Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snílku hloupá

29. 09. 2004
3
0
2266
Autor
lord_Ivanhoe

jsem dnes trochu smutnej, nu

Proč sny nejsou skutečné?
Snad aby lidé nemuseli být šťastni.
A probuzení jim vždy mohlo připomenout, na co mají hledět. Nenech se přece ukolébat, kolébka je pro děti. Ty na to již nemáš právo!
Žij a nebo ne. To je tvá věc.
Ale sny nech, sny se nezabývej.
A proč?
Děti mají sny.
A co snílci?
Snílci nemají sny.
Dave_Zw
28. 04. 2005
Dát tip
Sny nám dávají především možnost snít. Není to krásné už samo o sobě?:o)

Fairiella
08. 02. 2005
Dát tip
Nesouhlasím s obsahem, ale líbí se mi to z literárního hlediska, moc pěkné. T* A jinak, podle mě jsou sny ne od toho, aby si každý uvědomil, že to jsou jen sny. Sny nemusí být jenom nesplněným očekáváním. můžou být i nesplněným... snem. Ten, kdo si uvědomí, že to, v co doufal, byl sen a i přesto si ho dál sní, ten je snílkem. Každý je tak trochu snílek. Nejde žít pořád v realitě a pořád si říkat, jak něco nejde. silou vůle se někdy může přihodit taková mutace ve vesmíru. Ta způsobí, že sen se zhmotní.

Fairiella
08. 02. 2005
Dát tip
A ještě něco. Právo nechat se ukolébat mají všichni, jen zi vzpomeň, kdy byly nejhezčí chvíle tvého života. Kdy jsi nic nemusel, nikdo na tebe netlačil, nevnímal jsi špatné věci. Tak proč si zakázat mít radost? Možná myslíš, že je to lhaní sám sobě. Ale když v srdci cítíš radost, tak to není lež.

veverucha
22. 12. 2004
Dát tip
Říká se,že máš-li sen,máš i sílu ho splnit.a neposlouchat ty,kteří nám zakazují sny/ale to ty víš/

no, myslel jsem to trochu jinak.... jako že snílci to tak neberou, že by měli sny

Líbí první dvě věty.

Zbora
29. 09. 2004
Dát tip
Líbí celá, i když ne úpně souhlasím, tipnu.

Bezinka
29. 09. 2004
Dát tip
..i u dětí je někdy nejkrásnější, když sen zůstane snem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru