Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Nemáte účet? Založte si!
Zapomenuté heslo

Novinky (1. 8. 2019)

+11 neviditelných
Honzova předsmrtná báseň
datum / id28.09.2004 / 129679Vytisknout |
autorzuzuzu
kategorieMIMO
sbírkaSestru dostat!,
zobrazeno14589x
počet tipů20
v oblíbených0x
do výběru zařadilchild, Print, srha, a2a2a, sleeping_beauty, Bagg, dream, bota,
zařazeno do klubůLos Pejoros,
Prolog
Honzova předsmrtná báseň

To je úplně normální,

že lidi trpí,

že sadismus prostupuje jejich vztah,

aby si mohli uvědomit

běh věcí.

 

Srdnatý střelec,

kroužím nad tvým pupíkem,

nelze nezaklínat,

stébla trávy zabodnutá do štanglí salámů,

domy v neprůstřelných vestách,

knihy  v osamocení,

nic je nespojí,

jsem kroužící bezbranný pták,

náhoda mi nabízí ublížit,

znova už bych to neudělal,

tehdy bych to udělal znova.

 

To je úplně normální,

že se srdce nechá

nabodnout slámkou a pomalu vysávat,

tucty vajec vysezených

lišky kradou pumy žerou lišky,

ruce berou obrázky a zděšeně hledí oči

na zvířata jak vykradly kachní domovy,

domy se sesypávají dosud neznámým způsobem.

 

Není nic divného na tom,

že srdce odtržené od plic odmítá přiznat,

není nic divného na tom,

že existuje význam.

Sdílejte dílo:



Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

17.12.2004 00:00:00dát kritice tipNicollette
ou, ta je moc * * *
07.12.2004 00:00:00dát kritice tipMakča
jak si tak čtu - jsi děsná kurva, ale tahle je pro mě krásná...
12.11.2004 00:00:00dát kritice tipBagg
ze sbírky se trochu vyděluje tím co sděluje ta epika
ale tak už se některé závěry dělají
07.11.2004 00:00:00dát kritice tipcup_of_tea
je to sice smutný, ale child má pravdu.
04.11.2004 00:00:00dát kritice tipdruhykolouvozu
zuzova manipulace jen si dejte pokud vám chutná
04.11.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
hlavně jedna z nejlkepších básní co jsem kdy napsal a v ponorce se dnes nějak nesetjaka se setkáním....
18.10.2004 00:00:00dát kritice tipTamaq
ta píše
18.10.2004 00:00:00dát kritice tipSmím
je a není a je to úplně normální
09.10.2004 00:00:00dát kritice tipBagg
úplně jiná než píšeš
09.10.2004 00:00:00dát kritice tipdadik
tahle báseň se mi hned líbila, ale nechtělo se mi to sem ani psát, neb je to zpolitizováno....:)) teď jsem se ale porušila, dobře mi tak..tip
09.10.2004 00:00:00dát kritice tipdream
To je úplně normální,

že lidi trpí,

že sadismus prostupuje jejich vztah,

aby si mohli uvědomit

běh věcí.

?


podľa mňa, toto normálne nie je
09.10.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
já si všiml, že jo
nejen já, hlavně ne jen já
09.10.2004 00:00:00dát kritice tipdream
tak to je úplne jedno!
a mne už celkom....:)


proste pochybujem o tom, a nebudem ti držať odbornú prednášku, lebo je víkend:)))

a o výberoch tiež...
alebo niekde sú výbery v poriadku...:)))))
09.10.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
vyplakej se...
09.10.2004 00:00:00dát kritice tipdream
*V
04.10.2004 00:00:00dát kritice tipJohn_Ceder
Fouckalt:
jasně... klidně je na mě házej, ale buď alespoň trochu ohleduplný k začátečníkům.. jednou hloupě vulgární kritikou jim zošklivíš psaní na celý život..
Podle mě je psaní touha a tak si myslím, že jakákoliv kritika nemůže nikomu zošklivit psaní pokud to nedělá jen proto, že by to mohlo být zábavné nebo si s tím vydělat prachy nebo snad k pozvednutí ega atd!
Tvůj strach o začátečníky je dojemný!

Jinak jsem z toho díla trochu MIMO!
04.10.2004 00:00:00dát kritice tipJohn_Ceder
pardon, samozřejmě jsem myslel Fouckault
03.10.2004 00:00:00dát kritice tipsleeping_beauty
to je dobrá věc, cos napsal

(to Del : moc pěkný, cos tam kdesi nahoře nadatloval, moc; děkuju)
03.10.2004 00:00:00dát kritice tipKid_A
působivé.vážně:o)
02.10.2004 00:00:00dát kritice tipcufktish
/t!
02.10.2004 00:00:00dát kritice tipangelik
ta tečka na závěr, ta tečka je fakt fajn. Ale aby skutečně byla, musí tomu předcházet něco zcela adekvátního, co může vyvrcholit a vrcholit jako ta tečka, žužužu, ta tečka je fakt fajn*
30.09.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
lyryk: na to jsme chtěl upozornit, zablokuj takovou možnost))) nebo se zavýběruju celej-
30.09.2004 00:00:00dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
Asi překvapím, ale mi osobně nevadilo, že jsi si dal výběr. V kontextu celé diskuse o tobě to byl opravdu upřímný bonus a v těchto souvislostech, ale i jinak to oceňuji. Je to odvážné a je to čestné. Přečetl jsem si více tvých věcí, osobně jsem si myslel, že z tvých básní číší osobní chlad, nyní jsem to trochu zrevidoval. Nyní se vyjadřuji výhradně k tvorbě, to jiné mi vadí nebo spíše mrzí. Ale pro tuto báseň i mnohé jiné musím přiznat tip i výběr. Číší s ní až posměvačná naléhavost, ne chladná rezignace. Krom toho dlouhá řada obrazů, které neopěvují, ale mluví.
30.09.2004 00:00:00dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
omlouvám se za chybu - číší z ní, nikoliv s ní
30.09.2004 00:00:00dát kritice tipJiljí
poněkud zajímavé
30.09.2004 00:00:00dát kritice tipsidonia
dám si to do nej
30.09.2004 00:00:00dát kritice tipsidonia
ty vole to nejde
30.09.2004 00:00:00dát kritice tipPetr_Pan
a2a2a> ..

:-)
30.09.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
a2 dik, že se snažíš jít dál než ostatni
30.09.2004 00:00:00dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
Cítil jsem to tak
29.09.2004 00:00:00dát kritice tipEwonne
tesil jsem se na dobre, kontroverzni dilko vzhledem k poctu kritik a tady tohle. basen - neprokousal jsem se ani druhou slokou, takze k tomu se nebudu vyjadrovat vubec. snad jen nazev me velmi zaujal. jinak fouckault me prekvapil.... ;-)


29.09.2004 00:00:00dát kritice tipsidonia
dílo by šlo
k ostatnímu se raděj vyjadřovat nebudu, vidim, že je ti tu na kordy, čus
29.09.2004 00:00:00dát kritice tipswandrow
no silný... stačí?
29.09.2004 00:00:00dát kritice tippozorovatel
Tohle je už vážně mimo.
Lidi si tu sobě dávaj výběry...
29.09.2004 00:00:00dát kritice tipbeatrice
jsem se zas jednou pobavila, už proto se občas vyplatí na písmáka zajít heh :)
ale jo, báseň taky líbí
29.09.2004 00:00:00dát kritice tipPetr_Pan
Delahaye> Tohle vyvolávám u více lidí, než u Tebe. Osobní? Budiž. Jako takové to přijímám, nechám si projít hlavou a někdy večer to připojím na seznam věcí, proč mít depku a srát na život. Ne - už ne. Tímhle mě nerozpláčeš - ale - vážím si Tvojí upřímnosti.

Petr_Pan = Jan Těsnohlídek ml., podpisy rozdávám jen propiskou na papír, tak někdy přijeď. Nic proti Tobě nemám, měj se fajn.

Myslet vážně? Jo - všechno, co píšu, myslím vážně..

child> Se červenám ( kecám, ale - hodí se to ) - dík :-)
29.09.2004 00:00:00dát kritice tipPetr_Pan
pozorovatel> jj :-)
29.09.2004 00:00:00dát kritice tipLyryk
redaktor poezie
zlikvidoval jsem výběr vlastní věcičky .-) zdá se, že bude nutné takovou možnost zablokovat, nějak chybí vůle k soudnosti .-)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tippozorovatel
To je úplně normální,
že lidi trpí,
že sadismus prostupuje jejich vztah,
aby si mohli uvědomit
běh věcí.

Není nic divného na tom,
že srdce odtržené od plic odmítá přiznat,
není nic divného na tom,
že existuje význam.
- tohle je skvělý.

Možná bych báseň proškrtal.
Jen nechápu, proč to dáváš mimo...?
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipFouckault
velmi dobrá
28.09.2004 00:00:00dát kritice tippikaču
to je naprosto hrubé!!!
28.09.2004 00:00:00dát kritice tippikaču
to je naprosto hrubé!!!
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipchild
dotýká se mě to
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
Velmi naléhavě tě žádám, aby jsi se vzpamatoval ve svých některých kritikách. Zkus vnímat, že báseň je produkt člověka, nikoliv počítače, neznáš vždy motivaci lk napsání básně a svým velmi hrubým nekompetentním komentováním ubližuješ. Ostatní čtenáři nechť mi prominou, že neuvedu konkrétního autora, a současně ať přij¨mou názor, že vystavit se kritice neznamená vystavit se hrubosti.
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipFouckault
zuzuzu jako redaktor a kritik jsi vážně PRASE!!

28.09.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
literární kritika
žádný internetový kamarádíčkování
na to máš icq
nekompetentní? to jo to jo
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipPetr_Pan
Tohle je zajímavý - tak zajímavý, že jsem se v tom tak nějak ztratil a pak jen tak chodil od obrázku k obrázku a přikyvova - jo - líbí se mi :-)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipsynáček
T*
28.09.2004 00:00:00dát kritice tippozorovatel
To je skoro na diskusi...(jestli už taková neexistuje...)
Abych řekl pravdu tak nevim s kým souhlasit.
Jo, někteří tu takovou kritiku nesou špatně a zuzuzu navíc nezdůvodňuje, proč je to ta "sračka"...,
ale je to jeho názor, neslušně podaný názor... ale jeho.
(A je přeci možný zablokovat některému autorovi kritiky k vlastním dílům, že jo?)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

pozorovatel : ono spíš, že na tom není co k diskusi.
Protože meritum věci je to, že "je to sračka" já odmítám vnímat jako literární formu "kritika".

Ty snad jsi s tímto srozuměn ?

(napsat "sračka" a pak to dále logicky rozvést a zdůvodnit - dejme tomu. Pak prostě přijmu fakt, že autorovi zřejmě dělají fekální výrazy dobře na těle i na duchu a ocením následující věcnou kritiku.
Ale do té doby to u mě nebude kritik, ale jen osoba s omezenou slovní zásobou).


28.09.2004 00:00:00dát kritice tippozorovatel
...já tu odmítám více názorů jako literární formu kritika (smajly, hvězdičky, "líbí",...).

Srozuměn už jsem. Zuzuzu mi to trošku vysvětlil poté, co "je to sračka" mi taky napsal. A já s jeho vysvětlením musel souhlasit, protože jsem "sračku" doopravdy napsal.
Jeho slovní projev se mi nelíbí, ale nijak se mě nedotýká, tudíž mi nevadí.
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
Děkuji Delahaye. Zablokovat kritiku, krom toho, že to technicky z vůle autora samotného nejde a slušný autor má s tím navíc i etický problém, neřeší problém. Bavme se věcně, slušně, vímavě, to vede ne k internetovému bratříčkování, ale k lepšímu poznání. A i kdyby to vedlo k bratřičkování, pak jakékoliv nové přátelství má cenu. Já jen doufám, že Zuzuzu své nesporné nadání dobře zhodnotí ku prospěchu svému a třeba i mému, byl bych upřímně rád a stejně rád to vždy ocením. A Zuzuzu se omlouvám, že jsem z toho vytvořil jiné téma a už se k tomu zde vracet nebudu.
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

:-)) ano, co se nás přímo nedotýká, nám vlastně nevadí ...

velmi signifikantní...bohužel zcela proti mému světonázoru
(no, co už jsem párkrát přes hubu dostal, třeba mi to stojí za to :-) )

Dík za Tvůj názor.

28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye
that was for "observer", of course .. :-)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipPrint
Velmi a díky!*
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
De...virtualita připouští vyjímky...kritiky typu "sračka" apod. už neřeším, to já bych se k nim nikdy nesnížila:-)))

zuzuzu..oproti té minulé sračce, co jsi napsal, je tohle vážně dobrý a dokonce to má i hloubku, což musím uznat:-)

tip
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
Člověk jednou napíše dílo, který je pro něj třeba ne esteticky a umělecky (myslím si, že tohle je dost kýčovité a klidně to dám do klubu největších sraček), ale za to dost emotivně důležité a vy (sračky) mi to tady takhle špiníte... ne, takovou větu bych nenapsal, protože já uznávám vaše právo na diskuzi a nechávám ji tady otevřenou - zkoušíte dobírat si mě za to, že přemýšlím určitým způsobem, jste vůči mě agresivní, že používám pejorativně barvený pojem, jenomže pokud někdo napíše něco, co se nedá číst, mám právo mu to tou nejjednodušší cestou sdělit (kritika, fce esteticky sdělná..-výraz sračka je pak mile estetický, to už tady byla dekadence, proč by nemohl být některý kritik v určitých momentech dekadentní)))
nejen jaokritik, ale i jako redaktor mám právo vyhledávat díla určité úrovně, pokud něco a¨ni vzdáleně nedosahuje určité kvality, pak ať mám alespoň možnost to nějak označit, nemá cenu zabývat se určitým typem díla neustále znova, existuje-li pojem, který nám zdlouhavé věty nahradí
je kýč, jsou sračky, jsou nevhodně užité fráze, jsou špatná a ještě horší díla a je nutné se s tím smířit
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
avi
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipFouckault
jasně... klidně je na mě házej, ale buď alespoň trochu ohleduplný k začátečníkům.. jednou hloupě vulgární kritikou jim zošklivíš psaní na celý život.. každý nemá takový žaludek jako ty a jsou ještě mnozí co věří že ta funkce REDAKTOR ještě něco znamená (já už ne) :-( jinak piš.. budu se těšit na další dobrá dílka.
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipsynáček
Promiň... ale nenapsal jsem ani jedno jediné(!) slovo... dal jsem pouze Tip...
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
hele, zuzáku...já ti tvůj slovník prát nebudu..pokud má někdo omezenou slovní zásobu (a nejen tu) na jedno slovo, co se týká kritik, já to překousnu...i když si myslím, že napsat tři slova typu "nevzalo mě to", nebo jen jedno "ne", se dá taky naučit, ale jsi tady sám za sebe a já se na buzeraci se nehodím, na to je mě škoda, takže si kritizuj, jakkoli jen uznáš za vhodné:-))..a mimochodem, ta tvá předpolední, to byla opravdu děsná sračka:-)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipPetr_Pan
Hele zuzuzu - normálně bych se na Tebe zlobil za avi, ale - nebudu, protože s Tebou souhlasím a upřímně mi tady nesedla debilní reakce Fouckaulta a a2a2a, která směřovala čistě k Tobě jako kritikovi - to je blbost.

a2a2a + Fouck> Kritiky, které píše autor toohoto díla jsou podivné a občas hrubé, řekněme. Ale člověk, který chce psát, nebojí se přijmout pravdu, že nepíše dobře a zamyslí se nad tím. Autor, který píše sračky a je plně přesvědčen o své dokonalosti tady nemá co dělat - nebo se nemá co vstekat. Buď může psát do šuplíku, nebo se smíří s tím, že jiným se to nelíbí ( naopak by měl bejt rád, že se někdo vůbec uvolí napsat nějaké to slůvko ). Tak to je.

Pokud jde o redaktorství. Není to žádná povíšenost - stačí vyplnit formulář - stačí si promluvit s Lyrykem. Nejde o výsadu - už ne. Redaktor má právo výběrovat co chce a pokud jde o vulgaritu - vzpomeňme kauzu Zdenda vs. tací, jako jste vy. Může, může, může. + vzpomeňme Růženku, která vychovala mě :-)

Hlavně mě štve, že to řešíte pod dílkem, namísto soukromé cesty, nebo hl. stránky.

Dohovořil jsem :-))
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
Petře-Pane, je-mi líto, ale nesouhlasím. Vulgarita na veřejném serveru je věc veřejná, nikoliv soukromá, reagoval jsem velmi slušně, ačkoliv vím, že ne všichni lidé musí být nutně odolní a proto, že je někdo vulgární by neměli mít nárok psát, jelikož je to zraní a raději odejdou ?
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipPetr_Pan
a2a2a> Se asi neshodnem. Každopádně - přestaňme žlutit a Ty mi stručně vysvětli, proč se vstekáš tady a ne na hl. stránce autora. Tohle mi přijde nevkusný.

( pokud si myslíš, že je to na delší povídání, pak do zpráv )
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipPetr_Pan
( + příště prosím avi, až budeš reagovat na mě )
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

Petr_Pan : tady jsem si sedl na zadek. Pokud tedy nebyly Tvé příspěvky hodně černým humorem, pak ve mně zmizel poslední zbyteček úcty ke slovu "redaktor".

Takže se ani "nevstekám" ani nejsem "povíšený" , ale je mi z Tebe docela normálně nevolno.

A klidně to ber osobně - protože to osobní je.
Odmítám rozlišovat nějaké "netové identity". Jednou si buď stojíš za tím, co píšeš a klidně to i podepíšeš svým občanským jménem anebo ne.
A pak je to jednoduchý, protože s anonymy já nediskutuju.

A zuzuzu : tenhle pseudo-filosoficko-intelektuální výplod měl nějaký smysl ?
Nebo jeho funkce byla jen zakrýt nedostatek odvahy a slušných mravů ?


28.09.2004 00:00:00dát kritice tippozorovatel
Protože tu zuzuzu nechává diskusi otevřenou si dovolim naprosto souhlasit Petrem Panem a napsat:
Podle mého názoru člověk, kterého poraní slovo "sračka" a následně odtud odejde, by se měl zamyslet, jestli si to nebere moc vážně.
Podle mě vulgarismy patří do literatury i do normálního života. Všichni se s tím setkáváme každý den... některé to pobuřuje, někteří to ignorují.
Mě by víc zranila konstruktivní negativní kritika než slovo "sračka"...

PS: Líbí se mi, jak to řeší Crae:))))

28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
De...tenhle "výplod" do sebe něco má a na tom si trvám...když už mi přišlo avi, tak jen reaguju
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
pozorovatel...jasnočka, já mám pro hřešení talent...a zkus mi říct, že píšu sračky a nabančím ti, že tě doma nepoznaj:-))))
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

Crae : já myslel jeho výplod v reakcích. Ne jeho dílo. To mě v tomto případě nezajímá.

Seš si jistá, že reaguješ správně a k věci ? :-(

pozorovatel : neděláš čest svému nicku. O slovo "sračka" se já tu nepřu.
Přu se o diletantské "kritiky" a o neschopnosti si je slušně obhájit. A o nedistek odpovědnosti k okolí.

A Crae se Ti líbí ? Nu což, i alibismus má něco do sebe ...


28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye
...ugh...nedostatek (místo "nedistek")
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipstromovka
tenhle text beru

napsat mi pod můj, že je to sračka, tak bych se asi nejdřív běžela podívat, cože to píšeš - jak vážně to mám brát - tu "ktiriku"
pod můj text ale jsi dneska vložil něco jinýho - a to se mi teda nelíbilo ani trochu - jako kritika mi to teda nepřišlo:)) - a holt nemám potřebu mít pod svými texty kdejakou vulgaritu - když někomu něco píšu pod jeho text, cítím se tak trochu na návštěvě ...


tip za tohle dílko

28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
De...mám se hádat s někým, koho neznám? jasnočka, že kritiky typu "sračka" mi lezou na nervy, jinak bych na ně nereagovala..jsi hlupák, jestli si myslíš, že tímhle něco vyřešíš..autor jistě ví, jak se zviditelnit a my mu v tom zdárně pomáháme:-))
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipstromovka
ktirika = kritika:)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipFouckault
Jo..serme na to .... tak dobře tu zdaleka nehrají....:-)

Myslím, že jde o obyčejnou lidskou slušnost..
Nic víc.. dobrou..


28.09.2004 00:00:00dát kritice tippozorovatel
Del: "O slovo "sračka" se já tu nepřu." nebylo ale určený pro tebe, i když je to vlastně jedno...

Mně Crae nepřijde alibistická. Naopak mi přijde, že se ho snaží převychovat či dokázat, že by měl svůj přístup přehodnotit. Jestli ty nejsi špatný pozorovatel...:))))

Mně svou kritiku zuzuzu vysvětlil (jak jsem už napsal výše), tak nevim "o schopnosti si je slušně obhájit".
Zuzuzu pod pojmem "sračka" cosi vidí a pokusil se nám to vysvětlit... No jo, ale ty to vnímáš jako pseudo-filosoficko-intelektuální výplod...

Crae: Píšeš mistrovsky, úžasně, překrásně, jsi královna Písmáku a čeká tě Nobelovka...:))))
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
pozorovatel...kruci, ty jsi tak dobrej, že i mně jsi vysvětlil, co jsem tím chtěla říci:-)))..hele, na zajíce opravdu dobrý:-)

ježíši..Nobelovka...aaaach...a nemohla bych rovnou dostat i Řád práceeeee????:-)))
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

že mě to nenapadlo dřív....Fouckalt to řekl za mě...

tak dobře tu fakt nehrajou ...

nic víc a nic méně - lidská slušnost

Díky všem diskutujícím.
so tired...:-(
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye
ach jo ... omlouvám se - správně samozřejmě "Fouckault"
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipFouckault
:Del.. :-).. Stromovka.. škoda, že jsi po těch zuzuových "kritikách" odmázla ty dve dílka cos měla dnes ve výběru.. myslím, že by Crae a Pozorov.. teď mluvili jinak.. hmm.. nebo taky ne :(
28.09.2004 00:00:00dát kritice tippozorovatel
Fouckault: Nejsem zuzuzův stoupenec, jeho neslušnost se mi nelíbí, přínáší mu to nezaslouženou pozornost, ale nemíním mu to zakazovat... Jinak s tebou souhlasim. Jde jen o lidskou slušnost a tak dobře tu nehrají:))

Crea: Díky! Samozřejmě, že jsem dobrej, myslela sis snad něco jinýho???!
"hele, na zajíce opravdu dobrý" - jako že já balim zajíce?? Pche.
(Ehm a neznáš nějaký zaručený tip, jak na ně? Pošli zprávu..)

Dostaneš řád...neboj...řád sraček:)))))) ...a teď mě zmlátí, že mě doma nepoznaj...že já nejsem zticha....
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
Fouckault...neříkej mi, že někdo, jako stromovka tu kvůli pár dětem, co se neumí slušně chovat, smáznul svá dílka...tomu neuvěřím..ona má nejmíň zapotřebí dát na odbory, co tu zakládají autoři jako je zuzuzu, pikaču nebo V.I.Lennon...myslíš si, že mě jejich stupidní kritiky neštvou??? když je Lyryk zablokuje, najdou si nový nick a jsou tu zase...a jestli si myslíš, že proti tomu mlčím, je to tvá věc...naposledy jsem se naštvala u synáčkova díla..tam je snad dost znát, kde stojím...a už se tu zuzákovi nemíním promenádovat v plavkách.
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie
Musím znovu do toho vstoupit. Zastanu se Cray, protože jasně dla najevo, že se stylem kritik zuzu nesouhlasí. Jinak Cray věř tomu, co Fou napsal. Já jen mohu potvrdit, že lidé jsou citliví, zranitelní, mluvíme o tom a proto nechť odejdou, že něco nevydrží ? A sprosťáci zůstanou ? Zuzuzu potřebovala lekci, tak jak se nám z různých důvodů občas dostává všem. Má talent a já věřím, že ten u ní vyhraje. Rozdíl mezi Dela, Fou, mnou,Craezy a pozorovatelem je v tom, že nám to jedno není, když se nás to netýká. Jsem patrně o dost starší jako mnozí z vás a celý život pracuji s lidmi, často sociálně hendikepovanými, bráním se lidem, kteří jsou bezohlední, kteřým vadí, že důchodci obsazují místa ve veřejné dopravě. A Zuzuzu opravdu přeji úspěch. Poslouží nám všem.
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipchild
jenom jednu poznámečku
psaní není pro každýho a kdo odejde po obdržení jedné vulgární (a většinou pravdivé kritiky), nikdy neměl začít psát
jinak se ztotožňuju s názorem petra_pana (který mě příjemně překvapil) a i samotného zuzuzu(a)
ostatním doporučuju k večeri deset deka baudelaira a zapít ginsbergem
na ranní bolení hlavy potom namíchat koktejl z welshe trošku oslazený banksem a zředěný ivanem m. jirousem
(a hromadný avi, protože miluju ty rozhořčený reakce lidí kterým jsem tímto ukradnu pár sekund života)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipFouckault
a co myslíš že celý večer baštím?? :-)))
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
child...já na noc doporučuju Kámasútru a zásadně nemíchat:-)))
a trhni si..ještě, abych se rozčilovala v rozmluvě se zajdou, to snad po mně ani nemůžeš chtít, drobečku:-))))
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipchild
ty budeš asi hloupá, co?
hodně nemístná poznámka, hodně nevtipná a hodně o inteligenci svědčící
já totiž vždycky zapomenu co se tady vyskytuje za lidi a potom se divím no
hodně zábavy s kamasutrou
(doporučuju knihu od jistého W.A. "Sexuální polohy a jak se u nich nesmát", taky dobrý čtení)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
child..ano, hodně hloupá, hodně moc...stejně jako moje poznámka, tak i ta tvoje byla nemístná..myslíš si, že je to tu samej suchar, co ho pobouří pár sprostých slov nebo tvé pokývání hlavou? nebylo by nudné, kdyby měli všichni jeden názor? a jestli sis nevšiml, tak neberu zuzáka podle jeho kritik, ale podle toho, jak píše a věř mi, že on se za sebe umí bít sám a se vší ctí
jistě pročtu, nic jiného mi hlava taky nebere
28.09.2004 00:00:00dát kritice tippozorovatel
Já jen doufám, že dnes Sparta vyhraje.
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipFouckault
tak šup.. vypínáme pecka :-))
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipchild
ty mi asi budeš říkat něco o zuzovi, ne?:)
nevím jestli je to tady samej suchat, každopádně je tady dost kreténů a jestli něco zabíjí poezii tak je to písmák a jemu podobný srandy, je to tady peklo, nefalšovaný
(a proč sem teda chodíš?)

28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
child..no to rozhodně budu...nevytočil by se jako ty...(teď mi nejspíš povíš, že jsi on)
proč sem teda chodíš? na to jsem se tě měla zeptat? nezajímá mě to, abych pravdu řekla...ale jsi v redakci, tak tě to peklo zřejmě baví a výběry dáváš tečku za zabíjením poezie..tak nějak?:-)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipchild
ne, jenom upozorňuju na ty kteří prostě přežívají tady v té bažině valentýnské poezie zkombinované s pseudocobainovským zoufalstvím hej mě tyhle řeči nezajímají a už vůbec se nebudu hádat o to kdo zná mistra žuža líp, já jenom že ho znám osobně a naposledy jsem ho viděl předevčírem
ale to nikoho nezajímá, to je jasný:)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
child..fajn..končíme, protože každej asi čteme něco jinýho..já tu vidím lidi, co sem dávají kus sebe, ty tady vidíš zoufalce a ufňukaný milovníky...jsme každej jinde
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipchild
btw dávat kus sebe do spletence elektronickejch výkřiků je dost riskantní
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
co tam dáváš ty, childe? píšeš na efekt?
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipchild
of course
pro tipy a pro výběry, to je to co mě zkazilo
naštěstí jsem se poslední dobou trošku vytrhl
a píšu už normálně, propiskou do svých sešitů
bez tipů a pro svoje okolí a pro sebe:)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
potom mi pověz..těmi dílky, která tu máš ...kam bys sám sebe zařadil? valentýnská poezie zkombinovaná s pseudocobainovským zoufalstvím ? nebo vylhaná meníčka od každého něco? nevěřím ti ani slovo, protože psát pro tipy a výběry bez toho, aniž bys vložil kousek sebe, to je alibistickej kec...to by za tebe mohl psát učitel hudby:-)
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipchild
no jasně, jsem v tom já
ale ty básně by vypadaly jinak kdybych je nepsal s pocitem že je uveřejním sem
což je špatný, hodně špatný
a je to moje chyba, jasně
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
ne, není to špatný...ne každý tu chce běhat nahej, tomuhle rozumím až moc dobře
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye
dojemné....ach
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye
ulítlo...beru zpět...prsty rychlejší než rozum...mizím
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
craerassy myslel jsem, že s člověkem tak ovládaným předsudky se vůbec bavit nebudu, ale jsi opravdu legrační - dokážeš užít pojem pseudo-filosoficko-intelektuální výplod, ale asi ne vhodně, říkáš, že si neumím stát za svými kritikami? a jak jsi na to přišla? co to zkoušíš?
pokoušíš se diskutovat a najednou si tam povídáš o nobelovkách, unešená pojmem královna písmáku...
nic ti nejde
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
bonus=výběr pro zuzuzu
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
já tady mám taky všechny díla psaný on-line... na písmák není potřeba žádnej záchvat inspirace, je to smetiště milionů sraček, že se tu jedno do týdne objeví něco fajn je sice hezký, ale kvůli tomu sem nechodím
je to tady totiž ohromná legrace, že kotě
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
zuzáku, lásko moje virtuální, díky tobě je tu zase živo..mám se s kým hádat..co se tu nezdržuje s_b mi to už docela chybělo:-))
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipskok
jsem tu jen na skok, takže nemám čas číst celou tu diskuzi, ale končí moc vtipně, dílo se mi moc líbí
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipzuzuzu
chceš si ji oživit? dej si moje dílko sleepinneverendingsex, já ji v tom cítím pořádně, ty zakomplexovaná snaho o kritiku, takhle kritiky nikdy nedosáhneš, blé
na vic už nemam
28.09.2004 00:00:00dát kritice tipCraerassy
i tohle na tebe byl skvělej výkon, mazlíku:-))


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.