Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zimní rybaření

08. 10. 2004
10
0
6085
Autor
Stevenson

abz bzlo tedz jasné..čtenářům, když už nebylo jasné té manželce. Nejdřív se v ledu vzřeže díra, pak se nad ní přitáhne pickupeme trochu isolovaná bouda s kaminky, radiem a TV.. (lednička netreba),zatopí v bubinkových kamnech, uvaří se na bubinku grog..spusti vlasec s hackem do vody, pusti TV, zatím je hotový grog a začne se sportovne v pohodlném skládacím křesílku rybařit.) A ještě třeba podotknout, že NEbyla blondýna.)

ZIMNÍ RYBAŘENÍ

 

Unuděně, do ztracena

hledí doma smutná žena.

V klínu nenačatá příze,

nefunguje televize..

 

Její muž už problém tuší.

Jak se na manžela  sluší

oplývá hned velkou snahou

jak pobavit svoji drahou.

 

„Víš co, možná marné není,

zkusit zimní rybaření

 

„To neznáš zábavu jinou ?“,

ženě zlobně slova plynou

nad takovou bejkovinou..

 

„Jenom co se tobě líbí,

jenom co se tobě hodí

Ty si budeš chytat ryby

A já budu čučet v lodi…“


Bernadeta
29. 10. 2004
Dát tip
:-)*

Toxman
11. 10. 2004
Dát tip
I když do kláves teď mydlí, my už víme v čem je háček. Klávesnicí za pár kaček nesníží se výdaje. Ono totiž chyba je mezi klávesnicí s židlí.

angel1
09. 10. 2004
Dát tip
já chci taky chytat zlatou rybku! v našich podmínkách ale spíš jen vlka T

kassiope
08. 10. 2004
Dát tip
Dokonalý, to jsem snad ani nečekala :o) t*

vesuvanka
08. 10. 2004
Dát tip
Líbí se mi, až na ten anglický výraz, lepší by bylo zimní rybaření

JARUB
08. 10. 2004
Dát tip
Hravý a ani mi nevadí ten výraz. Takže milý t :o) Pobavilo!

Stevenson
08. 10. 2004
Dát tip
DZC.. tak jo, jestli bude jasne, ze se ten prut nenahazuje, jen vlasec spousti do diry v ledu.-))

Stevenson
08. 10. 2004
Dát tip
Tak snad takhle lepšejší ?_

vesuvanka
08. 10. 2004
Dát tip
No určitě je to tak lepší - a teď dám i tip

kassiope
08. 10. 2004
Dát tip
No konečně vím, co se v ní píše :o)

Toxman
08. 10. 2004
Dát tip
Je to podstatně lepší a konečně se Ti krásně povedla i čeština s háčky a čárkami tam, kde mají být. Za VELKOU snahu, vysvětlující prolog (i když důvtipnější by asi pochopili - pravda s těmi kamínky, boudou a TV to v našich podmínkách není zas až tak obvyklé, že (?;) i krásnou básničku TIP :)* P.S.: Pochopil jsem už dříve, že se jedná o emigrantštinu, ale, až na ty detaily, je to vcelku čeština, jak má být. Jen na začátku prologu Ti ujelo na klávesnici Y/Z (doporučuji na české klávesnici Y/Z přehodit - klávesnice QWERTY, ušetří to překlepy).

Stevenson
08. 10. 2004
Dát tip
Dik.. i za rady s tim UBS, nebo co to bylo..Našel i tady a asi pořídím, i když mi vyměnili za pár dol. floppy drive, takže jsem zatím o nic nepřišel. A s tím Z-Y to je jen že nedávám pořádně pozor..ne že je to se mnou jako s tím Frantou..co si koupil tu anglickou klávesnici a myslel že bude psát english..))

Toxman
08. 10. 2004
Dát tip
To jsou věci, do svého počítače bych nikoho nepustil něco měnit, já si to často dokážu rozvrtat i sám. ;o). Teď vážně, jsem rád, žes o nic nepřišel, přeso doporučuju na disketách dlouhodobě nic neskladovat. Je jen otázkou času, kdy zjistíš, že už vlastně nemáš co skladovat ! :) Jinak hezký víkend a pozdravuj toho Frantu ;o)

Rowenna
08. 10. 2004
Dát tip
**

Stevenson
08. 10. 2004
Dát tip
DZC Tox/ No, ten Franta , na vesnici koupil novou klavesnici. Myslel si, ze s touhle jinou bude psat hned anglictinou. Ted si rika, muj ty svete Ypsilon se se Zet plete.. Toho myslis ? Jo budu..-)

Stevenson
07. 10. 2004
Dát tip
cim zasloužil , že dopředu ?__

Toxman
07. 10. 2004
Dát tip
To je fakt, Cannisha má pravdu ! ;) P.S.: Oprav si "Jak se na manžela se sluší". Jinak skoro bych si tipnul, ale nemám moc rád míchání více jazyků dohomady - v českých podmínkách to zní trošku ...ehm - divně :)

Stevenson
07. 10. 2004
Dát tip
Dik za upozornění.. jinak mám stejný názor, jen nevím jak se řekne..jinak to Zimní rybaření.. nezněklo by nějak divníě??o ledním ani nemluvit. Porad, opravím.. už jenom kvuli tomu Tipu..))(

Print
07. 10. 2004
Dát tip
:-)*

guy
07. 10. 2004
Dát tip
sice se mi to blbě luštilo, protože se mi tam zobrazujou místo "háčkovanejch" písmenek čínský znaky, ale bejkovinu jsem v tom rozeznal :-)

Toxman
07. 10. 2004
Dát tip
Teda nic proti, ale "ice fishaření" zní rozhodně divněji než "zimní rybaření". Navíc "ice fishaření" je dost hrozně počeštěno ;) - o to aby se jeden přerazil... nebo možná i dva :). Pokud tam bude zimní rybaření, tak si klidně tipnu :o) P.S.: Fakt, ta Chinese Traditional je hrozná... ;o)

Stevenson
07. 10. 2004
Dát tip
guy/ snad jen u nekterych ne ? ale opravim, jak mohu. Tozman/ to je ale normalni 'emigrantska" cestuina , vis.. ale jo, tak zimni bude, a to kazdy vi, ze je to skrz led ??

Stevenson
07. 10. 2004
Dát tip
guy/ snad jen u nekterych ne ? ale opravim, jak mohu. Tozman/ to je ale normalni 'emigrantska" cestuina , vis.. ale jo, tak zimni bude, a to kazdy vi, ze je to skrz led ??

Craerassy
07. 10. 2004
Dát tip
já si klidně v loďce počkám nahoď prut i s návnadou snad se přeci rybky dočkám už teď jásám nad zlatou:-))) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru