Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dotazy

29. 01. 1999
1
0
2036
Autor
PS

Nevím jak se vám to bude líbit (báseň složená jen z otázek), ale když jsem si to teď nedávno přečetl, tak mě to docela donutilo se zamyslet...

Jak napsat báseň, aby těšila Jak najít slova, co se ztratila Jak přivést myšlenky v plynulý tok Jak přijít na to kdy udělat krok Jak zjistit co a kdy je třeba činit Jak tušit jestli kdy za chyby vinit Jak si udržet jasné myšlení Jak čerpat sílu, z čeho nadšení Jak poznat víru, touhu a lásku Jak správně odhadnout, co vše jde v sázku Jak získat klid a mír uprostřed boje Jak přiznat sobě slabosti svoje Jak správně hledat a neztratit se Jak umět odpustit a vrátit se Jak umět úsměvem pohladit... A jak to dělají ostatní?
Žůrek
25. 05. 2003
Dát tip
no ty ne

j_i_r_i_k
30. 03. 2003
Dát tip
Jak to dělají ostatní? No, hrajou machry, že mají odpovědi... Ale jinak se taky sami sebe ptají, jen to neumí dát takhle do kupy... Jo, zajímavé dílko...

Bambulka
09. 06. 2000
Dát tip
Tak, poněkud pozdě, jsem taky zavítala k tomuhle dílku (přiznávám, bylo to na upozornění Hippocampuse)... a víš co? je naprosto úžasný! máš pravdu, je to spousta otázek... a odpovědi hledáme na naší cestě životem... a ostatní? jsou na tom stejně - kdyby to už všechno uměli a zvládli, nemuseli by tu být! Jsi stejně krásný a dobrý člověk jako ostatní a i Ty to jednou všechno zvládneš! Věřím Ti:o)) jo, a děkuju, opravdu to člověku dá impuls k zamyšlení... *!

Miroslawek
09. 03. 2000
Dát tip
Ostatní Ti můžou bejt fuk. Jak? Ze života, kamaráde.

Berta
04. 03. 1999
Dát tip
Řekla bych,že je to příliš mnoho otázek a žádná odpověď.Ptát se umí každý,ale musím uznat,že málo kdo tak hezky.

PS
01. 02. 1999
Dát tip
Tak vidis Jarko, to bych predtim ja nerekl... To je holt to rozdilne videni...
Dekuji.


Jarka
30. 01. 1999
Dát tip
Myslím, že báseň složená z otázek ( a ještě k tomu takhle pěkně napsaná) se prostě musí líbit. Podle mě je to prostě perfektní. Moc se mi líbí. Je melodická a opravdu se nad ní člověk zamyslí. Myslím, že je tvoje nejlepší...

PS
29. 01. 1999
Dát tip
Mimochodem, docela bych uvítal nějaký diskusní board, nebo jenom něco jako nástěnku či vzkazovník...
(Takhle je to kritizování celkem suché. A někdy by nebylo na škodu reagovat.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru