Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Coda

11. 10. 2000
2
0
4895
Autor
hermit


coda


kam jsi odešel
zlatý večere? 
z bílých oken se za tebou dívám 
z nekonečných oceánů se za tebou plavím
někdy za tebou   jindy se ohlédnu za jiným
ve vodě pískovny se mnohé zračí 
i ty

nazlátlý večere


_Psyché_
31. 03. 2005
Dát tip
coda je výborná deska od led zeppelin :) momentka ano, ale jestli byla něčim vyjímečná, pak jen pro autora (ale jo, mohla bych to zkusit, ale vy ste se Pane snažil určitě ještě víc :)

hermit
21. 09. 2003
Dát tip
je jedna z mých nejoblíbenějších a zároveň i nejstarších.... sám ji nerozumím, nikdy jsem nerozuměl, ale něčím mě ty slova do sebe vtahujou... jedna z těch, kterou jsem si přese všechno jist...

Krel
19. 09. 2003
Dát tip
takové...obraz někoho kdo sedí za oknem a kouká se na jezero...a přemýšlí...nemohu říci, že se mi líbí ani že ne...ale rozhodně ve mne něčím hnula...a to myslím stačí...

Kytička
15. 02. 2002
Dát tip
Já jsem jelen :)

kafka
23. 08. 2001
Dát tip
:) tady ještě kafka nebyla... :)

hermit
25. 05. 2001
Dát tip
..ptáme se spolu... ...co tomu dni zase vezmu? co mu dám?

tyrkys
24. 05. 2001
Dát tip
večer u okna se zeptám.. co den dal, co vzal.. v jedenáct vyjdu ven, podívat se nahoru, zeptat se, co zítra dá..

Šílená
28. 10. 2000
Dát tip
:o)! a my se můžeme jen domýšlet a nebo si tam dosadit ten svůj odvátý Večer;o)

Bříza
27. 10. 2000
Dát tip
uchystals ohrádku naší fantazii...

hermit
13. 10. 2000
Dát tip
Ono to ani tak není o nějakém nazlátlém západu slunce večer nad pískovnou, ale trochu o něčem jiném...

Miroslawek
11. 10. 2000
Dát tip
Zlatý večer ??? nazlátlý ? Nic pro mne, tenhle pocit mi nepředáš.

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
Hoj ty štědrý večere, ty tajemný svááátku....ehm...no..tak

JiKo
11. 10. 2000
Dát tip
Oslava večera? trochu neumělá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru