Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zdála se mi brána

09. 10. 2000
5
0
5455
Autor
hermit


zdála se mi brána



jinak spadl kámen
a nechtěj vědět kam a kdo
nechtěj vědět nechtěj
už dopadl a přebolí


Krel
19. 09. 2003
Dát tip
přebolí to je jistota která člověka občas udrží naživu...do klubu...

JosefTupý
16. 09. 2002
Dát tip
přebolí, ještě to přebolí... tak zpívá bratr Karamazův...

Armand
06. 08. 2002
Dát tip
"zdála se mi brána" .... to je jedině dobře..... a co dopadne se přerodí.. odrazí (změní směr) nebo rozbije (vrátí se k podstatě). Do všech nových bran měli bychom padat bez přestání. Možná jsi tou básní myslel něco jiného,.... já mám tenhle pocit. tak ti ho dávám i s tipem.

kafka
10. 07. 2001
Dát tip
nestraš... zvyknout si...? to není potřeba... vážně... *!

se mi ulevilo..ta tíha byla asi silná.

tyrkys
22. 05. 2001
Dát tip
neměl by se kámen pustit
krásný název !

Wopi
16. 05. 2001
Dát tip
****_!

Janis
18. 03. 2001
Dát tip
..a když jsem byla malá házela jsem ze střechy melouny (taková milá dětská hra)...pohazuje si s nimi tak lehce a něžně...jako jistá královna hlavou svého popraveného milence! zwykat si...(nerada odwykám...občas jsou mříže k nepřekousání a bílá slůvka sestřiček k nevydržení)..vlastně si mě vůbec nefšímej.. :) *!

Šílená
10. 11. 2000
Dát tip
nemám ráda zvyk...nechci... natruc! zvyknout si na bolest a tíhu - to je možná pohodlné...jenže pak si zvyknem i na tu druhou kouzelnou stranu světa. A pak nám život začne unikat mezi prsty... dá se s tím určitě bojovat:o)!

Ostrich
01. 11. 2000
Dát tip
Ne, že si zvykneme. Jsme zatíženi. A taženi tou vahou ke zvyku...

hermit
30. 10. 2000
Dát tip
jednou snad přebolí všechno... nebo si už na všechno zvykneme?? možná obojího kus

Šílená
28. 10. 2000
Dát tip
přebolí...určitě...ale ta chuť tíhy se občas vrátí. Zeslabená ale vrátí... všechno s námi zůstává

Yeziiinka
15. 10. 2000
Dát tip
Zvláštní...nevím, jak na to...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru