Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Honzova předsmrtná báseň

Výběr: child, Print, srha, a2a2a, sleeping_beauty, Bagg, dream, bota
28. 09. 2004
20
0
17777
Autor
zuzuzu

To je úplně normální,

že lidi trpí,

že sadismus prostupuje jejich vztah,

aby si mohli uvědomit

běh věcí.

 

Srdnatý střelec,

kroužím nad tvým pupíkem,

nelze nezaklínat,

stébla trávy zabodnutá do štanglí salámů,

domy v neprůstřelných vestách,

knihy  v osamocení,

nic je nespojí,

jsem kroužící bezbranný pták,

náhoda mi nabízí ublížit,

znova už bych to neudělal,

tehdy bych to udělal znova.

 

To je úplně normální,

že se srdce nechá

nabodnout slámkou a pomalu vysávat,

tucty vajec vysezených

lišky kradou pumy žerou lišky,

ruce berou obrázky a zděšeně hledí oči

na zvířata jak vykradly kachní domovy,

domy se sesypávají dosud neznámým způsobem.

 

Není nic divného na tom,

že srdce odtržené od plic odmítá přiznat,

není nic divného na tom,

že existuje význam.


Nicollette
17. 12. 2004
Dát tip
ou, ta je moc * * *

Makča
07. 12. 2004
Dát tip
jak si tak čtu - jsi děsná kurva, ale tahle je pro mě krásná...

Bagg
12. 11. 2004
Dát tip
ze sbírky se trochu vyděluje tím co sděluje ta epika ale tak už se některé závěry dělají

cup_of_tea
07. 11. 2004
Dát tip
je to sice smutný, ale child má pravdu.

zuzova manipulace jen si dejte pokud vám chutná

zuzuzu
04. 11. 2004
Dát tip
hlavně jedna z nejlkepších básní co jsem kdy napsal a v ponorce se dnes nějak nesetjaka se setkáním....

Tamaq
18. 10. 2004
Dát tip
ta píše

Smím
18. 10. 2004
Dát tip
je a není a je to úplně normální

Bagg
09. 10. 2004
Dát tip
úplně jiná než píšeš

dadik
09. 10. 2004
Dát tip
tahle báseň se mi hned líbila, ale nechtělo se mi to sem ani psát, neb je to zpolitizováno....:)) teď jsem se ale porušila, dobře mi tak..tip

zuzuzu
09. 10. 2004
Dát tip
já si všiml, že jo nejen já, hlavně ne jen já

zuzuzu
09. 10. 2004
Dát tip
vyplakej se...

John_Ceder
04. 10. 2004
Dát tip
Fouckalt: jasně... klidně je na mě házej, ale buď alespoň trochu ohleduplný k začátečníkům.. jednou hloupě vulgární kritikou jim zošklivíš psaní na celý život.. Podle mě je psaní touha a tak si myslím, že jakákoliv kritika nemůže nikomu zošklivit psaní pokud to nedělá jen proto, že by to mohlo být zábavné nebo si s tím vydělat prachy nebo snad k pozvednutí ega atd! Tvůj strach o začátečníky je dojemný! Jinak jsem z toho díla trochu MIMO!

John_Ceder
04. 10. 2004
Dát tip
pardon, samozřejmě jsem myslel Fouckault

cufktish
02. 10. 2004
Dát tip
/t!

angelik
02. 10. 2004
Dát tip
ta tečka na závěr, ta tečka je fakt fajn. Ale aby skutečně byla, musí tomu předcházet něco zcela adekvátního, co může vyvrcholit a vrcholit jako ta tečka, žužužu, ta tečka je fakt fajn*

zuzuzu
30. 09. 2004
Dát tip
lyryk: na to jsme chtěl upozornit, zablokuj takovou možnost))) nebo se zavýběruju celej-

a2a2a
30. 09. 2004
Dát tip
Asi překvapím, ale mi osobně nevadilo, že jsi si dal výběr. V kontextu celé diskuse o tobě to byl opravdu upřímný bonus a v těchto souvislostech, ale i jinak to oceňuji. Je to odvážné a je to čestné. Přečetl jsem si více tvých věcí, osobně jsem si myslel, že z tvých básní číší osobní chlad, nyní jsem to trochu zrevidoval. Nyní se vyjadřuji výhradně k tvorbě, to jiné mi vadí nebo spíše mrzí. Ale pro tuto báseň i mnohé jiné musím přiznat tip i výběr. Číší s ní až posměvačná naléhavost, ne chladná rezignace. Krom toho dlouhá řada obrazů, které neopěvují, ale mluví.

a2a2a
30. 09. 2004
Dát tip
omlouvám se za chybu - číší z ní, nikoliv s ní

Jiljí
30. 09. 2004
Dát tip
poněkud zajímavé

sidonia
30. 09. 2004
Dát tip
dám si to do nej

sidonia
30. 09. 2004
Dát tip
ty vole to nejde

Petr_Pan
30. 09. 2004
Dát tip
a2a2a> .. :-)

zuzuzu
30. 09. 2004
Dát tip
a2 dik, že se snažíš jít dál než ostatni

a2a2a
30. 09. 2004
Dát tip
Cítil jsem to tak

sidonia
29. 09. 2004
Dát tip
dílo by šlo k ostatnímu se raděj vyjadřovat nebudu, vidim, že je ti tu na kordy, čus

pozorovatel
29. 09. 2004
Dát tip
Tohle je už vážně mimo. Lidi si tu sobě dávaj výběry...

Petr_Pan
29. 09. 2004
Dát tip
Delahaye> Tohle vyvolávám u více lidí, než u Tebe. Osobní? Budiž. Jako takové to přijímám, nechám si projít hlavou a někdy večer to připojím na seznam věcí, proč mít depku a srát na život. Ne - už ne. Tímhle mě nerozpláčeš - ale - vážím si Tvojí upřímnosti. Petr_Pan = Jan Těsnohlídek ml., podpisy rozdávám jen propiskou na papír, tak někdy přijeď. Nic proti Tobě nemám, měj se fajn. Myslet vážně? Jo - všechno, co píšu, myslím vážně.. child> Se červenám ( kecám, ale - hodí se to ) - dík :-)

Petr_Pan
29. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel> jj :-)

Lyryk
29. 09. 2004
Dát tip
zlikvidoval jsem výběr vlastní věcičky .-) zdá se, že bude nutné takovou možnost zablokovat, nějak chybí vůle k soudnosti .-)

pozorovatel
28. 09. 2004
Dát tip
To je úplně normální, že lidi trpí, že sadismus prostupuje jejich vztah, aby si mohli uvědomit běh věcí. Není nic divného na tom, že srdce odtržené od plic odmítá přiznat, není nic divného na tom, že existuje význam. - tohle je skvělý. Možná bych báseň proškrtal. Jen nechápu, proč to dáváš mimo...?

Fouckault
28. 09. 2004
Dát tip
velmi dobrá

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
to je naprosto hrubé!!!

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
to je naprosto hrubé!!!

child
28. 09. 2004
Dát tip
dotýká se mě to

a2a2a
28. 09. 2004
Dát tip
Velmi naléhavě tě žádám, aby jsi se vzpamatoval ve svých některých kritikách. Zkus vnímat, že báseň je produkt člověka, nikoliv počítače, neznáš vždy motivaci lk napsání básně a svým velmi hrubým nekompetentním komentováním ubližuješ. Ostatní čtenáři nechť mi prominou, že neuvedu konkrétního autora, a současně ať přij¨mou názor, že vystavit se kritice neznamená vystavit se hrubosti.

Fouckault
28. 09. 2004
Dát tip
zuzuzu jako redaktor a kritik jsi vážně PRASE!!

zuzuzu
28. 09. 2004
Dát tip
literární kritika žádný internetový kamarádíčkování na to máš icq nekompetentní? to jo to jo

Petr_Pan
28. 09. 2004
Dát tip
Tohle je zajímavý - tak zajímavý, že jsem se v tom tak nějak ztratil a pak jen tak chodil od obrázku k obrázku a přikyvova - jo - líbí se mi :-)

synáček
28. 09. 2004
Dát tip
T*

pozorovatel
28. 09. 2004
Dát tip
To je skoro na diskusi...(jestli už taková neexistuje...) Abych řekl pravdu tak nevim s kým souhlasit. Jo, někteří tu takovou kritiku nesou špatně a zuzuzu navíc nezdůvodňuje, proč je to ta "sračka"..., ale je to jeho názor, neslušně podaný názor... ale jeho. (A je přeci možný zablokovat některému autorovi kritiky k vlastním dílům, že jo?)

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel : ono spíš, že na tom není co k diskusi. Protože meritum věci je to, že "je to sračka" já odmítám vnímat jako literární formu "kritika". Ty snad jsi s tímto srozuměn ? (napsat "sračka" a pak to dále logicky rozvést a zdůvodnit - dejme tomu. Pak prostě přijmu fakt, že autorovi zřejmě dělají fekální výrazy dobře na těle i na duchu a ocením následující věcnou kritiku. Ale do té doby to u mě nebude kritik, ale jen osoba s omezenou slovní zásobou).

pozorovatel
28. 09. 2004
Dát tip
...já tu odmítám více názorů jako literární formu kritika (smajly, hvězdičky, "líbí",...). Srozuměn už jsem. Zuzuzu mi to trošku vysvětlil poté, co "je to sračka" mi taky napsal. A já s jeho vysvětlením musel souhlasit, protože jsem "sračku" doopravdy napsal. Jeho slovní projev se mi nelíbí, ale nijak se mě nedotýká, tudíž mi nevadí.

a2a2a
28. 09. 2004
Dát tip
Děkuji Delahaye. Zablokovat kritiku, krom toho, že to technicky z vůle autora samotného nejde a slušný autor má s tím navíc i etický problém, neřeší problém. Bavme se věcně, slušně, vímavě, to vede ne k internetovému bratříčkování, ale k lepšímu poznání. A i kdyby to vedlo k bratřičkování, pak jakékoliv nové přátelství má cenu. Já jen doufám, že Zuzuzu své nesporné nadání dobře zhodnotí ku prospěchu svému a třeba i mému, byl bych upřímně rád a stejně rád to vždy ocením. A Zuzuzu se omlouvám, že jsem z toho vytvořil jiné téma a už se k tomu zde vracet nebudu.

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
:-)) ano, co se nás přímo nedotýká, nám vlastně nevadí ... velmi signifikantní...bohužel zcela proti mému světonázoru (no, co už jsem párkrát přes hubu dostal, třeba mi to stojí za to :-) ) Dík za Tvůj názor.

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
that was for "observer", of course .. :-)

Print
28. 09. 2004
Dát tip
Velmi a díky!*

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
De...virtualita připouští vyjímky...kritiky typu "sračka" apod. už neřeším, to já bych se k nim nikdy nesnížila:-))) zuzuzu..oproti té minulé sračce, co jsi napsal, je tohle vážně dobrý a dokonce to má i hloubku, což musím uznat:-) tip

zuzuzu
28. 09. 2004
Dát tip
Člověk jednou napíše dílo, který je pro něj třeba ne esteticky a umělecky (myslím si, že tohle je dost kýčovité a klidně to dám do klubu největších sraček), ale za to dost emotivně důležité a vy (sračky) mi to tady takhle špiníte... ne, takovou větu bych nenapsal, protože já uznávám vaše právo na diskuzi a nechávám ji tady otevřenou - zkoušíte dobírat si mě za to, že přemýšlím určitým způsobem, jste vůči mě agresivní, že používám pejorativně barvený pojem, jenomže pokud někdo napíše něco, co se nedá číst, mám právo mu to tou nejjednodušší cestou sdělit (kritika, fce esteticky sdělná..-výraz sračka je pak mile estetický, to už tady byla dekadence, proč by nemohl být některý kritik v určitých momentech dekadentní))) nejen jaokritik, ale i jako redaktor mám právo vyhledávat díla určité úrovně, pokud něco a¨ni vzdáleně nedosahuje určité kvality, pak ať mám alespoň možnost to nějak označit, nemá cenu zabývat se určitým typem díla neustále znova, existuje-li pojem, který nám zdlouhavé věty nahradí je kýč, jsou sračky, jsou nevhodně užité fráze, jsou špatná a ještě horší díla a je nutné se s tím smířit

zuzuzu
28. 09. 2004
Dát tip
avi

Fouckault
28. 09. 2004
Dát tip
jasně... klidně je na mě házej, ale buď alespoň trochu ohleduplný k začátečníkům.. jednou hloupě vulgární kritikou jim zošklivíš psaní na celý život.. každý nemá takový žaludek jako ty a jsou ještě mnozí co věří že ta funkce REDAKTOR ještě něco znamená (já už ne) :-( jinak piš.. budu se těšit na další dobrá dílka.

synáček
28. 09. 2004
Dát tip
Promiň... ale nenapsal jsem ani jedno jediné(!) slovo... dal jsem pouze Tip...

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
hele, zuzáku...já ti tvůj slovník prát nebudu..pokud má někdo omezenou slovní zásobu (a nejen tu) na jedno slovo, co se týká kritik, já to překousnu...i když si myslím, že napsat tři slova typu "nevzalo mě to", nebo jen jedno "ne", se dá taky naučit, ale jsi tady sám za sebe a já se na buzeraci se nehodím, na to je mě škoda, takže si kritizuj, jakkoli jen uznáš za vhodné:-))..a mimochodem, ta tvá předpolední, to byla opravdu děsná sračka:-)

Petr_Pan
28. 09. 2004
Dát tip
Hele zuzuzu - normálně bych se na Tebe zlobil za avi, ale - nebudu, protože s Tebou souhlasím a upřímně mi tady nesedla debilní reakce Fouckaulta a a2a2a, která směřovala čistě k Tobě jako kritikovi - to je blbost. a2a2a + Fouck> Kritiky, které píše autor toohoto díla jsou podivné a občas hrubé, řekněme. Ale člověk, který chce psát, nebojí se přijmout pravdu, že nepíše dobře a zamyslí se nad tím. Autor, který píše sračky a je plně přesvědčen o své dokonalosti tady nemá co dělat - nebo se nemá co vstekat. Buď může psát do šuplíku, nebo se smíří s tím, že jiným se to nelíbí ( naopak by měl bejt rád, že se někdo vůbec uvolí napsat nějaké to slůvko ). Tak to je. Pokud jde o redaktorství. Není to žádná povíšenost - stačí vyplnit formulář - stačí si promluvit s Lyrykem. Nejde o výsadu - už ne. Redaktor má právo výběrovat co chce a pokud jde o vulgaritu - vzpomeňme kauzu Zdenda vs. tací, jako jste vy. Může, může, může. + vzpomeňme Růženku, která vychovala mě :-) Hlavně mě štve, že to řešíte pod dílkem, namísto soukromé cesty, nebo hl. stránky. Dohovořil jsem :-))

a2a2a
28. 09. 2004
Dát tip
Petře-Pane, je-mi líto, ale nesouhlasím. Vulgarita na veřejném serveru je věc veřejná, nikoliv soukromá, reagoval jsem velmi slušně, ačkoliv vím, že ne všichni lidé musí být nutně odolní a proto, že je někdo vulgární by neměli mít nárok psát, jelikož je to zraní a raději odejdou ?

Petr_Pan
28. 09. 2004
Dát tip
a2a2a> Se asi neshodnem. Každopádně - přestaňme žlutit a Ty mi stručně vysvětli, proč se vstekáš tady a ne na hl. stránce autora. Tohle mi přijde nevkusný. ( pokud si myslíš, že je to na delší povídání, pak do zpráv )

Petr_Pan
28. 09. 2004
Dát tip
( + příště prosím avi, až budeš reagovat na mě )

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
Petr_Pan : tady jsem si sedl na zadek. Pokud tedy nebyly Tvé příspěvky hodně černým humorem, pak ve mně zmizel poslední zbyteček úcty ke slovu "redaktor". Takže se ani "nevstekám" ani nejsem "povíšený" , ale je mi z Tebe docela normálně nevolno. A klidně to ber osobně - protože to osobní je. Odmítám rozlišovat nějaké "netové identity". Jednou si buď stojíš za tím, co píšeš a klidně to i podepíšeš svým občanským jménem anebo ne. A pak je to jednoduchý, protože s anonymy já nediskutuju. A zuzuzu : tenhle pseudo-filosoficko-intelektuální výplod měl nějaký smysl ? Nebo jeho funkce byla jen zakrýt nedostatek odvahy a slušných mravů ?

pozorovatel
28. 09. 2004
Dát tip
Protože tu zuzuzu nechává diskusi otevřenou si dovolim naprosto souhlasit Petrem Panem a napsat: Podle mého názoru člověk, kterého poraní slovo "sračka" a následně odtud odejde, by se měl zamyslet, jestli si to nebere moc vážně. Podle mě vulgarismy patří do literatury i do normálního života. Všichni se s tím setkáváme každý den... některé to pobuřuje, někteří to ignorují. Mě by víc zranila konstruktivní negativní kritika než slovo "sračka"... PS: Líbí se mi, jak to řeší Crae:))))

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
De...tenhle "výplod" do sebe něco má a na tom si trvám...když už mi přišlo avi, tak jen reaguju

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel...jasnočka, já mám pro hřešení talent...a zkus mi říct, že píšu sračky a nabančím ti, že tě doma nepoznaj:-))))

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
Crae : já myslel jeho výplod v reakcích. Ne jeho dílo. To mě v tomto případě nezajímá. Seš si jistá, že reaguješ správně a k věci ? :-( pozorovatel : neděláš čest svému nicku. O slovo "sračka" se já tu nepřu. Přu se o diletantské "kritiky" a o neschopnosti si je slušně obhájit. A o nedistek odpovědnosti k okolí. A Crae se Ti líbí ? Nu což, i alibismus má něco do sebe ...

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
...ugh...nedostatek (místo "nedistek")

stromovka
28. 09. 2004
Dát tip
tenhle text beru napsat mi pod můj, že je to sračka, tak bych se asi nejdřív běžela podívat, cože to píšeš - jak vážně to mám brát - tu "ktiriku" pod můj text ale jsi dneska vložil něco jinýho - a to se mi teda nelíbilo ani trochu - jako kritika mi to teda nepřišlo:)) - a holt nemám potřebu mít pod svými texty kdejakou vulgaritu - když někomu něco píšu pod jeho text, cítím se tak trochu na návštěvě ... tip za tohle dílko

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
De...mám se hádat s někým, koho neznám? jasnočka, že kritiky typu "sračka" mi lezou na nervy, jinak bych na ně nereagovala..jsi hlupák, jestli si myslíš, že tímhle něco vyřešíš..autor jistě ví, jak se zviditelnit a my mu v tom zdárně pomáháme:-))

stromovka
28. 09. 2004
Dát tip
ktirika = kritika:)

Fouckault
28. 09. 2004
Dát tip
Jo..serme na to .... tak dobře tu zdaleka nehrají....:-) Myslím, že jde o obyčejnou lidskou slušnost.. Nic víc.. dobrou..

pozorovatel
28. 09. 2004
Dát tip
Del: "O slovo "sračka" se já tu nepřu." nebylo ale určený pro tebe, i když je to vlastně jedno... Mně Crae nepřijde alibistická. Naopak mi přijde, že se ho snaží převychovat či dokázat, že by měl svůj přístup přehodnotit. Jestli ty nejsi špatný pozorovatel...:)))) Mně svou kritiku zuzuzu vysvětlil (jak jsem už napsal výše), tak nevim "o schopnosti si je slušně obhájit". Zuzuzu pod pojmem "sračka" cosi vidí a pokusil se nám to vysvětlit... No jo, ale ty to vnímáš jako pseudo-filosoficko-intelektuální výplod... Crae: Píšeš mistrovsky, úžasně, překrásně, jsi královna Písmáku a čeká tě Nobelovka...:))))

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel...kruci, ty jsi tak dobrej, že i mně jsi vysvětlil, co jsem tím chtěla říci:-)))..hele, na zajíce opravdu dobrý:-) ježíši..Nobelovka...aaaach...a nemohla bych rovnou dostat i Řád práceeeee????:-)))

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
že mě to nenapadlo dřív....Fouckalt to řekl za mě... tak dobře tu fakt nehrajou ... nic víc a nic méně - lidská slušnost Díky všem diskutujícím. so tired...:-(

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
ach jo ... omlouvám se - správně samozřejmě "Fouckault"

Fouckault
28. 09. 2004
Dát tip
:Del.. :-).. Stromovka.. škoda, že jsi po těch zuzuových "kritikách" odmázla ty dve dílka cos měla dnes ve výběru.. myslím, že by Crae a Pozorov.. teď mluvili jinak.. hmm.. nebo taky ne :(

pozorovatel
28. 09. 2004
Dát tip
Fouckault: Nejsem zuzuzův stoupenec, jeho neslušnost se mi nelíbí, přínáší mu to nezaslouženou pozornost, ale nemíním mu to zakazovat... Jinak s tebou souhlasim. Jde jen o lidskou slušnost a tak dobře tu nehrají:)) Crea: Díky! Samozřejmě, že jsem dobrej, myslela sis snad něco jinýho???! "hele, na zajíce opravdu dobrý" - jako že já balim zajíce?? Pche. (Ehm a neznáš nějaký zaručený tip, jak na ně? Pošli zprávu..) Dostaneš řád...neboj...řád sraček:)))))) ...a teď mě zmlátí, že mě doma nepoznaj...že já nejsem zticha....

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
Fouckault...neříkej mi, že někdo, jako stromovka tu kvůli pár dětem, co se neumí slušně chovat, smáznul svá dílka...tomu neuvěřím..ona má nejmíň zapotřebí dát na odbory, co tu zakládají autoři jako je zuzuzu, pikaču nebo V.I.Lennon...myslíš si, že mě jejich stupidní kritiky neštvou??? když je Lyryk zablokuje, najdou si nový nick a jsou tu zase...a jestli si myslíš, že proti tomu mlčím, je to tvá věc...naposledy jsem se naštvala u synáčkova díla..tam je snad dost znát, kde stojím...a už se tu zuzákovi nemíním promenádovat v plavkách.

a2a2a
28. 09. 2004
Dát tip
Musím znovu do toho vstoupit. Zastanu se Cray, protože jasně dla najevo, že se stylem kritik zuzu nesouhlasí. Jinak Cray věř tomu, co Fou napsal. Já jen mohu potvrdit, že lidé jsou citliví, zranitelní, mluvíme o tom a proto nechť odejdou, že něco nevydrží ? A sprosťáci zůstanou ? Zuzuzu potřebovala lekci, tak jak se nám z různých důvodů občas dostává všem. Má talent a já věřím, že ten u ní vyhraje. Rozdíl mezi Dela, Fou, mnou,Craezy a pozorovatelem je v tom, že nám to jedno není, když se nás to netýká. Jsem patrně o dost starší jako mnozí z vás a celý život pracuji s lidmi, často sociálně hendikepovanými, bráním se lidem, kteří jsou bezohlední, kteřým vadí, že důchodci obsazují místa ve veřejné dopravě. A Zuzuzu opravdu přeji úspěch. Poslouží nám všem.

child
28. 09. 2004
Dát tip
jenom jednu poznámečku psaní není pro každýho a kdo odejde po obdržení jedné vulgární (a většinou pravdivé kritiky), nikdy neměl začít psát jinak se ztotožňuju s názorem petra_pana (který mě příjemně překvapil) a i samotného zuzuzu(a) ostatním doporučuju k večeri deset deka baudelaira a zapít ginsbergem na ranní bolení hlavy potom namíchat koktejl z welshe trošku oslazený banksem a zředěný ivanem m. jirousem (a hromadný avi, protože miluju ty rozhořčený reakce lidí kterým jsem tímto ukradnu pár sekund života)

Fouckault
28. 09. 2004
Dát tip
a co myslíš že celý večer baštím?? :-)))

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
child...já na noc doporučuju Kámasútru a zásadně nemíchat:-))) a trhni si..ještě, abych se rozčilovala v rozmluvě se zajdou, to snad po mně ani nemůžeš chtít, drobečku:-))))

child
28. 09. 2004
Dát tip
ty budeš asi hloupá, co? hodně nemístná poznámka, hodně nevtipná a hodně o inteligenci svědčící já totiž vždycky zapomenu co se tady vyskytuje za lidi a potom se divím no hodně zábavy s kamasutrou (doporučuju knihu od jistého W.A. "Sexuální polohy a jak se u nich nesmát", taky dobrý čtení)

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
child..ano, hodně hloupá, hodně moc...stejně jako moje poznámka, tak i ta tvoje byla nemístná..myslíš si, že je to tu samej suchar, co ho pobouří pár sprostých slov nebo tvé pokývání hlavou? nebylo by nudné, kdyby měli všichni jeden názor? a jestli sis nevšiml, tak neberu zuzáka podle jeho kritik, ale podle toho, jak píše a věř mi, že on se za sebe umí bít sám a se vší ctí jistě pročtu, nic jiného mi hlava taky nebere

pozorovatel
28. 09. 2004
Dát tip
Já jen doufám, že dnes Sparta vyhraje.

Fouckault
28. 09. 2004
Dát tip
tak šup.. vypínáme pecka :-))

child
28. 09. 2004
Dát tip
ty mi asi budeš říkat něco o zuzovi, ne?:) nevím jestli je to tady samej suchat, každopádně je tady dost kreténů a jestli něco zabíjí poezii tak je to písmák a jemu podobný srandy, je to tady peklo, nefalšovaný (a proč sem teda chodíš?)

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
child..no to rozhodně budu...nevytočil by se jako ty...(teď mi nejspíš povíš, že jsi on) proč sem teda chodíš? na to jsem se tě měla zeptat? nezajímá mě to, abych pravdu řekla...ale jsi v redakci, tak tě to peklo zřejmě baví a výběry dáváš tečku za zabíjením poezie..tak nějak?:-)

child
28. 09. 2004
Dát tip
ne, jenom upozorňuju na ty kteří prostě přežívají tady v té bažině valentýnské poezie zkombinované s pseudocobainovským zoufalstvím hej mě tyhle řeči nezajímají a už vůbec se nebudu hádat o to kdo zná mistra žuža líp, já jenom že ho znám osobně a naposledy jsem ho viděl předevčírem ale to nikoho nezajímá, to je jasný:)

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
child..fajn..končíme, protože každej asi čteme něco jinýho..já tu vidím lidi, co sem dávají kus sebe, ty tady vidíš zoufalce a ufňukaný milovníky...jsme každej jinde

child
28. 09. 2004
Dát tip
btw dávat kus sebe do spletence elektronickejch výkřiků je dost riskantní

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
co tam dáváš ty, childe? píšeš na efekt?

child
28. 09. 2004
Dát tip
of course pro tipy a pro výběry, to je to co mě zkazilo naštěstí jsem se poslední dobou trošku vytrhl a píšu už normálně, propiskou do svých sešitů bez tipů a pro svoje okolí a pro sebe:)

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
potom mi pověz..těmi dílky, která tu máš ...kam bys sám sebe zařadil? valentýnská poezie zkombinovaná s pseudocobainovským zoufalstvím ? nebo vylhaná meníčka od každého něco? nevěřím ti ani slovo, protože psát pro tipy a výběry bez toho, aniž bys vložil kousek sebe, to je alibistickej kec...to by za tebe mohl psát učitel hudby:-)

child
28. 09. 2004
Dát tip
no jasně, jsem v tom já ale ty básně by vypadaly jinak kdybych je nepsal s pocitem že je uveřejním sem což je špatný, hodně špatný a je to moje chyba, jasně

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
ne, není to špatný...ne každý tu chce běhat nahej, tomuhle rozumím až moc dobře

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
dojemné....ach

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
ulítlo...beru zpět...prsty rychlejší než rozum...mizím

zuzuzu
28. 09. 2004
Dát tip
craerassy myslel jsem, že s člověkem tak ovládaným předsudky se vůbec bavit nebudu, ale jsi opravdu legrační - dokážeš užít pojem pseudo-filosoficko-intelektuální výplod, ale asi ne vhodně, říkáš, že si neumím stát za svými kritikami? a jak jsi na to přišla? co to zkoušíš? pokoušíš se diskutovat a najednou si tam povídáš o nobelovkách, unešená pojmem královna písmáku... nic ti nejde

zuzuzu
28. 09. 2004
Dát tip
bonus=výběr pro zuzuzu

zuzuzu
28. 09. 2004
Dát tip
já tady mám taky všechny díla psaný on-line... na písmák není potřeba žádnej záchvat inspirace, je to smetiště milionů sraček, že se tu jedno do týdne objeví něco fajn je sice hezký, ale kvůli tomu sem nechodím je to tady totiž ohromná legrace, že kotě

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
zuzáku, lásko moje virtuální, díky tobě je tu zase živo..mám se s kým hádat..co se tu nezdržuje s_b mi to už docela chybělo:-))

skok
28. 09. 2004
Dát tip
jsem tu jen na skok, takže nemám čas číst celou tu diskuzi, ale končí moc vtipně, dílo se mi moc líbí

zuzuzu
28. 09. 2004
Dát tip
chceš si ji oživit? dej si moje dílko sleepinneverendingsex, já ji v tom cítím pořádně, ty zakomplexovaná snaho o kritiku, takhle kritiky nikdy nedosáhneš, blé na vic už nemam

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
i tohle na tebe byl skvělej výkon, mazlíku:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru