Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

volební komise II

30. 09. 2004
1
0
2007
Autor
Correggio

Ano, tyto stránky jsou především o poezii. Ale i mezi básníky jsou nezaměstnaní a chudí a právě těm je určena moje nabídka. Pokud snad vyděláváte desítky či stovky tisíc Kč, prosím, nevytýkejte mi, že to sem vůbec dávám. Průměrná míra nezaměstnanosti se na Moravě pohybuje kolem 10 %, v některých obcích i přes 30 %, a přestože průměrný plat je oficiálně kolem 17000 Kč, mnoho lidí u nás nebere víc než 6000 měsíčně a znám vysokoškoláky, kteří pracují ve své profesi za 8000 Kč.

Krajské volby budou 5.-6.11.2004, někde společně s volbami do senátu - tam bude možná i druhé kolo o týden později - 12.-13.11.2004. Volební místnosti jsou otevřeny v pátek 14-22 h, v sobotu 8-14 h.

Nabídka platí za moravské strany, tudíž jen v pěti moravských krajích a na Dačicku, v Čechách a v některých pohraničních územích Moravy (Svitavsko, Česká Olešná aj.) nebyly moravské kandidátky postaveny, takže tam uvedené strany nemají možnost do komisí někoho delegovat. Volných míst je dost, ale zájemce je třeba nahlásit s uvedením celého jména, trvalého bydliště (adresa dle občanského průkazu), rodným číslem a vlastnoručním podpisem volebního zmocněnce pro daný kraj do 6. října do 16 h. Takže to spěchá. Po termínu se už neozývejte. Je-li možno, uveďte raději i telefon a adresu, na kterou se Vám má zaslat pozvánka.

 

Pište na adresu want@post.cz

 


pozorovatel
05. 10. 2004
Dát tip
Však on to guvernátor myslí upřímně stále...:))) Ale jo! Máš pravdu:)))

malykuba01
02. 10. 2004
Dát tip
*... velký tip...vážím ci projevu citu i jinde než ve verších:)

pozorovatel
01. 10. 2004
Dát tip
Myslel jsem to upřímně:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru