Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní básniřka

Výběr: Lyryk
11. 10. 2000
18
0
9277
Autor
Merle

nemohl jsem odolat... tahle je skutečně z mýho nitra na téma podzim ;-)

Stojí dívka pod jasanem, zhlížejíc se v slově psaném. Co chvíli se verši zasní. Ověšena listy básní... A tak dlouho tam jen stála, až už taky... opadala.
Kašika
11. 05. 2001
Dát tip
Merle: No jenže ono mě to zaujalo, vždyť to povídám...Drsoňka? To jo, to taky..... '-)

Kašika
09. 05. 2001
Dát tip
Čtu Tvý věci ( a přemýšlím o napsaném ) už asi 4 hodiny. Tohle je první, co se mi FAKT líbí. tip

Merle
09. 05. 2001
Dát tip
Kašika: to jsi docela drsoňka... já bych autorovi, co mě nezaujme, nevěnoval víc než 10 minut.

Merle
11. 12. 2000
Dát tip
šroubí: je to blbůstka - sranda... hlavně mi z toho nesmutni, nebo si začnu se škubáním zbytku vlasů :-))

šroubek
11. 12. 2000
Dát tip
vždyť já ani nevíém jak takový smutek vypadá:o]]

šroubek
07. 12. 2000
Dát tip
styl je fajn ale je to takové, že smutek mi hloubí světlo v duši trpaslík srdíčko zmateně buší

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Rozhodně lepší než podzim o.... Škoda, že to není trochu delší. Jinak príma styl a znáš to...

Merle
27. 10. 2000
Dát tip
kalinka: nevím o tom, ale nemohl jsem odolat mojí oblíbené citaci z Prachetta :-)) vidím, že stále myslíš na vývoj tvé osobnosti, a tvrdost tvých jater :-)))

jorel
26. 10. 2000
Dát tip
merle: horsi smrt si mi nevybral ? ;o)) uvidime, co se da delat.

au_ten_tyk
26. 10. 2000
Dát tip
strč si tyč do čura ty čuně!!!! takovej humus. vždyť by pak byla celá upatlaná!!!!!!

Merle
26. 10. 2000
Dát tip
autentyk: už jsi někdy jedl krysu bez kečupu?? :-))

kalinka
26. 10. 2000
Dát tip
merle: už jsi jedl krysu?!:o) /nemluvim o nutrii!:o)/ a kaliče si užijte, já sodovku piju maximálně jako zálivku ke koňaku:o))) nebo metaxe:o)) a to jí pak říkám Ustalovač!:o) Hádej, jak říkám v tom případě alkoholické části!:o))))

Bodlak
25. 10. 2000
Dát tip
Jo PS to vystihl...nezna legrace...a me se to vazne moc libi. To je jedno z dilek, ktere se mi vryly do pameti a jsou proste tam, nevim proc, ale jsou..))

jorel
25. 10. 2000
Dát tip
merle: slyšel jsem. nejraději bych ti našel novou práci, ale tam u vás to asi nebude příliš snadné. v praze by to bylo snazší.

Merle
25. 10. 2000
Dát tip
jorel: na jaře půjdu do Prahy, takže ti dám pak vědět, a můžeš rozhodit sítě... když bude dobře placená, a ještě tam budu mít čas na písmáče, rozdrtím tě v děkovném objetí :-))))

Merle
24. 10. 2000
Dát tip
kalinka: no u nás máme jednoho, co mu říkáme kalič. Je to skoroabstinent, co pije nejraději sodovku, a po jendom pivu už se motá :-))) jorel: rád bych se vrátil, ale není možná :-( Bodlík: tobě to fakt přijde něžný? a já se tolik snažil o srandu...

PS
24. 10. 2000
Dát tip
Merle: Možná to bude tím, že ses snažil o něžnou srandu...

kalinka
23. 10. 2000
Dát tip
Merle na hraaaaaaaaaaaaad!:o))))

PS
23. 10. 2000
Dát tip
Merle: :o) No jo. :o) A ten stromek je fakt krásný, má krásnou melancholickou náladu...

au_ten_tyk
23. 10. 2000
Dát tip
merle, příliš plánovité je to. ale snad nejsi tak suchopárnej nudista, jak vypadáš. jestli chceš, dám ti čestnýho růžovýho králíčka. a nebo pruhovanou krysu, můžeš si vybrat

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
oj ka-lín kakalín kakalín-ka maja :-)))) autentyk: a máš k tý kryse kečup?

jorel
23. 10. 2000
Dát tip
all: diskuse nad podzimne naladenym merlem (merle bez tebe je pokec polovicni :o(((+)

kalinka
23. 10. 2000
Dát tip
Merlík je ve formě. Podzimní depky - drcený olivy..:o)) Drcenej Merlík.... samá perla:o))) Mimochodem, prdlačku starou ka-ka-lin... je to od slova KALIT!:O)

Bodlak
21. 10. 2000
Dát tip
Juuu, ja si to tu tak procitam uz po nekolikate a stale se vracim k tomu s jakou neznosti je to napsane a az ted jsem si vsimla, ze jsem ti tu jeste ani nenapsala, jak se mi to libi a ze si sem vzdycky zajdu postat pod podzimnim stromem..)) Takze promin, ze az ted, ale cetla jsem ji hned, cos ji tu vepsal...takze TIP

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
PS: rozdíl není veliký... ten veliký je totiž v IBM ;-)) Albireo: že bych byl nesmlouvavý? a za kritika bych se už vůbec nebral... fakt to tak vypadá? no dej nám pánbůh... Merlin: vítám navrátiší písmáckou dceru Kalinka: namaluj - pošli - zkritizuju ;-)))) Yezz: já si taky jedno vezmu, a můšem po sobě pokukátkovat ;-))

PS
20. 10. 2000
Dát tip
Merle: pokukátkovat? Já věděl, že ti tu básničku pod Podzimního básníka od Via píšu správně! :o)))))

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
PS: ty mrtvomrchožroute, ty suchonitkonenechavá creatůro, ty vykolejizní odpadoplivče, ty ty ty duchobratře... máš pravdu :-))))))

TIP

kalinka
19. 10. 2000
Dát tip
Jen to namalovat!:o))) Jestli to tu někdo provozujete, tak chutě do toho, a písmákovi pak naskenovat do Galerky, please!:o))) Čímž mě přepadla myšlénka, že by se tu mohlo vytvořit cosi, jako výtvarná odnož, kupř. "Artík"!, a tam se pak dá nacpat i sochání - vyfocené a naskeněné samozřejmě!:o)) Ale to jen tak....kdyby se tak někomu chtělo.... /Mimochodem si to pak zaháčkovat někde po různých webech s kulturou jako odkázek a táááák:o)

PS
18. 10. 2000
Dát tip
:o))) Merlíku, možná by stálo za vyjasnění pojmů: duchovní bratr duševní bratr bratr v duchu :o) Abych tedy věděl, zda vůbec něco z toho jsem. :o)

Albireo
18. 10. 2000
Dát tip
Merle, mc hezké. Zatím jsem tě četl jenom jako nesmlouvavého kritika, ale ty umíš. TIP

Merlin
18. 10. 2000
Dát tip
... tak ono to stálo za to, že jsem se rozhodla opět otevřít dvířka s cedulkou : www.pismak.cz !!

Merle
17. 10. 2000
Dát tip
PS: asi si budem muset dát další rýmovej souboj, abych ti spravil sebevědomí. bratře v duchu ;-)))

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
tak to jsem asi holka, jenže já sedám při básniškách pod javor ... nalepím si básnické nosíki ... 8c) vio: má si dnad Merlík na trhání kaštanů brát motorovou pilu?? ?0)

Kittie
17. 10. 2000
Dát tip
ťupr dupr :o)) jůů, venku pršíí, prosím omlufte mě, jdu tam. Díky za inspiraci Merlíku :o))

Helgeborge
17. 10. 2000
Dát tip
je to tak kudrnate.

PS
16. 10. 2000
Dát tip
Ť. Proč, to je snad jasné. A nyní se hluboce, ale opravdu velmi hluboce omlouvám, že jsem kdy nazval Merlíka svým duchovním bratrem. Na to teda opravdu nemám. No nic, Vio by zasloužil Ť dva, ale co nadělám, že... :o) A Lyryk, zdá se, taky není ještě ztracen, dokonce umí humor vpravdě výborný použít. :o) A jen se smějte, to mě je jen líto, že tak nevidím také...

Vio
16. 10. 2000
Dát tip
PS posluž si, dal jsem to mezi svá díla ;-)))

Siminka
14. 10. 2000
Dát tip
Podzimní jako višitá. Navíc taky krásná. (*) PS: kdyby ty kaštany posbírala, mohla by nakrmit zvířátka v lese :o)

Tynic
14. 10. 2000
Dát tip
:o)))))

kem
14. 10. 2000
Dát tip
jo jo,,

Merle
13. 10. 2000
Dát tip
Vio :-))))))) kaštan by mi asi skutečně definitivně rozjasnil, ale musel by to bejt takovej ten celostromovej... BTW: ještě bych psaném nahradil planém

Vio
13. 10. 2000
Dát tip
Merlíku, dobrý nápad ;-)))

Vio
12. 10. 2000
Dát tip
Merlíku, jé skvělá (myslím, že jsem Ti to už řekl ;-))) Stojí Merle pod kaštanem zhlížejíc se v slově psaném. Co chvíli je nasraný. Potlučený kaštany... Který z kaštanů to byl, co mu v hlavě rozjasnil...? SORRY Merlíku, nemohl jsem odolat ;-))) Máš u mě TIPík a zasloužený. P.S. Nějak se nám tu množí NEGAtivci :-((( Ale spíš nicky, pod kterýma se skrývají...

Falka
12. 10. 2000
Dát tip
Vio, kdybych mohla dá tještě jeden tip, byl by tvůj :o)))

Vcela
12. 10. 2000
Dát tip
Stručný a jasný-takový je Merle.Nebo snad ne?

jorel
11. 10. 2000
Dát tip
nádhera ... tip

Hackman
11. 10. 2000
Dát tip
románový příběh v pár verších...

Hackman
11. 10. 2000
Dát tip
románový příběh v pár verších...

Klárka
11. 10. 2000
Dát tip
Pod jasanem drobky sbírá, chutnají mu, nevybírá :-)

Bambulka
11. 10. 2000
Dát tip
chudák holka... a co bude dělat v zimě?:o))

Lee
11. 10. 2000
Dát tip
***

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
Chicht, o které to je? O Lee? :-)

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
damn, avisa!

Lyryk
11. 10. 2000
Dát tip
Typická báseň mistra Merleho. Vyjadřuje tresť jeho přístupu k dívkám (na ženy si netroufá :-)). Milé dívky, budete-li se cítit někým pozorovány při svém melancholicky osobně podzimním brouzdání listím - je to on. V takovém případě volejte naši poradnu, my si ho odvezeme i s vaším obrázkem v jeho očích :-))) Nakonec proč vám to radím zavolat nás? Všimněte si poslední sloky, nepřijde k vám a neosloví, je totiž rozený pozorovatel :-))))

Ber
11. 10. 2000
Dát tip
vtipný ,hezký

Miroslawek
11. 10. 2000
Dát tip
hň, hň, hň ... a máš to ;o)))

sidi
11. 10. 2000
Dát tip
Jasně !!! hň, hň, hň ... a máš to ;o))) Cynický Merle, takhle si dělat srandu z citlivých dívek.

Merle
11. 10. 2000
Dát tip
bambulka: na zimu čekám, abych jí mohl zdvořile nabídnout teplou vlněnou šálu po babičce, kterou mám doma ve skříni ;-)) Carodej: vedle jak ten jasan Lyryk :-))))))))))) já jí je fakt chtěl pomoct posbírat...

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
Hm.....hm...tak tedy......FALKA!!!!! :o)

Stínovlas
11. 10. 2000
Dát tip
To je moc pěkné, povedené no suprové. :o) Dávám tip.

Bambulka
11. 10. 2000
Dát tip
a doufáš, že je dostatečně dlouhá, abyste se do ní mohli zabalit oba, viď? :o)))

papouch
11. 10. 2000
Dát tip
....éééé chtěl jsem původně napsat, že počkám, až co řekne Merle a pak s ním budu souhlasit, ale místo toho se Merlemu taky vyhňhňám :-)))) PÍP jak Brno :-)

Sadaf
11. 10. 2000
Dát tip
Jooo, tak tohle žeru...Merlíku, nádhera...

Nega
11. 10. 2000
Dát tip
Jedna z tvých typických veršovánek o ničem a k nikomu. Snad jen pro potešení starců a poCHlebníků. Užij si to.

Falka
11. 10. 2000
Dát tip
Kváfný, voztomivý * Carodej: řekla bych vedle jak ten jasan :o)) Nega: Vším vším, všimni si, je to blbůstka!!

myrinda
11. 10. 2000
Dát tip
:-))))))) duvodu k veselosti neni nikdy dosti, a tak se pridavam k vetsine, rozesmalo me to v celku ucinne :-)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru