Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podoby lásky

03. 10. 2004
4
10
10016
Autor
pepička15

Není to žádné veledílo, spíš takový zamyšlení pubertální holky, ale proč to nezkusit prezentovat...

Láska je žár,

láska jsou slzy,

láska je dar,

někdy však mrzí...

 

Láska je líbání,

láska je žal,

láska je vyzvání,

když pusu Ti dal.

 

Láska je pápěří,

láska je osud,

když vstoupí do dveří,

už nejde odsud.

 

Láska je princezna,

láska je mrcha,

často je líbezná,

někdy však prchá...

 

Když ho moc miluješ

a vážně chceš ho,

moc a moc lituješ,

když denně nevidíš ho!


10 názorů

BigBivoj
03. 03. 2009
Dát tip
das ist normal

BigBivoj
03. 03. 2009
Dát tip
na to máš ještě snad dost času ne ?

BigBivoj
02. 03. 2009
Dát tip
nevím, neznám jestli je ti 20 let pepičko15

BigBivoj
22. 02. 2009
Dát tip
klub ROMANTIK, tam jsou nejlepší z nejlepších Pepičko20 ?

pepička15
21. 02. 2009
Dát tip
a ktery klub mas konkretne na mysli? osmnact uz je mi nejakej patek, ale tahle basnicka je daleko starsi nez me osmnacte narozeniny:o)

BigBivoj
21. 02. 2009
Dát tip
Pepičko už ti je 18 let? Tak pojď k nám do klubu, tam takový potřebujeme! Milan Danha jr. *

Nickyx
20. 07. 2006
Dát tip
(Tvuj, ne dila)

Nickyx
20. 07. 2006
Dát tip
dobry zacatek...

Kaczenka
03. 12. 2005
Dát tip
asi tvou posledni reakci nechapu...

Kaczenka
11. 11. 2005
Dát tip
Evičko, básnička je to pěkná, ale s poslední slokou s tebou fakt nesouhlasim...někdy je MNOHEM horší vídat Někoho každý den, věř tomu...teď jsem na to přišla, když jsem byla doma:-)

LEVIS
31. 10. 2005
Dát tip
hezky...obzvlast ten zacatek se mi libi. Posledni sloka se mi libi mene, ale celkove pekny

Anyz
29. 10. 2005
Dát tip
cusim cusim

Anyz
27. 10. 2005
Dát tip
jojo tyjo fakt jo vim toho nejak moc a to co bych mela vedet tak samozrejme maximalne tusim

Anyz
26. 10. 2005
Dát tip
no myslis ze je duvod bejt optimista?Nejak jich moc nevidim :(

Anyz
24. 10. 2005
Dát tip
Láska je princezna, láska je mrcha, jo presne tak az moc velka pravda

jasně že jo.... závlaha je potřeba.... takové to rozprašovadlo na bombičku... :-)) kapuce Ti nepomůůůůžeeee..... tralala... :-))

Zbora
04. 05. 2005
Dát tip
Pomůže...tralala...

nene, kapuce promokne a rozteče se ti malování... :-))

Zbora
03. 05. 2005
Dát tip
Stoleček v bufetu, nebo pes vietnamského páníčka?

se tedy nepředáš vzduchoplavče... ježíš tam je horko, že by i pes zdechl!

Zbora
03. 05. 2005
Dát tip
A co teprve kytka... Tady prší...asi pudu do parku na pivo.

jojo, doufám, že si z cukru a rozpustíš se... :-) kytka má závlahu... :-))

Zbora
03. 05. 2005
Dát tip
Jo, jsem slaďounkej...ale mám naštěstí kapucu...Ty už sis konečně pořídila nějaký zvlhčovadlo?

Zbora
02. 05. 2005
Dát tip
Kytí, poté co mi zlý, ošklivý a nevděčný primář Alternative4 odebral drbátko, trpěl jsem nesnesitelnou svědivostí, což jsem vyřešil novým alternativním (nezaměňovat s již výše zmíněným despotou A4) způsobem...zaběhl jsem do lesa a po způsobu divokých prasátek se vyválel v bahýnku a pak se půl hodiny radostně čehlal o nejbližší smrk...doporučuji tento způsob všem členům...přináší to značnou a daleko komplexnější úlevu než nějaká pofidérní drbátka od toho dohubysinevidiče!!!

Zbora
02. 05. 2005
Dát tip
Samozdřejmě nepodceňuju drbátko živé...třeba takový hrubosrstý jezevčík může svému účelu posloužit velmi dobře...ale pokud není po ruce...a v blízkosti jsou jen stavby hladce omítnuté...člověk, chtě-nechtě, podlehne volání přírody. Alte, mám tomu rozumět tak, že mi vrátíš drbátko, nebo mě snad přijedeš podrbat sám, jak o tom hovořil velkej?

Zboroušku, já to věděla, že jsi ve skrytu a skrytý prasátko.... checht... :-)) Velkej: jaké svrbění a tlaky jiné?? :-))))))))) alte: che, si zase moc pil, cooo? :-)

Mám to tak? :-)) bestie? Velkej já mám ze čmeláků fobii, já rači, když po mě leze někdo jinej... dvounohej... :-))

Zbora
02. 05. 2005
Dát tip
Kytko, nejsem skryté prasátko...dělal jsem to normálně...na veřejnosti. Ty máš fobii, zdá se mi, ze všecho co není třikrát převařené a zabalené v alobalu. Dvounohý je třeba datel, nebo trojnohá židle s ulomenou jednou nohou...jsi divná.

já jsem divná a Ty se rochníš v bahně.... chjo.... drbátko.... náhodou nemám fobii ze všeho, co není třikrát převařené.... pcheeee.... datel je moc hlučný a židle trojnožka má už moc noh i když jednu ulomenou.... něco jiného by tam nebylo?

jak to, že máááá škrabátko na záda a já neeee????

Velkej......jo???? kde??? se asi všici schovávaj..... no jo, tak mi nezbude asi nic jinýho, než si ho koupit v obchodě....

Zbora
29. 04. 2005
Dát tip
Já si dovolím klub...sbíráme podobná dílka o láskách...Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny ZDE , v Etickém kodexu klubu.

já se asi ani neodvažuji číst... snad budu mít někdy odvahu... :-))

Zbora
29. 04. 2005
Dát tip
Kdybys to nenapsal, tak to nikdo nepozná...Ty pedante.

checht..... tak aspoň někdo dělá pořádek, já na to teď jaksi nemám to... čas.... :-))

Velkej, no to se někdo má.... já bych taky koukala, kdybych měla čas, no... ale tak... ech, škoda mluvit.. snad toho 7. :-))

Absinthman
28. 04. 2005
Dát tip
Sice je pravda, že už tady podobná díla byla a nebylo jich málo, ale i když se jich rodí nesčíslné množství, vždy mě potěší. A obzvlášť mám radost, když se jedná o dílko kvalitní v oblasti rýmování... co někteří autoři a autorky dokážou vymyslet... občas se divím. Moc pěkné, jen tak dál ...tip

machal
27. 04. 2005
Dát tip
Poslední sloka trochu kostrbatá v rytmu, slovo ODSUD mi tam nějak poeticky nesedí. Jinak pěkný verše a docela chápu vzhledem k věku. Je to pěkný. Určitě mě taky napadali taky takovy podobný básně. :)

machal
27. 04. 2005
Dát tip
Utenticita je důležitá. To je fakt. Ta se musí udržet.

Lotoska
04. 10. 2004
Dát tip
...když je člověk zamilovanej, tak hledá....a já myslím, že hledáme celý život, i když se nám to zdá kýčovitý a ohraný....

Jeheheman
04. 10. 2004
Dát tip
hodně hustý boží dílo, zvlášť poslední strofka je hustá, ale celkově to je na tip (ˇ ˇ) :o)))))))))))))))

nickey
04. 10. 2004
Dát tip
no bohužel slabý

Noe1
03. 10. 2004
Dát tip
přeju ti, ať se ti na Písmáku líbí a daří :-)

pěkná mě se moc libi, akorat se mi nějak nezda chceš ho a nevidíš ho , ale jinak je to fakt moc hezký :))))takový k srdíčku a na to ja si potrpim takže t*

Vespa
03. 10. 2004
Dát tip
ale ne, láska, to je tak zatraceně kýčovitej námět, že si s nim lidi nedaj pokoj (aaaachjoooo, ale, že ta láska stojí za to...)

wazzup
03. 10. 2004
Dát tip
popravdě, přijde mi to kýčovitý a nezajímavý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru