Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je čas přijetí kovu

15. 10. 2004
12
0
10040
Autor
Movsar

Swandrow

Klitoris přibitý na ocelový kříž
zmítá se v předsmrtné agonii
ptá se, vysílen
neodpovím
budu mu toliko Longinem.

Jak svůdné kopce Kavkazu
ponurou krásou kovu střel
tvé prsy bolestivě zdobeny
jsou.

Skafararix
05. 08. 2006
Dát tip
ano...si najmudrejsi a vies pekne a pseudointelektualne dodrbavat...to ti ide...a ani ti to neberiem..aspon neurazam a neutocim ako ty chlapce... esteze ta aspon v tej cajovni ma kto vypocut:) veru nestacim ti...skladam ti poklonu...

Movsar
05. 08. 2006
Dát tip
debata je nemožná pro tebe, protože na ni nestačíš.. místo jediného argumentu tu trousíš akorát "dakujem", "ignorujme sa", "lahostajny"... tak se tedy příště nepouštěj do akcí, které jsou na tebe příliš složité, a bude to ok.

Skafararix
05. 08. 2006
Dát tip
vidim ze akakolvek debata s tebou je nemozna...a mozno sme kazdy s inej galaxie...nechaj tak...zabudni...a ignorujme sa prosim! pisem ti poslednykrat, dufam ze aj ty ma usetris svojich slov...dakujem. zelam ti vsetko dobre a vedz ze proti tebe nemam absolutne nic...dokonca si mi lahostajny.

Movsar
05. 08. 2006
Dát tip
hm, tak jsem se zase nic nedozvěděl, jen takové ty jednoduché (až příliš) fráze... 1. erotické motivy se neobehrají ani pomilionté.. 2. co je to nové a zajímavé zpracování? 3. šokovat jsem nechtěl, psal jsem to inteligentním lidem a ty přece nemůže nic šokovat (tebe v této době ještě něco šokuje??) proč zkrátka neřekneš, že mě jako autor autora nesnášíš (to je přece běžné, diskuse mezi umělci obvykle probíhá za užití sekeromlatů) a neušetříš si tu ostudu při psaní rádoby teoretizujících kritik? "pa" mi vždycky psaly/loučily se ženy. že by?!:-))

Skafararix
04. 08. 2006
Dát tip
preco? eroticke motivy tisickrat obohrate a podane vobec nie novym a zaujimavym spracovanim - to je gyc priatelu. "Klitoris přibitý na ocelový kříž zmítá se v předsmrtné agonii " - snaha o vyvolanie kontroverzie ci sokovat...slovne spojenia pouzite posobia prilis expresivne a lacno atd. atd... pa!

Movsar
01. 08. 2006
Dát tip
no, že nejde o protiútok ti budu věřit a zamyslet se nad tím budu moct, až mi napíšeš, proč to považuješ za kýč.

Skafararix
31. 07. 2006
Dát tip
no nechcem byt zly a uz vobec nie jesitny ci pomstichtivy, ale mam pocit ze toto je tiez tak trosku "kyc" priatelu:)

JiKo
06. 12. 2004
Dát tip
zajímavé.. "neslušná slova" dle jistých kritiků ale celkem pohodný výsledek. jen přemýšlím odkad to ten chlapec sakra ví .)) vTip

kassiope
30. 11. 2004
Dát tip
Tak nějak hluboko...t*

pampelin
16. 11. 2004
Dát tip
ponurou krásou kovu střel M!

kassiope
27. 10. 2004
Dát tip
Hmm..dobré :o) t*

Makča
26. 10. 2004
Dát tip
sw: komplexy jsou věc veřejná,ne?tudíž i mé:-)

Makča
25. 10. 2004
Dát tip
chlape, ty seš fakt magor, to je teda keců kolem toho:-)))) já ti dám tip jo? ale bacha, tipuju tvý nevědomý komplexy...:-)

kdo je longin? Jinak je fakt skvělá. Hlavně konec.

Marthin
21. 10. 2004
Dát tip
No....to je docela přesné... :-)

Miroslawek
18. 10. 2004
Dát tip
Onanovo tajemství oceli... ;o)

Nevděčná
18. 10. 2004
Dát tip
jak to že necuuuu....dyť ses mi kamsi zaprodala..... hele a kdo se teďka bude starat vo ty děťátka, co sem vobjednala, co? Si nemysly, že mi je jako necháš na krku.... :o)

HERMES
18. 10. 2004
Dát tip
píseň o Nibelunzích rozplývající se na patře. Krvavá šmouha se táhne po bílé zdi, jenž nemá konce. Ano originalita zde neschází. T

Walker
17. 10. 2004
Dát tip
předsevzetí t*

Elyn
17. 10. 2004
Dát tip
...

Nevděčná
17. 10. 2004
Dát tip
princesno: jak nebude.... :o)

Noe1
15. 10. 2004
Dát tip
čoveče, ty máš ten Písmák eroticky podchycen ... ;-), a típek ti dám *t

Cavalera
15. 10. 2004
Dát tip
*

t

Nevděčná
15. 10. 2004
Dát tip
:o)) úžasné.... jako bych ju viděla... :o) už jen pro tu krásu z bolesti...+

Lotoska
15. 10. 2004
Dát tip
bolestivé....

MCMLIII
15. 10. 2004
Dát tip
pěkné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru