Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska prochází...

07. 10. 2004
8
0
3599
Autor
Stevenson

 

Když svádět.. tak po staru..

 

Tlumená atmosféra, o hudbě nemluvě, ve vzduchu, mimo tabakového kouře včetnì second handového, tajemná vùně karabské noci s nádechem netušeností…

Byla snad ještě krásnější, než na tom obrázku v reklamě na internetu. A opravdu jsem měl štěstí, že nebyla právě zaměstnána s nìkým jiným.

„A pro začátek co takhle něco, co nabudí všechny smyslové vjemy nadějemi na to co přijde potom ?“

Obtažená sukýnka málo nad kolínka se určitě nikdy nemusela žehlit. To pod ní se vždy postaralo, aby se žadný vrásek nemohl objevit. Objela si špičkou jazýčka rty, přesnì tak jak je vidět na stránkach Xko.cz v reklamě. Jen ta bruneta jí scházela.

Trochu jsem zrozpačitěl, ale tím více jsem se ujistil, že jsem na správné adrese.

“’ A pokračováním by mohla být třeba moje vlastní specialita. Prakticky koncert smyslového vnímání. Všech pěti.. a navíc, jednoho, který ještě nemá ani oficiální název. Ale věřím, že potom si pro něj třeba i nějaký vymyslíme.“

To už málem jenom šeptala, nakloněná nade mnou tak, že mi začínalo být horko a nic lidského cizí.

„ Uvidíte“.. došpitla, a nějakým trikem asi se jí podařilo vehnat do tváře jakoby ruměnec. Mně už to z začalo vhánět jinde něco jiného.

„ Nakonec, abychom opravdu dokončili ve velkém stylu, něco jemnějšího, ale opět s příznakem a chutí na další pokračování příště… „

Abych nemusel koktat, jak se mi v podobných případech stává, jen jsem prudce a několikrát přikývl na souhlas.

 

Obrátila se ke mně trochu bokem a zády, takže jsem měl možnost posoudit i odvrácenou pùlku světlovlasého zázraku.

 

„ Velký salát s tzazziky a thousand islands, kuřecí prsíčka s velkou oblohou, kafíèko ala Monte Christo, velkou pistacijku se šlehačkou a Black Forrest dortik s Napoleonem, Franto.. ,.. Lízy spešl.

a šupito presto,"

zařvala hlasem podomní obchodnice do otevřené kuchyně za barovým pultem.

 

Babièka holt měla pravdu.

Láska prochází žaludkem.

 


angel1
09. 10. 2004
Dát tip
bílý jogurt s mussli....no, šlo to, když jsem si v duchu přehrávala jídelníček z tvé povídky :o)

Stevenson
08. 10. 2004
Dát tip
ze necham dekovat.. to vis.. ty mysleeeenky se furt potuluji.. alespon ty.

angel1
08. 10. 2004
Dát tip
má to vtip a švih a naladí to...musím na oběd..ještě předtím dám tip

Stevenson
08. 10. 2004
Dát tip
D.. pochutnala na tom oběědě ?

Alimra
07. 10. 2004
Dát tip
a což teprve kuchařinky.... :-)*

fungus2
07. 10. 2004
Dát tip
***

Print
07. 10. 2004
Dát tip
:-)*

Stevenson
07. 10. 2004
Dát tip
DZC vsem

vesuvanka
07. 10. 2004
Dát tip
Tip

StvN
07. 10. 2004
Dát tip
Docela dobrý, ale proč tam mocí mermo rvát ty poslední dvě řádky?

guy
07. 10. 2004
Dát tip
:-))

Stevenson
07. 10. 2004
Dát tip
DZC.. STvN - jen napadlo.. proste.. a je to snad souvislost, mezi tim domnelym brothelem a restauraci, nebo ?.. i kdyz laska v tomto pripade mysleno sex.. nebo ?

wazzup
07. 10. 2004
Dát tip
hmm.. mňo.. nevím:) nic moc:)

Craerassy
07. 10. 2004
Dát tip
Steve, ty nemáš jedinou myšlenku nevinnou:-))) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru