Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhoštění

06. 10. 2004
3
0
2236
Autor
dracon

Nevidoucí pohledy

a soustrastný odstup.

 

Řady se semknuly

ani pírko neprojde.

 

 


dracon
02. 11. 2004
Dát tip
Arai NZ .)

Aaria
28. 10. 2004
Dát tip
Hezký...Pepiku... a.... no... díky

dracon
11. 10. 2004
Dát tip
Andulko : je to záznam situace, ne moji:) mimo to nedávala jsem to sem pro politování ale pro zamyšlení. :) Noe1 : tak tzo jsem ráda .) Drusada: to už tak někdy bývá..ale co život jde dál ne?.) nevěřící_tomáš: no taky nechápu kupu věcí ale o tom to je :) All: díky za připomínky :)

Noe1
06. 10. 2004
Dát tip
Nerozumím. Přeso se mi nějak podivně líbí. *t

aldebaran
06. 10. 2004
Dát tip
Chce to delší. Netuším, co tím chtěl autor říci.

Ano, velmi nesrozumitelné. Přesto však avi

dracon
06. 10. 2004
Dát tip
Je to okamžik, chvilka kdy k něčemu příslušíš a pak už ne :) btw. dík za připomínky

Noe1
06. 10. 2004
Dát tip
JJ, s vysvětlením dává smysl ... já věděl že líbí.

Titiyo
06. 10. 2004
Dát tip
Taky chápu s vysvětlením. Je to výstižný celkem, ale bez toho vysvětlení by se mi taky moc významů nedostávalo:)

Andulka
06. 10. 2004
Dát tip
- ja to chapu i bez vysvetleni...:-) ...ale me se to moc nelibi....kvuli uhlu jak se na to divas....vis...Ja chudak, politujte me, jak jsou ostatni kruti....... Kurna, kde je v tom nejaka ucta sam k sobe? Bud odejdu, protoze mi vsichni nesahaji ani po kotniky a nechci s nima bejt.....Anebo jsem tam s nima rad, protoze me bavi co delame....A tudiz....Ja jim jeste ukazu, co ja dokazu....Ja jsem silnej, ja jsem dobrej.....:-) ....Vis...co tim myslim.....Hm...koukam...ze bych si mela poridit novou kartu a natisknout tam jako povolani Leje motivaci do lidi...:-) Hezky den a pamatuj, ne zdy se veci maji tak, jak se mohou zdat na prvni pohled...:-)

Drusada
06. 10. 2004
Dát tip
Podívaj se jinam: vždycky je tu někdo, kdo k tobě rozpřáhne svou náruč. I když si nemyslíš,že jsem jedna z nich, na prstech ruky bych nespočítala lidi, kteří tě mají rádi.

klukbuk
06. 10. 2004
Dát tip
Mrazivé díky výstižné jednoduchosti. Posílám tip.

no já to taky nechápu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru