...a bodka....tam bych to ukoncila.....Ukoncila bych to proto...ze mi to jedna sedne...ale hlavne se pak myslenkove opakujes.....takze to ted budu hodnotit jenom do toho umreni za ziva....a musim s tebou souhlasit...Neni to basen, kde delam aaach to je krasa....ale basen, kde si uhodila hrebicek na hlavicku. Naprosto s tebou souhlasim....jakkakoliv pouta, jako zavislost, strach...atd.....nas drzi na miste....a my se musime vydat dopredu.....a nikdy neni jednoduche kterou cestu si vybrat...:-)* P.S. Ja se naucila....zamerne si vybiram....ktera cesta bude slozitejsi, pracnejsi, namahavejsi......a ono to nejak pracuje...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru