Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strom samotář

07. 10. 2004
8
2
4718
Autor
MilanH

Déšť zkrápí mojí korunu. Mé listí se začíná barvit do podzimních barev. Jakmile zafouká trošku vítr, začíná ze mne rvát ty nádherně zbarvené listy. Je to jakoby mi kanuly slzy.

    Ráno už začínají být chladná a mlhavá. Dlouho se rozednívá. a já tu stojím sám uprostřed zoraného kamenného pole. Hledím z vršku do velké dálky. Zvláště teď při těch podzimních plískanicích mně přepadají melancholické myšlenky a nálady. Někdy se z toho třesu jak osika. Ach jsem tu tak sám. Kdo mne polituje, kdo mne obejme.
     Toužím po tom, aby mne měl někdo měl rád. Toužím po dotyku lidských rukou na mém starém rozpraskaném  kmenu.
 Čekám tu a věřím, že mi někdo splní moje velké tajné přání. Čekám, čekám, čekám…

 

 

Adresa:

Dolní Lhota

Adamíčkovo pole

Uprostřed 1


2 názory

MilanH
20. 03. 2021
Dát tip

Děkuji :-) !!!


Eternitas
20. 03. 2021
Dát tip

Hloubka


sk8ergirl
02. 04. 2005
Dát tip
no jo, takový povídání...:o)

Mooooooooc hezkééé, velký TIP*****

MilanH
23. 03. 2005
Dát tip
Candy - tak to těší :o) malinka_hvezdinka - mooooooooooc děkuji :o)

Brosqička
23. 03. 2005
Dát tip
přepadají MĚ myšlenky- koho co? Krásné, takové pohlazení po dušičce.. mám tolik ráda stromy a tolik je obdivuju... připadají mi jako symbol vznešenosti a neubližování... *T*

MilanH
23. 03. 2005
Dát tip
Moc hezké Děkuji

Candy
22. 03. 2005
Dát tip
Adresu jsem si zapsala a poslala ji k nám do stromoklubu..

MilanH
11. 10. 2004
Dát tip
Děkuji moc za nádherný strom a tip!!!

Sorry, už jsem zadané. Před pár měsíci jsem se blíže seznámilo s jednou výjimečnou lípou u nás v parku...

Robinia
08. 10. 2004
Dát tip
Omlouvám se, zapomněla jsem, že jsem se odhlásila, než jsem vložila obrázek. Až když mi to nevzalo tip. Takže tipnu ještě jednou ;-)

vesuvanka
07. 10. 2004
Dát tip
To je moc krásné a něžné.... mám ráda stromy, hladím jejich rozbrázděnou kůru, dívám se do jejich korun, naslouchám jejich šumění... veliký TIP Ten strom na Adamíčkově poli by mě zajímal, osamělý, to bude mít nádherně rostlou širokou korunu.... a ještě, co to je za strom?

andromeda
07. 10. 2004
Dát tip
napsal jsi to moc krásne......nekdy bych si to chtela vyzkouset, být na chvíli stromem, jaké to je, co strom cítí a prozívá, ale kdo ví, treba jsme jiz stromy kdysi byli, nebo budeme....je krásné se do toho vzít - velký tip, tohle se mi moc líbilo....

Morasten
07. 10. 2004
Dát tip
Chybí směrovací číslo:-) jinaksupr seznamka:-) tip

MilanH
07. 10. 2004
Dát tip
Vesuvanka - děkuji moc i za krásný dodatek. Jinak to měl být spíše imaginární strom, i když i trochu určitý a nejspíš bříza nebo velká jabloň. Andromeda - děkuji jsem moc rád, že se Ti to, tak líbilo. Morasten - děkuji :-) :-) :-).

andromeda
07. 10. 2004
Dát tip
presne brízku jsem mela na mysli......i jablone mám ráda...

Vevet
07. 10. 2004
Dát tip
..tak to je zásah přímo do srdíška...kruciš ten šíp tam ale drží, potvora! cítím jak tu listí voní.. zapadaná cesta - projdeme se po ní? kapsy plný kaštanů, zavři dlaně..a já v nich zůstanu... ;o) *t

vesuvanka
07. 10. 2004
Dát tip
MilanH - díky, a já jsem myslela, že je to dub nebo lípa, ale břízy, jabloně i další stromy jsou moc krásné a břízy jsou pro tento kraj typické

Zbora
07. 10. 2004
Dát tip
Stromy jsou bezva.

MilanH
07. 10. 2004
Dát tip
Vevet - děkuji moc za krásný názor a hezké verše :-). Zbora - je to tak :) :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru