Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocit Podzimu

12. 10. 2000
2
1
3454
Autor
pampelin



Jsem zalit podzimem
Jsem podzimu plný
vdechnu vzduch -
vydechnu mlhu.
Chytám roztančené listí
do dlaní-
celou hrst si
vetřu do tváře.
Rozdrtím kůru
mezi zuby
Konečky zkřehlých prstů
hledám Světočáry



1 názor

Šílená
09. 03. 2001
Dát tip
začala jsme plnit slib:o) ta básnička je nádherná....to jsem ti zapomněla minule říct:o)))

Šílená
16. 01. 2001
Dát tip
ješkovy oči...celou hrst si vetřu do tváří... ne vůbec mi teď nejde o poezii... já poezii vlastně vůbec nerozumím ale...ten pocit...ta vlhcehořká vůně...to je život v té jeho přirozené formě... to je to po čem se mi v těch cihlovejch celách stejská. ...a přiznám se že kůru stromů normálně do pusy nestrkám;o) ale Slibuju že se od Jara začnu učit poznávat stromy podle chuťi kůry... děsně mě ta myšlenka láká...Dík!

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
až na ty Světočáry je to ... podzim :-)

Víla
08. 11. 2000
Dát tip
pampeline, ja uz zkusila i dve...a k tomu sedmikrasky, kastany, hlinu a ted si uz nevzpomenu. :)

Tadeáška
15. 10. 2000
Dát tip
JÁ a některý nejsou špatný.Světočáry mi hrozně připomínají jednoho blba ale jinak líbí.Až budu velká tak namaluju jak to Merle fotí

Merle
13. 10. 2000
Dát tip
tak tohle bych chtěl vidět... přijeď do Ostravy a já to nafotím

pampelin
13. 10. 2000
Dát tip
když už nám pánbůh nadělil smysly,tak proč je nevyužívat- javor není jen pojmem,pod kterým si představím strom.pro mě má javor svůj vlastní,originelní tvar,vůni,strukturu;vím jak chutná .malý průzkum:kdo už někdy okusil větvičku stromu? ale jinak-rád zapózuju :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru