Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tobě

11. 10. 2000
8
0
2798
Autor
vulpecula

Ještě jednou děkuji...

Rozednívá se. Slyšíš?
Ptáci vítají právě narozený Den novým chvalozpěvem.
Velebí Úsvit - to dítě, jež jim i nám bylo kýmsi darováno a loučí se se stařenou Nocí...

Už je to dávno, co jsem naposledy naslouchala Jeho zrození.
Dítě, které svůj příchod neohlašuje pláčem...
Ví, že už za pár chvil zestárne a brzy zemře - a přesto mlčí...

Den, jak krátce žije, dává se cele světu, a pak umírá aby načerpal sílu.
Jediná jeho minuta není prázdná, dokáže svůj život naplnit a dát mu význam.
A jako stařec Soumrak umírá, aby se v tichu mohla znovuzrodit Jím tolik milovaná Noc.

Ona a On jak jsou si podobni s Fénixem povstávajícím z popela.
I Jim je předurčeno, znovu a znovu se rodit a jeden z nich umírá sotva se letmo dotknou.
A člověk? Kolikrát uvnitř nás něco zemře, aby se něco jiného mohlo narodit?

Víš můj život je někdy prázdný, zabíjím minuty nicneděláním a taky bývám k druhým hluchá.
Někdy si to však uvědomím, a pak si vážím každičkého setkání.
Jak často však zapomínám...

I Tobě chci poděkovat, přečetla jsem, cos napsal a musela pak chvíli přemýšlet...
A proto teď poprosím Tě, až přijde Soumrak, postůj chvíli a vzpomeň si na Svítání.
Dva milenci se objali jen letmo se políbili, a pak...
Ty však ještě žiješ a věřím i za Tebe, že najdeš a rozpoznáš, co Tvé srdce hledá...

Rumco
26. 01. 2004
Dát tip
:-))

WiruZ
25. 01. 2004
Dát tip
Víš můj život je někdy prázdný, zabíjím minuty nicneděláním a taky bývám k druhým hluchá. Někdy si to však uvědomím, a pak si vážím každičkého setkání. Jak často však zapomínám... tohle je.......t!!!!

Pája
15. 02. 2001
Dát tip
Ó, v tobě jsem se zastyděla, a ke mně je to jenom kousek. TIP.

Silly
24. 01. 2001
Dát tip
...vidíš krásně svýma očima, hezounká podobenství. Svítání je mi velikou odměnou za vzácné brzké vstávání... :-) připomělo mi i okamžik podvečera, kdy slunce se sklání nad obzorem a zalije stromy a domy takovou tou chladnou zlatavou září

Albireo
16. 01. 2001
Dát tip
Lištičko, to je nádherné. Tomu oslovenému R. závidím. Ť

Simon_Petr
08. 11. 2000
Dát tip
Moc hezký. Cítím v tom kus Tvého já, aniž bych tě nějak osobně znal. Líbí se mi ta něžně smutná melancholie, která je bez výčitek! A to se cení.

O.S.to6
17. 10. 2000
Dát tip
Darovat je umeni. Ale darovat tak hezky jako Ty, to neumi nikdo :o)

Jákob
15. 10. 2000
Dát tip
Akrostich až jsem stich (*)

pauper
13. 10. 2000
Dát tip
Tyjo, dobry -)

Print
11. 10. 2000
Dát tip
:-) Já vím, že to není pro mě, ale i tak děkuju!:-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru