Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kartuziáni na výletě

06. 10. 2004
1
0
3145
Autor
supizmus

buď zdráv Hade, Feri a Robinzne...

  
  


Bylo slyšet jen jemné vanutí větru a praskot větviček pod našimi kroky. Šli jsme čtyři, ale měl jsem spíš dojem, že jdeme každý sám. Každý sám svůj vlastní život, své vlastní boje, své vše. Přitom všem nás ale něco spojovalo. Celou cestu jsme mlčeli, ostatně, jako to děláme stále, a  každý se v duchu modlil. Myslím si, že tak blízko jsme si ještě nikdy nebyli. Ten den svítilo slunce a vůbec bylo na to, že je listopad, poměrně krásné počasí. V tom jsme uslyšeli zvon - Pán Bůh volá. Společná modlitba v klášteře je oním prvkem, který z mnichů dělá lidi stejné jako tam venku.

Byli jsme tam čtyři - P. Štěpán, převor, fr. Jošt, knihovník, fr. Martin, náš student, naděje do budoucna a já, fr. Bruno, kronikář.

 

sepsáno někdy někde na základě fantazie


Augustus
23. 02. 2005
Dát tip
Umíš skvěle navodit pohodovou atmosféru a Tvá próza je pohlazením pro duši, leč od povídky očekávám něco víc.

Candy
16. 01. 2005
Dát tip
Bylo by zajímavý pokračovat, aspoň podle mě, "začátek" mě svou myšlenkou zaujal*... za souznění beze slov

Noe1
06. 10. 2004
Dát tip
???? vůbec nevím

wazzup
06. 10. 2004
Dát tip
předpokládám, že to bude mít pokračování, pokud ne... tak mě to teda vůbec nic neřeklo a neoslovilo.

Elyn
06. 10. 2004
Dát tip
:) tichá chvíle ponoření do bezvšednosti

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru