Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výpočet mužského egoismu

29. 09. 2004
1
0
4187
Autor
Rumco

...ženy vžíte se do myšlení mužů... i oni májí právo na špatné dny...

 

  Ego mužského egoismu  má na počátku nulovou hodnotu.

Hodnota mužského egoismu narůstá se sebevědomím a ctižádostivostí ženských veličin.

 

Maximálních hodnot dosahuje, když ženské hmotné statky a příjmy
převyšují mužské snahy.

   V případě překročení maximálních hodnot mužského egoizmu
dochází k přetížení a kolapsu mužských nervových zakončení
a  mužské ego klesne opět na nulovou hodnotu.


 


Derylla
27. 10. 2004
Dát tip
No, Ty vaše poznámky jsou perfektní:))) A co takhle: Ďábel s duší anděla..?!

Rumco
09. 10. 2004
Dát tip
Dotek...jo, technika spousteni detonatoru sexualniho neskutecna je uz jenom detail...,ale ta exploze to je vec...

Dotek
07. 10. 2004
Dát tip
Mě spíš napadlo: "Muž je množství neuskutečněného sexu."

Rumco
07. 10. 2004
Dát tip
Dotek : Tak to je pak casovana sexualni bomba...že jo

pozorovatel
07. 10. 2004
Dát tip
Doteku!!! Nezapomeň, že jsem chlap!:)))) ..a máš pravdu! Ještě něco: Muž je množství neskutečného sexu. !!! :)))

Dotek
07. 10. 2004
Dát tip
Rumco: Časovaná ne. Stačí se dotknout :-)) pozorovatel: To by mohla být definice porno-internetového magnáta: ...množství virtuálního sexu.

pozorovatel
01. 10. 2004
Dát tip
Dero:)))) A svatba = upsání se ďáblu duší Jednou za čas si rád zahřešim... Jo a ještě něco: Muž = anděl ...ten jediný může ďábla zkrotit. Hezky jsme si to ujasnili. Hned je všechno jasnější.

Andulka
29. 09. 2004
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))))....akorat jsem jedla jablko...a tys me tak rozchechtal...ze mi z toho az preskocilo a oci malem vypadly z dulku...:-)P.S. Prezila jsem to.

Dero
29. 09. 2004
Dát tip
Eh ... Žena = Čas x Peníze Čas = Peníze --> Žena = Peníze2 Peníze = √Zlo (peníze jsou kořenem zla) && Ďábel = | Zlo | --> Žena = (√Ďábel)2 --> Žena = Ďábel ! Jen mi tak přišlo na mysl, když jsem dočetl ...

Rumco
29. 09. 2004
Dát tip
no az tak bych to nevidel, ja bych osobne s dablem do postele nevlezl ... kdyz tak s dablici...

Rumco
29. 09. 2004
Dát tip
jsem rad andulko ,ze jsem zpusobil smich na tvojich tvarickach

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru