Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jam session

02. 10. 2004
2
1
1999
Autor
Jajoch

Tři kytary

Tři akordy

Osmnáct strun

Zbývá jenom chtít

Snad trochu umět

být

A z kytar božský klid

Nekonečná píseň spletená z lásky...

                                                        ...k hudbě

 

Dva nezdary

 my zas na kordy

Bitva o trůn

Zbývá jenom toužit

Snad pro druhého se

soužit

A v srdci, v srdci žít!

Nekonečná píseň spletená z lásky...

                                                          ...k tobě


1 názor

Petrax
21. 09. 2007
Dát tip
Toužit/soužit, jo?;)

Jajoch
25. 10. 2004
Dát tip
Ehm...vynikající se píše s "y"...:-) A opět musím poděkovat, nicméně proč je to málo čtené, s tím Ti neporadím...:-) Možná je to tím, že většinu dílek nedávám do Arény, ale nechávám jim vlastní život...;-) (na estébáky su ještě docela mladej, to jsem skoro nezažil a psy zásadně netrávím!:-) )

evinek
25. 10. 2004
Dát tip
Je...to se mi libi...hlavne to "A v srdci, v srdci žít".To je moc hezky!

Augustus
23. 10. 2004
Dát tip
Po každém přečtení se mi to líbí víc. Já snad budu muset dát TIP?...a stalo se. PS: Dnes jsem narazil již na druhou Tvou vinikající báseň, jež nemálo utrpěla nezájmem čtenářstva. Co proti Tobě mají, byl jsi u estébáků nebo jsi někomu otrávil psa?

Jajoch
05. 10. 2004
Dát tip
I tak se to dá chápat...nechť si čtenář myslí, co chce...ale vázaný verše to svým způsobem jsou - první verš první sloky s prvním veršem druhý, druhý s druhým, třetí s třetím...a pak už se to trochu motá. Když nad tím tak přemýšlím...asi ne, není to parodie. Pardon - není to myšlený jako parodie.

Brosqička
04. 10. 2004
Dát tip
Fakt se mi to líbí, a k první části mám blízko, miluju hudbu a kytaru..TIP

child
03. 10. 2004
Dát tip
jako parodie na Vázané verše ?

child
02. 10. 2004
Dát tip
ó! legrace?

Jajoch
02. 10. 2004
Dát tip
V jakým (ne)smyslu to myslíš? Svým způsobem totiž jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru