Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žena

10. 10. 2000
6
0
9048
Autor
Carodej

Krátká okamžitá veršovaná úvaha na téma věčné.....:o)

Zmatená a roztoužená? Nediv se, jsi jenom žena, to slovo je skrytá síla, na pohled snad slabá víla, ale tvá moc už se sbírá, v ženství skryta je má víra....
Suiza
29. 09. 2005
Dát tip
výstižné....

Jolie
20. 07. 2004
Dát tip
Zmatená a roztoužená? Nediv se, jsi jenom žena, za to JENOM bys zaslouzil za usi... ;-)

J
17. 02. 2001
Dát tip
Viz Sůva, třeba vidím co chci vidět. Řekne-li o sobě někomu žena, že je zmatená a touží, dává najevo upřímně slabost a nemyslí tím zrovna na své emancipované místo vedle muže, myslí tím jednu z mnoha stránek své ženskosti, která, jak autor podotýká a zároveň si uvědomuje, je mocnou zbraní a proto není slabostí se přiznat k pocitu.

Yenn
29. 01. 2001
Dát tip
Neco do sebe to ma. Neco tomu ale i chybi...

Requo
09. 12. 2000
Dát tip
Je to pekne... jenom si nedokazu predstavit, co by nasledovalo, kdybych sve mile rekl, ze je jenom zena. :) To by byl kolotoc, no nic. Je to asi nejkratsi uvaha, ktera ma smysl, jakou sem kdy cetl... (mimo slov: Myslim, tedy jsem). Je to zajimave, ne moc dohloubky probranne tema, ale presto, v tomto pripade autor nechava velky prostor pro fantazii... :)

šroubek
26. 10. 2000
Dát tip
slabost i síla to není víla ale jen žena které chybí síla v pád

Miroslawek
18. 10. 2000
Dát tip
Hmmm, tak tohle je slabší ...pocit ne, ale rýmy.

Helgeborge
17. 10. 2000
Dát tip
koukam, ze jsi v zajeti zen(y). Ta ma stesti,ze ma takoveho poetu.

Yeziiinka
15. 10. 2000
Dát tip
Zajímavé, milé...jen mi, ani nevím proč, připadá poslední verš nějak jiný, jakoby patřil do jiné básně...

suva
15. 10. 2000
Dát tip
Tvá úcta z řádek přímo čiší kdo chce, ten ji cítí, slyší. Děkuji ti za ženy příteli náš vzdálený

olivierek
14. 10. 2000
Dát tip
ale tvá moc už se sbírá, v ženství skryta je má víra.... to se mi líbí moc

Gimi
13. 10. 2000
Dát tip
Jestli taky můžu k tomu "jenom žena".....no a co.Tys měl vždycky jasno?Sice si to nemyslí každý,ale i žena je člověk.Ale je fajn,že máš úctu k ženám.Máš u mě malé bezvýznamné +...:-D

Merle
12. 10. 2000
Dát tip
Carodeji: dostal sjem avizo, ale tu nic... asi ti ta kritika zmizela...

cloviecik_3
11. 10. 2000
Dát tip
to jenom tak vypadá jenom na první pohled Čaroději - kdybys takovou báseň napsal mě tak bych tě za to milovala, no - už tě asi...

Víla
11. 10. 2000
Dát tip
Ehm, no...díky...;)

Merle
11. 10. 2000
Dát tip
jako básnička dost slabý... jedno je ale jistý, průměrná žena je psychycky znatelně silnější, než průměrnej chlap...

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
Snad psychicky ne?:o) Promiň, to je za tu slabotu, he he, néééé, fakt si to nedělá nárok na silnou báseň, tak jak jsem to viz výše napsal, tak jsem to sem šlehnul, bez nároku na Arénu:o))))

Merle
11. 10. 2000
Dát tip
č: možná sem měl napsat psychycky sylnějšý ;-))) ale jo uznávám, chyba...

Falka
10. 10. 2000
Dát tip
Hm, ozvala bych se jenom na to jenom... :o)))

Mámalibor
10. 10. 2000
Dát tip
na tom jenom a jenom natom,potom atom.

Stínovlas
10. 10. 2000
Dát tip
Nějak z toho cítím nedopracovanost. Odpovídá to asi tomu, co píšeš v prologu. Nemá to takový šmrnc jako ostatní Tvoje dílka. Možná kdybys tomu v budoucnu věnoval trochu času, něco by z toho mohlo být. :o)

Kangi
10. 10. 2000
Dát tip
zmatená a roztoužená - *!

Jákob
10. 10. 2000
Dát tip
.... a věčné téma to bude

x
10. 10. 2000
Dát tip
hmm:-)) jo jde to dobře veršované a pravdivý obsah:-)

Carodej
10. 10. 2000
Dát tip
Takže...... byla to moje reakce na jednom diskusním chatu na tuto větu, cituji: Moje odpoved ja nevim, jsem zmatena, hrozne zmatena, touha......... Odpověděl jsem těmi verši. Co se té Falčiny reakce týče - neznamená to JENOM ŽENA, jako něco pejorativního, specielně k tomu, že MUŹI jsou něco víc - váže se to primárně k prvnímu verši. Je to něco ve stylu - jsem jenom člověk. Tedy - jsi jenom žena - zmatená a roztoužená...... :o)

Carodej
10. 10. 2000
Dát tip
BTW - ten poslední verš znamená samozřejmě moji (mužskou) pokoru, sklánění se k ženství, k oné síle, která nám mužům vládne, i když si to nechceme leckdy přiznat. :o)

JiKo
10. 10. 2000
Dát tip
čaroděj, ale ono to "jenom" fakt tak vyznívá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru