Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Motlitba I.

11. 10. 2000
8
0
1519

Kdo by to řek, že chybí mi Tvá tvář? Tvé štěstí, znamení, Tvůj žal?

Chci být Tvým srdcem Chci být Tvou láskou Chci být Tvým koncem Chci být Tvou zkázou Chci být Tvým hněvem Chci být Tvou pastí Chci být Tvým tělem Chci být Tvou slastí Motlitba stéká po kapkách. Na srdci ulpěl střelný prach. Co dál...? Chci být Tvým smutkem Chci být Tvou krásou Chci být Tvým skutkem Chci být Tvou spásou Chci být Tvým rájem Chci být Tvou lázní Chci být Tvým slovem Chci být Tvou básní Slovo tetelí se v žáru severního pólu, kříž v zemi jednookého krále. Chci být Tvým dnem Chci být Tvou nocí Chci být Tvým snem Chci být Tvou mocí Chci být Tvým tónem Chci být Tvou můzou Chci být Tvým bohem Chci Být Tvou lůzou Srdce rozpadá se v stínu samoty, modrá růže uvadá. Chci být Tvým vězením Chci být Tvou samotou Chci být Tvým zraněním Chci být Tvou nahotou Chci být Tvým stínem Chci být Tvou úzkostí Chci být Tvým klínem Chci být Tvou cudností Klíč zlomil se v třináctých dveřích, vůně Tvého těla prochází se pokojem. Stále...
nebraska
24. 07. 2001
Dát tip
*

kecam
07. 12. 2000
Dát tip
je to moc dobré,..něco podobného taky cítím.. TIP

kem
15. 10. 2000
Dát tip
asi o ni fakt stojis,pekne

suva
13. 10. 2000
Dát tip
Právě jsi mi vzal z úst,co jsem chtěla říct a asi je to tak dobře, protože jsi to řekl lépe, než bych to dokázala sama.

Merle
12. 10. 2000
Dát tip
Chci chci chci... to je ale motlitba...

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
Až TOHLE dostane, vrátí se...

Sly
11. 10. 2000
Dát tip
Chceš? ... mnohdy to nestačí, viď? Kdysi jeden muž řekl: Věř a tvá víra Tě uzdraví. A já se s tím plně stotožňuji... Je to hezké...

Moc dobré.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru