Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Optimistická

05. 10. 2004
1
0
4443
Autor
pepička15

Takhle to dopadá, když mě o prázdninách chytne depka...

Prázdniny nám nastali,

sláva, třikrát sláva,

poslanci nám povstali

a prej zdraží tráva.

A já zas nic nestíhám,

je mi pěkně blbě,

jak kráva si připadám

a tvrdnu tu v domě!


Anyz
26. 10. 2005
Dát tip
hm ne jen uz tak nejak mam vypozorovany jaky gesta kdy delas :)

Anyz
24. 10. 2005
Dát tip
ty jo nejak te v tom uplne vidim a dokonale se mi vybavujou tvoje gesta:)

Absinthman
28. 04. 2005
Dát tip
Zajímavé je, že název básně jaksi odporuje obsahu (aspoň podle mého názoru). Tento postup mám velice rád a sám ho používám viz. například "Svatba". No a toho zdražení bych se tak nebál... když má člověk stáleho dodavatele se kterým je kamarád... :))

machal
27. 04. 2005
Dát tip
No tak za tohle TIP, protože sem se pobavil :) Ale - ta tráva zdražená je jako tráva nebo jako tráva??? - u nás už málokdo povstane a rozhodně ne poslanci :) -u toho "a tvrdnu tu v domě" je to takový zkratkovitý. Napis spíš "tvrdnu tady v domě" zkus si to říct, jestli ti to nezní líp :), ale možná to je jen můj špatnej názor :) Ale jinak fakt k pobavení dobrý. Pěkné spojení rýmů :)

machal
27. 04. 2005
Dát tip
OK po vysvetlení to beru :) ss těmi řádky. Jinak to s osením sem také pochopil neboj.

Jeheheman
08. 10. 2004
Dát tip
dyť to jde i opravit Pepička15->tvoje díla->UPRAVIT :o)

Jeheheman
06. 10. 2004
Dát tip
:-)) teda dílo (a nastaly)

parallelka
05. 10. 2004
Dát tip
...moc nenadchlo...

Přeno
05. 10. 2004
Dát tip
Procvič si shodu podmětu s přísudkem. Jinak o ničem, ale myslím, že to ani nebylo záměrem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru