Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze života hmyzu

06. 10. 2000
2
0
3444
Autor
Bandaska

Zákon akce a reakce.

Tehdy, při četbě oné básně od jednoho lyrika, přestal jsem náhle vidět jasně, přepadla mne kolika. Lyrik tlačil a krev potil, aby jeho ducha vtip ovečky své nezarmoutil, neporušil daný slib. Do bažiny ptáček spadl, na dveře bušil MUDr. Spleen. Snad, aby rozum neuvadl, předepsal mu na to blín. Na mozek pak preservativ jako helmu nasadil, napsal jeden infinitiv a málem se pokadil. Myšlenka jak figurína v ruce drží blatouch, tím lyrikem byl, ach ta špína Emanuel Papouch.
Merle
12. 10. 2000
Dát tip
papouchu, máš moji plnou podporu v téhle břečce

papouch
11. 10. 2000
Dát tip
lidi neblbněte..... osobní výpady si nechte třeba k pivu :-((

Vio
09. 10. 2000
Dát tip
Mám na to stejný názor, JiKo.

Kvetina
09. 10. 2000
Dát tip
Nevím, jak Bandasce ušetří čas Protovo nečtení. Možná to neví ani sám Proto, i když jemu to čas určitě ušetří. Pomsta - možná je to spíš výzva na souboj. Jsem zvědav, jestli to papouch přijme. Mohlo by to být zajímavé oživení.

Miroslawek
09. 10. 2000
Dát tip
Ó jak prosté, božátko. Kam ještě klesneš? Určitě to jde ještě hloubě ... vlastně hloupěji.

papouch
09. 10. 2000
Dát tip
souboj??? proboha s kým?? a proč?? .. já se v hovnech nešťárám. Dovolím si býti povznesen.. :-)

Bandaska
09. 10. 2000
Dát tip
Jsem ráda, že pan papouch zůstává povznesen. Představa souboje, jak opeřenec klove do Bandasky plné hlouposti, hoven a prázdnoty, působí opravdu poněkud tragikomicky.

Bandaska
09. 10. 2000
Dát tip
Konečně, už jsem myslela, že mne nikdo nedokáže překonat. Kdopak to asi byl?

proto
08. 10. 2000
Dát tip
Bandasko, nezlob se, měl jsem špatný den. A těšil jsem se na nějakou pěknou poezii. Ale ta reakce nebyla na místě. Už ti to nikdy neudělám. Pro jistotu tě ani nebudu číst. Ušetří nám to spoustu času. Tobě i mně :-)

JiKo
08. 10. 2000
Dát tip
Spíš než zákon akce a reakce si mo to pozdává jako msta za špatnou (?) kritiku (?)

Nesouhlasím - velice procítěné dílko s osobní výpovědí - plně si zaslouží můj tip.

Bandaska
07. 10. 2000
Dát tip
Vážený proto, cítím se jako svobodná bytost a organizaci svého času snad zvládnu sama.

O.S.to6
07. 10. 2000
Dát tip
Bandasko+Lovce, vy ste zvirata ! :o)

Kudlanka
06. 10. 2000
Dát tip
No, hm, asi nic.

proto
06. 10. 2000
Dát tip
to snad není pravda, běž radši někam do hospody

proto
06. 10. 2000
Dát tip
nebo ne, ještě by jsi tam zase něco napsal/a

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru