Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na špičce jehly

09. 10. 2004
4
0
2250
Autor
Jajoch

Ať žije Neil Gaiman!

Kolik se vejde andělů na špičku jehly?

zeptal se Smrti Sen

Jen tam tak seděli, ani se nehli

Tisíc a jednu noc, tisíc a jeden den

Smrt mlčela

aby následně prohlásila, že nemá čas

a musí pracovat

Workoholička

Beztak zahejbá se Světlonošem


Sunivel
05. 01. 2006
Dát tip
Vzhledem k tomu, že už je to tu dlouho, tak budu trochu zabržděná :o) právě jsme k vánocům koupili čtvrté vydání sandmana "údobí mlh" a asi to tam poznávám...nicméně sestřička svého brášku pořád nabádá, ať nedělá skopičiny a že mu ráda pomůže nebo poradí... :o) a lucifer se zatím sluní na Bahamách...asi tam mají rande.

Jajoch
10. 10. 2004
Dát tip
Je to komiks. Je to o "Nesmrtelných" - což jsou Smrt, Touha, Sen, Delirium a další takovýhle postavy. Je to dost psycho, ale je to úplně super a tímhle jsem to tak nějak lehce...no...zprznil. Tak z toho mám smíšený pocity.

Zdezzz
10. 10. 2004
Dát tip
huh, hi, hezké

andromeda
10. 10. 2004
Dát tip
docela ráda bych si to precetla......

Jajoch
10. 10. 2004
Dát tip
Myslím, že by se to mělo dát sehnat v pohodě. Jinak Neil Gaiman je celej geniální - jestli někde uvidíš knížku Nikdykde, tak vřele doporučuju.

Lukri
10. 10. 2004
Dát tip
Neil Gaiman je opravdu skvělý :o) povedlo se ti to...

kassiope
10. 10. 2004
Dát tip
Úsměvná, pěkná :o)*

andromeda
09. 10. 2004
Dát tip
tak to je zajímavé a originální....tip

Jajoch
09. 10. 2004
Dát tip
Děkuju. Nečetlas nějaký sandmanovský povídky? Rád bych potkal někoho takovýho, protože bych rád věděl, jestli by to chválil, nebo mě chtěl zabít...:-)

andromeda
09. 10. 2004
Dát tip
bohuzel necetla, ani nevím , o co se jedná....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru