Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Znít

28. 09. 2004
3
0
1954
Autor
Hanca

Znít

 

Znít jako symfonie

a všechny tóny napsat,

kus duše dát do řádků

a vypsat svoji pohádku.


Candy
03. 10. 2004
Dát tip
a všechny tóny napsat, kus duše dát do řádků ...to je moc hezký,tip*

vesuvanka
28. 09. 2004
Dát tip
Zní jako krásná malá věta symfonie.... a já dávám veliký TIP

Andulka
28. 09. 2004
Dát tip
tady mito prijde tak trosku na prazdno...:-) vis jako budovani socialismu...:-)) - proc psat vsecny noty...proc je radeji neprozit..:-)...a znime tak,co dame do radku....a nebo tak, jaky mame vliv na lidi kolem nas....a jaka chut jim zustane v ustech az odejdem...:-) Ja vim rejpu....:-) Ale jenom proto, ze uz jsem tu cetla lepsi veci...:-)

Mila_cik
28. 09. 2004
Dát tip
Líbí..moooc

V_I_Lennon
28. 09. 2004
Dát tip
vyspat se se svojí pohádkou. to jest stihnout to než neroztaja. místo aby nabýval, ubývá...

_Gew_
28. 09. 2004
Dát tip
hmm, dobre.

Hanca
28. 09. 2004
Dát tip
Ale ano, hudbu prožívám intenzivně, ale myslela jsem tím napsat to co cítím svoji hudbu a samozřejmě nevypisovat všechny prožitky, to ani nejde, jen to co člověk předat chce, někdy mám tendenci se vypovídat a sama si tím ubližuji, musí se pečlivě vybírat komu člověk může něco říct a písmák je úžasný, protože tam si můžu psát jak je mi libo, lidé kteří píší mne pochopí, alespoň někteří a Ti co nepochopí neublíží a díky všem za kritiku, vůbec mne neurazila, naopak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru