Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Honzíkova operace

16. 10. 2004
30
21
17769
Autor
Vaud

Nevím, jaký konec má tahle povídka.

Čtvrtek 19,15h

 

         Jdu pozdě. Já vím. Přiběhl jsi mi naproti a chytil jsi mne za nohavici u kalhot. Výš ani ve svých dvou letech nedosáhneš. Držíš se mého kolena oběma rukama. To je nádhera!  Když Tě zvednu, tak mne obejmeš i kolem krku. Ale jen na chvíli. Raději by sis chtěl hrát. Chytáš mne svou malinkou ručkou za prst a chceš jít do schodů. Vždyť víš, že do patra chodím k smrti nerad. Právě jsem přišel z práce. Jindy bych Tě něčím odbyl. Dnes půjdeme kam budeš chtít. Ještě nic netušíš, ale za pár dní Tě čeká  operace. Už devátá... Ta nejdůležitější.. Profesor říkal, že jí 10 % dětí nepřežije. Jednoho broučínka z deseti rodiče v pondělí odvezou a vrátí  se koncem týdne bez něj. Házejí do igelitového pytle hračky v celém domě a pláčou. Co pak udělají s kolíbkou? A co s kočárkem? A se svými životy? Jak poznám, jestli to nebudeme my? Ještě minulý týden jsem kamarádům říkal, že bych  šel na operaci místo Tebe. Teď bych byl nejraději, kdyby tam nemusel ani jeden z nás. Mám strach. Hrozně se bojím! 

 

Pondělí 8,12h

 

         Zase pozdě. Už jsme měli být na cestě. Co když Tě nevezmou, protože nestihneme předoperační vyšetření? Třeba to celé odloží. Možná řeknou, že se spletli. Snad se z toho zlého snu probudím. Ty ale miluješ výlety. Směješ se a těšíš se, že jedeme ?pá?.  Když máš radost tak vesele kopeš nožičkami a chvílemi napodobuješ zvuk auta.  Po dálnici jedu přes 200 km/h. Manželka dnes neprotestuje. Mlčí. Už jsme si všechno řekli. Všechno o všem.

 

        

Úterý 6,00h

 

         Operace začne v 8,00h. Vstával jsem ve čtyři ráno, abych Ti mohl dát pusinku na cestu. Neptej se mě, jak dlouho ta cesta bude trvat. Jsem tu moc brzy. Všichni ještě spíte. Stojím za sklem nemocničního boxu a chodím Tě přikrývat. Nevím proč, ale nemáš rád deky. Vždycky se odkopáváš. Každé ráno Ti ještě upravím peřinku a pohladím Tě, než jdu do práce. Konečně jsi vzhůru. Máš radost, že mne vidíš. Tvoje maminka vypadá navenek velmi klidně. Směješ se na nás a máváš na ostatní ?mimi?.  Před pár dny jsem si nahrál Tvůj smích do telefonu. Trochu se stydím za svůj pesimismus. Netuším totiž, jak dlouho potrvá, než ho uslyším znovu. Ozve se mi, když přijde esemeska. A to i při esemeskách, z kterých není veselo.

 

Středa 13,00h

 

         Na chvíli ses probral. Výčet pooperačních komplikací nás znovu a znovu sráží do kolen. Proč my?! Proč Ty?? Máš přivázané ruce i nožičky. Odevšad trčí   hadičky a dráty. Tvůj pohled je jednoznačný: ?Tatínku, můj nejhodnější tatínku, prosím Tě vezmi mne odsud!? A já se  Ti to bojím prozradit. Jednou se to stejně dozvíš. Nemůžu Tě Honzíku vzít zpátky domů. Jsem totiž taky doktor. 



21 názorů

Vaud
25. 04. 2010
Dát tip
díky moc!!

FAE BOMB
30. 01. 2010
Dát tip
Aha. To jsem vlastně mohl odhadnout podle kritizování kouření a obezity v jinejch dílech...

Vaud
30. 01. 2010
Dát tip
jsem kardiolog a medicína mě živí, ale už né tolik jako lékaře (a sledování posledních trendů mám v popisu práce - teď zrovna dělám něco s Harvardskou univerzitou, tak jsem u zdroj :-))

FAE BOMB
30. 01. 2010
Dát tip
Medicínu jako koníček? Stačíš u toho sledovat nejnovější trendy, atd? Pokud by to byla jen zcela okrajová záležitost a zdroj obživy jinde, tak by to bylo určitý riziko. I když vlastně jsem se ještě pořádně nedočetl, jakou máš odbornost...

Vaud
30. 01. 2010
Dát tip
jsou věci, který se už nedají vzít zpátky ani změnit... však jsem krátce po tom z medicíny odešel a dělám jí jen jako koníček...

FAE BOMB
30. 01. 2010
Dát tip
Tak tohle jsem asi číst neměl. Můj pohled na doktory je černobílej. Teda spíš černej. Vadí mi, že používaj' takový léky, metody, postupy, který by nikdy nepoužili u svejch blízkejch. Každou chvíli někomu uškoděj' na zdraví špatnou diagnózou, nesprávnou léčbou, atd. Preventivně proto pohlížim na všechny zdravotníky, jako by normální člověk pohlížel na doktorku, cituji: Honzík měl vrozenou vadu, která byla celkem jednoduchá na operování, ale jedna místní doktorka to posrala (jinak se to nedá nazvat). Teď má Honzík za sebou už 9 operací a pořád to není úplně v pohodě (na rozdíl od té doktorky...). Jak se zdá, tak ale neexistuje žádná V.I.P. léčba, která by byla jen pro úzkou elitu doktorů a jejich známých a zbytek pro ostatní. Určitě jsi něco věděl dopředu a něco ještě zjistil, poptal se na doporučení, ale stejně se to stalo. Držim pochopitelně palce a přeju dobrý zdraví. Možná bych měl svoje názory trošku přehodnotit, i když mi docela vyhovujou...

Vaud
10. 09. 2009
Dát tip
tak - je líp, ale pořád není dobře... díky za čtení

Robinia
09. 09. 2009
Dát tip
Tak tohle mi vyrazilo dech... vždycky mi zatrne, když slyším podobný příběh... snad je dnes - několik měsíců od Tvé poslední zprávičky - Honzíkovi zase trochu lépe... Moc bych mu to přála, i Tobě a Tvé ženě.

Vaud
11. 03. 2009
Dát tip
trosku se to porad lepsi, ale nektery rany se nikdy nezahoji hlavne ty na dusi diky moc!

Vaud
22. 06. 2008
Dát tip

Vaud
22. 06. 2008
Dát tip

áno, aj ja som sa tak strašne bála...mám mladšieho bračeka a o toho sa bojím...raz som bola s ním na pieskovisku a preháňal sa tam na bicykli taký blbec...strašne rýchlo a bolo mu jedno, že sú tam malé deti...som si ho vzala pod krk, že už ho tam nechcem ani vidieť...samozrejme, asi o pol hodinu priletel a Ajko práve vtedy vybehol z pieskoviska...ten mu vrazil takou tyčkou z bicykla rovno do hlavy...som myslela, že ho na mieste zabijem, fakt...ale len som naňho zvreskla, chytila Ajka a bežala domov, našťastie všetko ok...ale tí jo, bola som vtedy dosť mimo... * (viac v správach)

Vaud
19. 02. 2007
Dát tip
Michale dík!

bestye
24. 01. 2007
Dát tip
jééé díkes za zprávu, moc mě to potěšilo a jsem ráda, že je to ta dobrá cesta - ta se o dobrý konec určitě postará :c) a je - je to veselý a moc milý díťátko - máš velikánský štěstí, ať se děje co se děje :c)

Vaud
24. 01. 2007
Dát tip
ahojda, díky za přání. Zatím je to na dobré cestě, ale ještě to je daleko ke šťastnému konci... Je to brouček ;-)

bestye
23. 01. 2007
Dát tip
a jedno je jistý - vypsat se - vždycky aspoň na chvilku uleví, musela sem se ještě vrátit a stále doufám, že ten konec byl skutečně šťastný.

bestye
23. 01. 2007
Dát tip
já jen doufám, že už teď je všechno v pohodě a přeju jen to dobré - celé rodince *

Yeziiinka
18. 12. 2005
Dát tip
Není nutné psát, co Vám třem přeji k Ježíšku. A přeji to opravdu moc. Nejvíc, jak umím... Držím palce.

Vaud
18. 12. 2005
Dát tip
Díky moc!!!

Vaud
17. 12. 2005
Dát tip
díky za přání pořád se potýkáme s nějakými zdravotními potížemi, naposledy byl v nemocnici od pondělí do středy... ale na druhou stranu je to prďolka malý a je s ním hodně radosti

Ariela
15. 12. 2005
Dát tip
krasne dietatko...snad je a bude vsetko ok *

Yeziiinka
04. 12. 2005
Dát tip

Smeesheck
30. 08. 2005
Dát tip
:'-) Se slzou v oku.......jo.....*
:-*

Smeesheck
30. 08. 2005
Dát tip
:'-) Se slzou v oku.......jo.....*
:-* ještě ten tip...

Vaud
22. 06. 2005
Dát tip

basnikalex
12. 06. 2005
Dát tip
Trnitá to Honzíkova cesta, ke zdraví, držím palce. ;-)

Vaud
12. 06. 2005
Dát tip
Honzík si zrovna zpívá místo toho aby spal, ale jinak nás čeká ještě dlouhá cesta...

Toxman
06. 06. 2005
Dát tip
Jen * (je to spíše část deníku, ale stejně je fajn, že nejhorší je už pryč :)

gemina
28. 03. 2005
Dát tip
... jezis:( TOHLE JE DRSNY...:( smutny:( t muzu vedet, co mu bylo? Resp. jestli uz je v pohode? cetla jsem si ty kritiky pod tim a musim rict, ze jak jsi na to s postupem casu odepisoval, tak se mi ulevovalo...

Vaud
28. 03. 2005
Dát tip
Honzík měl vrozenou vadu, která byla celkem jednoduchá na operování, ale jedna místní doktorka to posrala (jinak se to nedá nazvat). Teď má Honzík za sebou už 9 operací a pořád to není úplně v pohodě (na rozdíl od té doktorky...). Teď se zrovna směje a jezdíme si s autíčkem a lechtáme se. Za 14 dní ho čeká další zákrok (snad jen na 3 dny v nemocnici).

gemina
28. 03. 2005
Dát tip
Hrozne ti preju, vam preju, aby to bylo v pohode. Jsi skvelej clovek a urcite bezva tata... hodne stesti

Vaud
28. 03. 2005
Dát tip
díky moc, vyřídím pozdravy Honzíkovi!!

Alojs
16. 02. 2005
Dát tip
Uff, tohle je velmi smutné a hrozivé zároveň. Vaude, nevím, jak je na tom tvůj syn momentálně, ale doufám, že už dobře. Držím palce.

Vaud
16. 02. 2005
Dát tip
Alojs - dík za optání. Je to trochu lepší, ale ještě to není úplně dobrý.

Markel
17. 01. 2005
Dát tip
Držím palce i do budoucna celé Tvé rodině, Honzíka pozdravuj. Jistě byl tím nejkrásnějším trpaslíčkem

Vaud
17. 01. 2005
Dát tip
Díky! Trpasličit by mu šlo. Jen si šlapal na bambulku od čepice :-)

Vaud
15. 01. 2005
Dát tip
Leasi díky. Je to trochu lepší. Zrovna Honzíkovi hledám červenou vánoční čepičku protože jde zítra na maškarní za trpaslíka :-)

Vaud
03. 01. 2005
Dát tip
Shellinko, nějak jsem Ti v tom předvánočním kalupu zapomněl poděkovat za milá slova! Aspoň Ti mohu popřát i hodně elánu a radosti v roce 2005. Stejně jako ostatním, kteří na nás mysleli!

Shellinka
10. 12. 2004
Dát tip
Chci jen říct - ze srdce upřímně přeju, aby se tvojí nádherné rodině to ošklivé už jen vyhýbalo...!!!

Pescan
01. 12. 2004
Dát tip
Koniec poviedky som dočítaval v komentároch. Teda! Som veľmi rád, že to dobre dopadlo a želám Tvojej rodine všetko dobré. !*

Vaud
01. 12. 2004
Dát tip
Díky!

Všechno nejlepší honzíkovi i celé vaší rodině!

andromeda
27. 11. 2004
Dát tip
-pozdrav kloučkovi - kudrnáčkovi......a přání jen toho nejlepšího.....

Vaud
26. 11. 2004
Dát tip
Jéééé, zloni :-)))))) Díky!!!!

Vaud
26. 11. 2004
Dát tip
Honzíkovi druhé narozeniny!

Vaud
26. 11. 2004
Dát tip
Spíš teda Honzíkovy narozeniny :-))

Elyn
26. 11. 2004
Dát tip
To je kudrnka..;) Jéj...:) Moc milý...;) a maminku tu máme? Já už jsem si říkala, jestli ji snad zapíráte..:) Tak maminku taky pozdravujeme..;) Sluší jim to spolu..;) Děkuju ..;)

a2a2a
26. 11. 2004
Dát tip
Honzíčku, když teď sfoukneš ty dvě svíčky, sfoukneš všechno. Hodně zdravíčka, maminku a tatínka už máš

dadik
26. 11. 2004
Dát tip
krásný...díky za zprávu a držím palce..

Kytiii
26. 11. 2004
Dát tip
... Honzík je fakt kabrňák... a maminka taky

vesuvanka
26. 11. 2004
Dát tip
Díky moc za milou a radostnou zprávičku a krásnou fotečku.. Zdravím Honzíka, maminku i Tebe :-)))

Craerassy
26. 11. 2004
Dát tip
máš krásnou rodinu, Vaude....přeji, aby ji už nikdy nic zlého nerozdělilo...:-)

Elyn
25. 11. 2004
Dát tip
Haló, klucí a maminko, jak se máte?:)

Vaud
25. 11. 2004
Dát tip
Zrovna máme za sebou celkem krušnou noc, ale všude dobře doma úplně nejlíp :-)) Posílám pozdrav od Honzíka uličníka.

Elyn
25. 11. 2004
Dát tip
:) děkuju... a držte se...

Elyn
18. 11. 2004
Dát tip
:) krásně se smějete... Díky..:)

Kytiii
18. 11. 2004
Dát tip
Honzíku, hodně úsměvů - hlavně těch šťastných do Tvých dalších krůčků a let...

Vaud
17. 11. 2004
Dát tip
A smějeme se!! Už zase!!

a2a2a
17. 11. 2004
Dát tip
děkuju, dnes ráno jsem měl předtzuchu, že se ozveš, je už Honzík doma a je ten zákrok již definitivně úspěšný ?

dadik
17. 11. 2004
Dát tip
tak se těším s vámi a držte se dál....:)

dadik
17. 11. 2004
Dát tip
Honzíkovi..

vesuvanka
17. 11. 2004
Dát tip
Díky moc, to je moc milé!!! Honzíčku, jsem moc ráda, že se zase směješ, posílám Ti pusu....

andromeda
17. 11. 2004
Dát tip
tak to je ta nejlepší zpráva o Honzíkovi.......konečně má všechno za sebou a bude už jen šťastný a veselý, jako na té fotce!!!!! Přeju jen radostné chvilky vaší šťastné rodince a krásné vánoce a hlavně - Honzíčkovi hodně moc dárečků...zaslouží si je...

Craerassy
17. 11. 2004
Dát tip
tady začíná svítit sluníčko v podobě Honzíkova úsměvu a to je strašně krásný....:-)

idle
16. 11. 2004
Dát tip
doma s rodinou... to je nejlepší dárek k narozeninám... přeju všechno jen

idle
16. 11. 2004
Dát tip
...teda všechno nej

Elyn
16. 11. 2004
Dát tip
tak co??? Už jste doma? :)

Kytiii
15. 11. 2004
Dát tip
to je krásný... alespoň budete mít veselý vánoce - takový ty klidnější svátky :o) popřej mu k narozkám i ode všech co mu drželi palečky...

Vaud
15. 11. 2004
Dát tip
Právě mi volali, že jde Honzík zítra konečně domů!!!!! Paráda!

John_Ceder
15. 11. 2004
Dát tip
:)

vesuvanka
15. 11. 2004
Dát tip
Díky za radostnou zprávičku!!! Gratuluji a vítám Honzíka doma!!!

Jsem rád, že budete zase pohromadě doma. A popřej Honzíkovi všechno nejlepší k narozeninám!

Vaud
15. 11. 2004
Dát tip
Jasně! už v sobotu!

Až budu v hospodě nasosávat, tak si dám jedno na vás!

Elyn
15. 11. 2004
Dát tip
...hej, tak jste to zvládli...! Krásná zpráva, nejkrásnější... :)

a2a2a
13. 11. 2004
Dát tip
y se divíš ? Tolik ženských kolem sebe ? A copak jablko padá daleko od stromu ? Mám radost.

Třiktá hurá a ještě jednou hurá!!!

Vaud
13. 11. 2004
Dát tip
Paci-pacient :-)))

Craerassy
13. 11. 2004
Dát tip
Honzík jde domů...to je nádherná zpráva....nejhezčí za poslední dny....:-))

Vaud
13. 11. 2004
Dát tip
Jen to nesmím zakřiknout.. dnes má zase teplotu.. bohužel.

Craerassy
13. 11. 2004
Dát tip
to bude určitě jen z toho pobíhání, bude to dobré....Honzík je silnej klučík...zvládne všechno...uvidíš...:-)

Vaud
13. 11. 2004
Dát tip
Díky! Za ty dny co nešťastně mlčel, tak se snaží všechno dohnat a pořád něco vypráví.. Už mu doma připravuju novou postýlku :-)) Příští týden má narozeniny!

Craerassy
13. 11. 2004
Dát tip
vidíš, může to být jen teplotka z toho všeho rozrušení....narozeninky má...copak dostane?:-)

Vaud
13. 11. 2004
Dát tip
Všecko možný - mimo jiný jsem mu dnes koupil xylofón. Sbohem odpolední klide!

Craerassy
13. 11. 2004
Dát tip
hlavní je hluk....děťátko tím dává najevo, že je zdravé...a taky, jak říkala jedna paní psycholožka kdysi před Vánocemi a já si to vzala k srdci....kašlete na úklid, dámy...bordel v bytě, zdravé dítě...:-))))

Vaud
12. 11. 2004
Dát tip
Honzíkovi se daří dobře. Je miláček celého oddělení. Čeká na chodbě na sestřičky až si budou měnit službu a dělá všem pá-pá. Ještě před 2týdny jsme se báli, že zapomněl mluvit. Teď se nestačíme divit, kde se naučil tolik nových slov! Snad v příštím týdnu půjde domů z nemocnice!!! Hurá!

vesuvanka
12. 11. 2004
Dát tip
To je moc milá a radostná zpráva!!!!!! Príma!!!! Díky!!!!

Elyn
12. 11. 2004
Dát tip
to je krásná zpráva...:) :) držím palce dál...

andromeda
12. 11. 2004
Dát tip
Konečně!!!!! A nakonec se mu v nemocnici líbilo...... ale doma je doma - a já jen na dálku přeju hodně a hodně štěstí........

Radostná zpráva! Jen tak dál...

dadik
08. 11. 2004
Dát tip
mám radost....

andromeda
08. 11. 2004
Dát tip
a teď se to krok po krůčku bude pořád zlepšovat......přeju kloučkovi hodně síly, štěstí - a dárečků.....

Kytiii
08. 11. 2004
Dát tip
už brzy... je to skvělé... uvidíš, že to bude dobrý

Elyn
07. 11. 2004
Dát tip
Něco nového o Honzíkovi?

Vaud
07. 11. 2004
Dát tip
Honzík bude v pondělí pátým týdnem v nemocnici a snad by mohl jít konečně na normální oddělení z Jednotky intenzivní péče, kde je doposud. Po 4 týdnech poprvé chodil. Myslel jsem, že se neudrží na nohou, ale vydržel šmajdat asi hodinu. Zvědavě prošmejdil každou skulinku oddělení. Všem mával a na všechny se smál. Ještě pořád chodíme se dvěma hadičkama, ale je to pokrok.

Elyn
07. 11. 2004
Dát tip
:) To ráda slyším.. a držím dál palce!:)

a2a2a
07. 11. 2004
Dát tip
Vyhráváme a vydržíme, mám radost a děkuju

vesuvanka
07. 11. 2004
Dát tip
Prima!!! Díky za zprávu, moc mě potěšila

Craerassy
07. 11. 2004
Dát tip
nádhera....pozdravuj broučka...:-))

Vaud
03. 11. 2004
Dát tip
Dnes měl Honzík dobrou náladu. Celou dobu co jsem byl u něj se smál. Dokonce i na sestřičky trapitelky. A smál se i na svou maminku, která už jeho úsměv hodně potřebovala!

Elyn
03. 11. 2004
Dát tip
...prima...!! :)

Craerassy
03. 11. 2004
Dát tip
pozdravení statečnému broučkovi a jeho rodičům...:-)

vesuvanka
03. 11. 2004
Dát tip
To je moc milá zpráva!!! Skvělé!!! Díky!!!

a2a2a
03. 11. 2004
Dát tip
Směje se i na nás a my s ním

dadik
03. 11. 2004
Dát tip
tak to je dobrá zpráva..jsem ráda...zdravím...:)

j_i_r_i_k
03. 11. 2004
Dát tip
Jééé, díky :)... A k pozdravům se taky přidám...

Úsměv je nejlepší lék!

andromeda
02. 11. 2004
Dát tip
tak jak to s Honzíkem pokracuje????

Vaud
02. 11. 2004
Dát tip
Honzík začíná už svůj 4. týden na jednotce intenzivní péče, ale snad se to trochu lepší..

Elyn
30. 10. 2004
Dát tip
...myslím na vás oba.. a držím palce... na fotce vám to moc sluší.. ...:)

dismorphia
30. 10. 2004
Dát tip
krásnej kluk *

Vaud
27. 10. 2004
Dát tip
Včera se Honzík poprvé od operace smál. Dalo to hodně práce, ale dnes to zopakoval! Směje se! Sice jen na malou chvíli, ale s ním se smějě celý svět!

a2a2a
27. 10. 2004
Dát tip
to je pravda, jak to víš ?

j_i_r_i_k
27. 10. 2004
Dát tip
Jééé, to je moc fajn zpráva takhle po ránu, díky, také se směju...

vesuvanka
27. 10. 2004
Dát tip
Tak to je moc milá zpráva, díky za ni. Jen ať se směje Honzíček častěji!!! A držím palce dál.

andromeda
27. 10. 2004
Dát tip
to je dobrá zprávicka ....a smích lécí! A kdy Honzícka pustí domu? Preju hodne stestí....

Vaud
27. 10. 2004
Dát tip
Zatím to na domů ještě chvíli není. Pořád je na JIP připojen na hadičky, které mu brání v kreslení a chůzi do schodů.

MKbaby
27. 10. 2004
Dát tip
Tak to je ta nejlepší zpráva ošklivého dne. Drž se, Honzíku!

Craerassy
27. 10. 2004
Dát tip
táta Honzíka rozesměje vždycky...je to tak, viď...tak hodně smíchu, kluci dva..:-)

andromeda
25. 10. 2004
Dát tip
drzím palecky....................

John_Ceder
25. 10. 2004
Dát tip
taky držím palce..a doufám, že je dnes Honzíkovi zase o něco lépe..zvládnete to!

Empty
24. 10. 2004
Dát tip
Kdybych ti mohl nějak pomoci, hned bych to udělal, takhle můžu jen držet palce:-(

MKbaby
24. 10. 2004
Dát tip
Držím palce a doufám ve šťastný konec povídky :)

Vaud
24. 10. 2004
Dát tip
Jde to všechno hrozně pomalu... Za chvíli mi skončí třetí týden dovolené a Honzík je pořád na JIPce s nejistým výsledkem operace. Snad bude příští týden příznivější na dobré zprávy.

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
bude přiznivější, Vaude...každá myšlenka, která má v sobě sluníčko je pro Honzíčka cestičkou zpátky domů...posílám je všechny, co teď mám...samé sluníčkové...:-)

vesuvanka
24. 10. 2004
Dát tip
Věřím, že operace dopadla dobře a stav Honzíčka se bude i nadále zlepšovat. Držím palce a jsem s Vámi a posílám Honzíčkovi, Tobě i mamince hodně sluníčka...

a2a2a
24. 10. 2004
Dát tip
Honzík zas bude skákat přes kaluže

Vaud
24. 10. 2004
Dát tip
On chodí spíš skrz kaluže :-)

a2a2a
24. 10. 2004
Dát tip
to jen proto, aby jako každé zvídavé dítě pochopil, proč má přes ně skákat.

vesuvanka
23. 10. 2004
Dát tip
Díky Ti za dobrou zprávičku, mám velikou radost...

andromeda
23. 10. 2004
Dát tip
Je moc dobre, ze se to lepsí.....preju hodne stestí celé Vasí rodince....

Už se to v dobré obrací...

j_i_r_i_k
23. 10. 2004
Dát tip
Se slzami v očích šeptám díky...

dadik
22. 10. 2004
Dát tip
držím stále palce též...:)

Craerassy
22. 10. 2004
Dát tip
andílek rozesmátý do srdce svého táty položí dárek nejkrásnější uzdraví se a smíchem ukonejší:-)

Vaud
22. 10. 2004
Dát tip
Dnes byl Honzík bez teploty. Chvílemi. I malé výhry jsou výhry. Kreslili jsme si šneky, želvy a psa. Původně to měl být kůň, ale měl krátké nohy. První den, kdy se nám vedlo lépe! Dnes taky říkal první slova od operace. Bylo to slůvko "dík". V jeho jazyce to sice znamená "podej mi to", ale vy všichni víte, že to dík patřilo i VÁM. Jedno velké "DÍK" posílá Vaudl

dadik
22. 10. 2004
Dát tip
tak to jsem ráda....:))

a2a2a
22. 10. 2004
Dát tip
Honzíkova cesta stoupá vzhůru - zaplaťpánbůh

Craerassy
22. 10. 2004
Dát tip
andílek se uzdravuje...:-)

Kytiii
22. 10. 2004
Dát tip
my mu taky děkujem...

a2a2a
21. 10. 2004
Dát tip
Honzíku, táta na tebe nemá

andromeda
21. 10. 2004
Dát tip
-a zas veselo bude, musís doufat......

vesuvanka
21. 10. 2004
Dát tip
To je krásné dueto... I já věřím, že bude zase veselo. Neztrácej naději.... Pořád na Vás myslím... Honzíku, vydrž! Jsi statečný. Přeji Ti hodně síly a pozitivní energie...

Kytiii
21. 10. 2004
Dát tip
Posílám Honzíkovi písmáckou pusu a doufám, že i on bude brzy rozdávat pusinky na všechny strany... hodně štěští a hlavně zdraví...

a2a2a
20. 10. 2004
Dát tip
No nevím, pane doktore, jestli mu budeš stačit

andromeda
20. 10. 2004
Dát tip
Vaude, musís verit, ze to dobre dopadne - a modlit se za neho....modlitba, která vychází ze srdce je vzdycky vyslysena...Tobe i manzelce preju hodne síly a víry, vím, ze je to tezké, umím se do toho vcítit, ale tu bolest, jakou prozíváte, si predstavit zdaleka neumím...jen kdo to pozná, ví jaké to je.... Tvému synáckovi preju hodne stestí z nebícka.... Nevím sice, co mu je, ale musís verit v zázrak a on se stane.

idle
20. 10. 2004
Dát tip
všechno už bylo řečeno... tak jenom že držím palečky...

Vaud
20. 10. 2004
Dát tip
Nová stránka 1


Vaud
20. 10. 2004
Dát tip
Když nám bylo veselo...

Vaud
20. 10. 2004
Dát tip

Vaud
19. 10. 2004
Dát tip
Nějak se to nelepší.., ale pořád ještě doufáme, že to vezme ten správný směr. Dnes mělo být důležité vyšetření a ... dopadlo špatně. Prý máme vydržet..

vesuvanka
19. 10. 2004
Dát tip
Jsem každý den s Vámi, myslím na Honzíčka a sleduji dál tuto povídku. Věřím, že se Honzíčkův stav zlepší. Nesmíme ztrácet naději. Přeji Honzíčkovi dál hodně síly a pozitivní energie, aby to zvládnul a uzdravil se a Tobě a mamince hodně síly k překonání tohoto těžkého období nejistoty a čekání. Věřím, že se Honzíček uzdraví

Pevně věřím, že se vše nakonec obrátí v dobré a jistojistě nejsem sám. Všichni jsme s vámi a věříme, že dospějeme ke šťastnému konci. Hlavní je vydržet a věřit!

j_i_r_i_k
19. 10. 2004
Dát tip
............................................................... Nemám dalších slov, jen víru...

a2a2a
19. 10. 2004
Dát tip
Vaude, jako lékař reálně hodnotíš situaci a to vám pomůže i jako rodičům. Nebudeš mi to možná věřit, ale myslím na Honzíka každý den i vídcekrát a nejsem zde sám, musí to dopadnout dobře, děkuji za informaci.

Vaud
19. 10. 2004
Dát tip
Díky hrozně moc! Už se těším, až mne bude zase tahat za ruku, abych s ním šel po schodech!

Aviva
18. 10. 2004
Dát tip
Konec bude určitě dobrý.Přeji hodně síly a štěstí,modlím se za Vás, hlavně za Tvého syna.Všude v životě trpí nevinní, chce se z toho brečet.*

vesuvanka
17. 10. 2004
Dát tip
Díky za avi, mám obrovskou radost.... myslím na Vás stále, věřím, že se Honzíček uzdraví, pohlaď ho za mě.... a přeji hodně síly

a2a2a
17. 10. 2004
Dát tip
Náš život měříme také bolestí. Bolest těch nejbližších je silnější ne vlastní. Také poměřujeme vlastní kroky, které bez ohledu na dočasný výsledek nebudou scházet na konečném účtu. Pro Honzíčka - tip

Empty
16. 10. 2004
Dát tip
Je to hodně čtivý a děsivý. Ten konec mi sice není úplně jasný, ale jinak to vypadá na jasný tip...

vesuvanka
16. 10. 2004
Dát tip
Čtu se slzami v očích a prožívám to s Tebou.... Dnes dávám moc smutný TIP nejen pro dílko, ale především pro tatínka... Držím moc a moc palce a myslím na Tebe, na Honzíčka i jeho maminku.... Milý malý Honzíčku, Tobě přeji hodně síly k vítězství, hodně životní energie, sluníčka a všeho, co by Ti mohlo pomoci, abyses vrátil k tatínkovi a mamince a těšil je svým úsměvem.... Honzíčku, vydrž, jsi statečný chlapeček, Ty to dokážeš, prosím Tě, V Y D R Ž !!!

Vaud
16. 10. 2004
Dát tip
Díky všem za podporu. Moc si ji vážím a hodně jí i potřebuju. Jedu za Honzíkem a všechno mu vyřídím. Děkuji

fungus2
16. 10. 2004
Dát tip
Neníí co dodat. TIP

Kytiii
16. 10. 2004
Dát tip
Tohle je první dílko vůbec, u kterýho jsem začala brečet... Nevím, co můžu udělat, aby se Honzík uzdravil a vy jste byli zase šťastná rodina. Přeju Vám, aby se na Vás usmálo štěstí a Honzík byl zase v pořádku. *

dadik
16. 10. 2004
Dát tip
srdce mě bolí.....moc moc moc držím palce...nemám slova....t

Craerassy
16. 10. 2004
Dát tip
když jsem byla malá, moje maminka říkala, že každý z nás má svého andílka, který se o nás stará...když Honzík spinká, andílek sedává na jeho postýlce a vypráví mu pohádky, které se maličkým dětem proměňují v barevné sny...v každičkém z těch snů je vždycky máma a táta a ti drží své děťátko pevně v náruči a svou láskou a vírou dávají děťátku sílu, kterou potřebuje..za každou myšlenku radosti, za každý úsměv a pohlazení odejde kousek nemoci z tělíčka pryč...a na Honzíčka právě teď myslí s láskou a vírou v jeho uzdravení spousta i cizích lidí tady a jeho andílek mu předává jejich pozitivní energii a pohádky...uzdraví se Tvůj klouček, Vaude a zase tě bude tahat za nohavici a smát se...věř mi, protože já svého andílka poprosila, ať za ním letí a pomáhá:-) *****

MKbaby
16. 10. 2004
Dát tip
Držím palce... moc...

Milý Vaude, držím i ty palce, které nejsou moje. Věřím, že bude mít tahle povídka šťastný konec a budete si zase celá rodina užívat života ve zdraví a lásce. Tip (posílám Honzíkovi)

j_i_r_i_k
16. 10. 2004
Dát tip
Víš, vždy, když se mi v avízech objeví odkaz na Tvé nové dílo, mnou projede vlna nedočkavé radosti a těším se, cos napsal... A teď sedím a zírám na monitor a strašně moc si přeju, abych Ti mohl předat aspoň část své víry, že vše bude v pořádku, ale nevím jak... Posílám za vámi svoji obdobu Craerassynýho andílka, aby vám přinesl úsměv...

vesuvanka
16. 10. 2004
Dát tip
Pořád myslím na Honzíčka. Posílám mu moc pozitivní síly a energie, prosím za jeho uzdravení a za radost a štěstí Vaší rodiny....

andromeda
16. 10. 2004
Dát tip
moc smutný príbeh, jestli ze zivota - preji Honzíckovi uzdravení, sama mám deti a vím, ze bolest je neutesitelná..........za tuhle povídku ani tip nemá smysl, ale kéz by pomohl synkovi - t

Vaud
16. 10. 2004
Dát tip
Udělali jste mi všichni obrovskou radost!! Nějak mi chybí slova, kterými bych vám poděkoval. Honzíkovi se daří trochu lépe. Křehké příměří s nemocí. Všechny slzičky už vyplakal, ale ještě to není na smích. Věřím, že už brzy bude. Je totiž z veselého chovu, jak jste už asi sami poznali. Děkuji ještě jednou!! A moc..

Empty
16. 10. 2004
Dát tip
On to dokáže. Jsem si jistej! Ty se drž

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru