Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Urinoterapia

Výběr: sidonia
09. 10. 2004
13
2
10529

...pocul som v radiu...

Vyšli sme z Caféčka. Svet mal zasa farby a vône.

 

No jasné. Zamiloval som sa. Vlastne ani neviem prečo. Nebola nejak obzvlášť krásna. Mala čierne rovné vlasy do copu, menčestráky, náušnice, krížik, malé, skoro nebadateľné prsia. Nič extra.

 

Akurát, že poznala Radio Ragtime. Tým ma dostala. ( Tak málo stačí na lásku, resp. tak hlboko som klesol. )

 

Nie, vážne. Mala niečo do seba. fakt sa mi páčila. Napokon preto som ju prebral Kovimu. Starému známemu (nie kamarátovi!!!!). No prebral....Snažil sa ju zbaliť na priemerne drahé pivo a priemerne trápne reči o jej krásnych hnedých očiach (mimochodom potvrdzujem).

 

Nezabrala. Našťastie. Nechcel som si ani predstaviť, že by to do nej pchal idiot jeho kalibru. Nakoniec nevedel som si ju predstaviť s nikým. Keď nad tým tak uvažujem, tak v mojich očiach bola ešte panna, ktorá čaká na svojho princa (zrejme mňa), aby sa mu mohla celá oddať. Nezáležalo na tom, že predo mnou chodila už s troma chalanmi (2 roky, 1 rok a 2 mesiace a 3 mesiace) a je takmer isté, že sa nevodili za ručičky. To som jednoducho vyblokoval. Veď čo ak s nimi naozaj nespala. Ja viem. Kokotina. Ale čo ak....

 

Chytil som ju za ruku a vydal sa na cestu k zástavke. Hlava sa mi mierne motala. V poslednej dobe som pil trochu menej. Snažil som sa na ňu zapôsobiť mojim intelektom. Tak som si odvykol. Ale dnes som to dobehol... . Tlak v gatiach silnel.

 

No čo ideme pešo? Spýtal som sa. Chcel som byť ešte s ňou. Cítiť jej blízkosť. Možno viac.

No...môžme.

 

Pocítil som záchvev vzrušenia. Odhodlal som sa ju pobozkať na ústa. Opätovala. Konečne som si bol istý, že si nenamýšľam. Rukou som jej prešiel po vlasoch a vykročil do noci.

 

Nastalo zvláštne ticho. Napätie. Obaja sme čakali ako to bude pokračovať. Vo vzduchu viseli nejaké otázky a prázdne vety. Nedôležité. Prechádzali sme mestom. Frázovali. Dóm sv. Martina. Nový most. Sad Janka Kráľa.

 

Zastala. Kdesi uprostred. Ticho. Kľakla si a zobrala si čosi, čo ma už dlhšie tlačilo. Takmer bez slov. Bez otázok. Načo aj... . Nebránil som sa.

Po chvíli sa postavila. Stiahla si nohavičky. Chystala sa na mňa...no veď každý ma predstavu.

Posvätné ticho narušil jej hlas.

 

Počuj, môžem ťa ocikať?

Čo? Zarazil som sa. Hlavou mi prebehol celý večer. Blbý vtip. Pomyslel som si.

No jasné. Kľudne. Keď chceš môžeš ma aj osrať. Zaironizoval som.

Nie. Ja to myslím vážne.

 

Stíchol som. Vedel som si s ňou predstaviť veľa vecí. Od klasickej porno trojkombinácie - orál anál vaginál až po ľahké sado-maso. No, ale toto bolo veľa aj na takého úchyla ako ja.

 

Nie!!! Zasyčal som. Stále nadržaný. Ti už fakt šibe. Drahá... . Sadla si mi na stehná. Pocítil som čosi chlpaté. Rukou mi prebehla po bruchu.

Prečo nie?

Neviem. Fakt neviem. Asi by som si pripadal ako úchyl. Začal som byť protivný.

Tak ma ocikaj ty. Prerušila ma. Vzrušenie začalo chabnúť.

Nie!!! Daj mi s tým šťaním pokoj. Je to zvrhlé.

A to by nebolo zvrhlé keby si sa na mňa urobil. Alebo keby som mala prehĺtať tvoje semeno? Predstava nevinnej panny sa mi definitívne rozplynula.

Ja neviem. Odpovedal som úprimne.

Sráč. Začala sa obliekať.

Počkaj. Chytil som ju za ruku. Snažil som sa ju zastaviť. Šukať som chcel.

 

Tak čo... opýtal sa. Koketne sa usmiala.

Do paže ty teda vieš robiť nátlak.

To hej. Viem. Povedala sebavedomo. Vyzeralo to, že sa ukľudnila.

Ale nebudeme sa ocikávať? Snažil som sa ju ukecať. Vykšeftovať úľavy.

 

Vytrhla sa mi a zmizla preč.

 

Ja som tam chvíľu stál. Rozmýšľal a odišiel domov. Tam som sa urobil sám. Aspoň. Z hlavy som pritom nemohol dostať predstavu, ako na mňa ští. Ta mrcha....!!!!!

 


2 názory

Ten K-fun som aj ja počúval:)

rudko
21. 09. 2006
Dát tip
*

sidonia
17. 12. 2005
Dát tip
olala stydlivej chlapec:) *tv + avi

janiceks
13. 11. 2005
Dát tip
jebe im...seckim

...o com to skara meles?... ...jaj vlastne teraz pozeram dalsi sladky chlapec...

pampelin
26. 09. 2005
Dát tip
*

Zann
05. 06. 2005
Dát tip
to je sila... vtipne, pobavil som sa, fakt

Eset
17. 05. 2005
Dát tip
...aj ja som blazon...:) ...mne sa nepaci, ze ti "skutocni" umelci nepustia k sebe "nadejneho" umelca...no co uz...boja sa konkurencie...:) ...pre niekoho urcite si umelcom...alebo sa nim mozes stat... ...to neznamena, ze suhlasim s tym, ze som umelec...skor tiez nie... ...ja mam pocit, ze som vedela, co som pisala, ibaze ti druhi nie...snazila som sa asi az prilis "zamaskovat" urcite prozaicke udalosti pod plastik magickosti, az to bolo nezrozumitelne...ale mozno som chcela byt len ohladuplna k tym ludom, o ktorych to bolo... ...teraz uz nic nepisem...teda skoro nic, a ked...tak uz uplne inac...ale zivot je zmena, tak co...:) ...aj ja hadzem slova na papier, mozno len z ineho uhla...a z inej vysky:):)

...kazdy je tak trochu blazon... ...ja neviem kto su skutconi umelci mna ani nezaujimaju.... ...ja o teorii literatury neviem skoro nic...len to co do mna natlacili v skole...ale aj to viac-menej ignorujem...a snazim sa robit si veci po svojom...tak ako to citim ako ma to bavi... ...a co je umenie?....tiez neviem...vacsinou ale to comu bez tak nikto nerozumie...teda az na par kritikou...na ktorych mam tiez svoj nazor... ....pre niekoho mozno som umelec...ja neviem.. ...ono obcas tie prozaicke udalosti treba trochu prifarbit... ...pre mna nie su ani tak dolezite opisat presne do detailov zazitky...ale pocity...tie su realne... ...u mna to teda nie je o ohladuplnosti...ale o zvyrazneni toho pocitu... ...teraz som dlhsie nic nenapisal...naposledy....vsak vlastne vidis... ...ale cakam kym sa mi v hlave rozlozi jeden podnet... ....sorry ze sa tak vykecavam...

Eset
16. 05. 2005
Dát tip
...ja by som tam tiez este rada isla, mat na to viac casu a pozriet veci, ktore ma zaujimaju... ...ty si romantik?:) ...dufam, ze je uz lepsie...posielam energiu:) ...este neviem, idem teraz za nim...

...tak vela stastia... ...arboretum je myslim v tych mlynanoch...som tam este nebol....ale vraj je tam pekne... ...samozrejme ze som romantik...si si este nevsimla???...no hroza...

Eset
16. 05. 2005
Dát tip
...ale jasne, ze vsimla:) ...co hroza?:):)

...no hroza...som si myslel ze si si nevsimla... ...to hroza... ...ale teraz vidim ze si vsimla...tak ej dobre...

Eset
16. 05. 2005
Dát tip
...jaaj, ja si romantika vzdy vsimnem...to sa neboj:) ...umelci su povacsine tak trochu romantici...

...romantici blazni....nakoniec to je aj tak jedno... ...ale ja nie som umelec... ...to ty....skor... ...u teba mam pocit ze vies co pises... ...ja len hadzem slova na papier...a potom na obrazovku...

...no vidis som na tom o jeden kredit navyse...ale co si spominala tak jedno arboretum....by som bral.... ...ja este musim na devin...romantika... ...prezil som...ale momentalne som v takom stave ze neviem ci je to vyhra.... ...a ako dopadla???...

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...aj ja som zvedava...:) ...no a uz pisem...raz za tyzden:)... ...skusky a tak... ...a doma nemam pristup na net...tak tak...:)

...jasne chapem... ...ja teraz tiez pracujem...na seminarkach...bo zajtra cestujem na ten spis... ...a tiez som cosi nove popisal...sak skus pozriet...

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...pozriem pozriem... ...na co to cestujes? akosi si nespominam:)

...na spis...povinna exkurzia... ...stara lubovna kezmarok...a tak... ...a ubytko...v strbe...

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...no teda...riadna exkurzia Slovenskom:) ...a chce sa ti?:)

...nie...ale su zato styri kredity...a raz to musim absolvovat...

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...ja som bola na exkurzii len za tri kredity, z jednej som sa uliala, no a dnes uz mam po skuske...len neviem, ci mi to da...no popisala som, povymyslala:) ...ved prezijes:)

Eset
06. 05. 2005
Dát tip
...tu na pismaku su vsetci strasne zvedavi:)

...ale ja najviac... ...alebo to jeden z mala priznam..

Eset
02. 05. 2005
Dát tip
...ty si zlely mlady muz?...no ako pekne si sa pomenoval... ...a kto je zvedavy, bude skoro stary...nevadi ti to?:):)

eset...ja uz som...

Eset
02. 05. 2005
Dát tip
...zrely mlady muz alebo stary?...:)

....skoro stary... ...ja som totiz strasne zvedavy...

....ja len tak....zvedavost... ...jak ale no???...len konstatujem fakty... ...nie vyzreti....to znie divne... ...lepsie znie...zrely mlady muž...

Eset
29. 04. 2005
Dát tip
Ass: ...no hej, brutalna debata...myslim, ze aramis naozaj nezhanal...uz sme sa s maiou bavili, ze je genius, tak mi to nejak nejde do hlavy, ze... ...ale co...on nevypatra ani tych mravcov, vsak vies:) ...a mna na to pivo nevezmete?:)

....som vravel... ...viem... ... a jedini geniovia sme tu ja s minimom... ...a dobieha nas kriticka maia....

Eset
29. 04. 2005
Dát tip
...pripustam...lebo aramis sa venuje len tym svojim referatom z fyziky - aspon tak to vyzera...:) ...maia vas iste dobehne...:)

...co mas vlastne ty s aramisom???.. ...nedobehne...ona uz ma svoj vek... ...my este dozrejeme...a potom uvidis...jaki budeme slavny...

Eset
29. 04. 2005
Dát tip
...ja s nim nemam nic, preco???:):) ...ale no...:) ...vyzreti chlapi, to je silne cafe...:)

Ariela
04. 04. 2005
Dát tip
:)))))))))))))))))))

aramis
21. 10. 2004
Dát tip
clovece nic som nezohnal :)

....si nieco hladal????

aramis
21. 10. 2004
Dát tip
ale nic... len sme sa o trosku vyssie bavili o nejakych kamaratkach a chcel som ti oznamit, ze som nenasiel

...ach so...

aramis
21. 10. 2004
Dát tip
nojo tak asi nic. aj by som ta pozval na pivo, keby som nemal v keseni iba 10 korun ale na buduci tyzden by sa to mohlo zlepsit :)

ok...chapem...

aramis
21. 10. 2004
Dát tip
tak si pockame, jo? :)

apropo pekne prijebane slovo ;) starsim damam treba utekat ;)

...su aj prijebanejsie...napr. nepi tolko... ...to hej....inak by si mohol dostat palicou po chrbte...

maia
14. 10. 2004
Dát tip
Minim, nemoze byt kazdy ako ty. :-) Musketier, no co zostalo ti lahsie po tom referate? :-)

...bavite sa???.... lebo...nejak stracam nit...

tu nit ani nehladaj, su to len kecy jednej prestarnutej ochlastanej strigy a jedneho mladeho dzentlmena ;)

minim...jasne kratke...vystizne(???)

aramis
14. 10. 2004
Dát tip
minim: trafil si a nehovorim to len preto, ze by som ta chcel pochvalit, ze som z toho vysiel lepsie :))) maia: omnoho, skus to aj ty :))

maia
14. 10. 2004
Dát tip
Serem Vas. :-)

aramis
14. 10. 2004
Dát tip
maia: my sme chceli nieco ine :))

maia
14. 10. 2004
Dát tip
Najskor sa ako gentleman spytaj mna, co chcem. To ta na vyske neucia? Ze starsim damam treba vyjst v ustrety v ich zelaniach? ;-)

aramis
14. 10. 2004
Dát tip
maia: tsss... ja a petrzlen? nene ja som strasny buran :)) na vyske ma ucia blbosti

...aramis ty chrapun... maii...ja by som ti aj miesto v elektricke uvolnil ...apropo mne netreba posielat avizo k mojmu dielu...

aramis
14. 10. 2004
Dát tip
assurbalit: jo som strasny chrapun maii neuvolnuj miesto, pretoze je na to hakliva a povazuje to za znak toho, ze pripada ludom starsia... tak ako je aj pravda :)) a maia ked sa rozculi strasne vykrikuje a obcas jej vyletia umele zuby.

maia
14. 10. 2004
Dát tip
Boli ste vsetci traja za sebou, tak som Vas vzala shiftom. :-) Dik, to by si bol velmi mily, aj usmev by som ti darovala. :-) No vidim musketier, ze sa z aramisa premenujes na porthosa.

aramis
14. 10. 2004
Dát tip
maia: zmena mena nebude :)

...ale ba...

aramis
13. 10. 2004
Dát tip
co? no jasne ze maia :))

...ja som to tusil... ...hadzem avizo...aby nebolo o nas bez nas...

aramis
13. 10. 2004
Dát tip
no sak ja som jej uz avi posielal, ale bud sa tvari, ze ho nevidela alebo tu na Pism. este fakt nebola :)

...toz to netusim...mozno este tri styri....

aramis
13. 10. 2004
Dát tip
sak posli jej este, nech si urcie vsimne. ja osobne posielam

maia
13. 10. 2004
Dát tip
Chlapci ako pekne ste sa porozpravali, ani na pivo nemusite ist. :-)) Kludne na pivo s Vami pojdem, ale v decembri tusim pivo nepijem... hm. Ocuram Vas vsak velmi rada, skor vsak obrazne ako doslova. ;o)

aramis
13. 10. 2004
Dát tip
maia: mam pocit ze nas klames a ze v skutocnosti na nas series :) kto hovori o decembri? :)

maia
13. 10. 2004
Dát tip
O decembri nikto, ale o Blave vsetci dvaja... alebo viaceri? ;o) Ak chces, kludne sa na teba aj vyserem. :-))

aramis
13. 10. 2004
Dát tip
maia: mam pocit, ze uz sa stalo :-p :))) o Blave aj viaceri, ano aj viaceri :)) ty si zacala nieco ze v decembri pivo ne no nechapem preco ne, ale ked ne, tak dobre, dame si nieco ine :) alebo inokedy

maia
13. 10. 2004
Dát tip
Nooooo, ked tak nad tebou ubohou dusickou uvazujem, dobre, cervene vino. :-) Za kolkych hovoris? ;-)

aramis
13. 10. 2004
Dát tip
maia: ja hovorim za seba, v nasom pripade za nas, ehm schiza :) cervene moze byt, vies, ze som na to myslel? na to vino, zejo :)

maia
13. 10. 2004
Dát tip
Ha, kludne mysli na co chces, pan cerveny musketier. ;oP Idem totiz do sprchy... :-) papa

aramis
13. 10. 2004
Dát tip
maia: momentalne myslim na "pasmovy energeticky diagram intrizickych polovodicov" lebo z toho pisem referat a sprcha na tom nic nezmeni :) pa

brutalna debata ... mali ste si racej pohonit ;)

hmm ale ta predstava ma vzrusuje ;)

...jak malo staci...

aramis
12. 10. 2004
Dát tip
minim: ak chces, pridem za tebou s partou naloganych kamosou a splnime ti tajne prianie :))

....spytam sa logicku otazku...a kamosky nemas???

aramis
12. 10. 2004
Dát tip
kamosky mam, ale pokial viem, este ziadna neprejavila zaujem o nahradu porcelanovej misy zivym clovekom... a to sme pri pive kecali uz fakt o vsetkom :))

...no...o hocicom...to hej...ale ktovie co sa im mota v hlavicke...

aramis
12. 10. 2004
Dát tip
tak ja sa skusim spytat, alebo doslovne niektoru vyzvat a ak sa zatvari pozitivne, tak ti dam vedeit, jo? :) ale pozves ma za to na pivo :))

...aj na dve...

aramis
12. 10. 2004
Dát tip
jasne :) kam konkretne pozyvas?

...egal ja si nepotrpim...sak povedz...

aramis
12. 10. 2004
Dát tip
co ja vim? pockaj a odkial vobec si? :) do KE alebo tak nejak by sa mi nechcelo nieco mi hovori ze BA tak potom prid do mlynskej tu je to v pohode

...BA...daj cas a miesto...a hlavne nazabudni sa opytat...aby som mal dovod...

aramis
12. 10. 2004
Dát tip
jasne a ked nic nezozeniem, tak neposedime? :)

...kein problem...pijem rad...

aramis
12. 10. 2004
Dát tip
no vidis, na pismakovi su ludia podobneho razenia, to hej :)

...ach...ti umelci...

aramis
12. 10. 2004
Dát tip
no ved prave a je tu este jedna alkoholicka, tak jej poslem avi :)

maia
11. 10. 2004
Dát tip
:-))))) Prijemny zaciatok tyzdna. Poulicny klub. *

aramis
11. 10. 2004
Dát tip
tyjo stavim sa, ze v radiu by som to oznacil za kravinu, ale v tvojom podani :) vyborne hnusne :)*

angel1
11. 10. 2004
Dát tip
sady Janka Kráľa poznám, no ale toto..!

maia...vdaka...aspon niekto... aramis....tiez vdaka...nahodou...ked to ten magor rozpraval...som sa celkom bavil... angel...som rd ze poznas sady JK...resp. sad...miesto som vybral len namatkovo....

no co k tomu dodat ? ;)

swan....vsak som ti pisal kritiku...inak som rad...vdaka... vespa...som rad...ze som pobavil... stv a minim....rozhodne vdaka...

chaImin
10. 10. 2004
Dát tip
8^)

ewka...vdaka...chcem zdoraznit prolog...tiez som uplne znechuteny...

Vespa
09. 10. 2004
Dát tip
jo, zasmála jsem se fakt, že jo

StvN
09. 10. 2004
Dát tip
Rozhodně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru