Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alkohol 2

19. 10. 2004
1
0
4105
Autor
BohemiFan

To, že to dávám do Písmáka neznamená, že s tím souhlasím. Jinak to padlo při návratu z vyjezdu do Hradce Králové. Nemusím, doufám, dodávat, v jakém stavu byla většina zúčastněných....

KDO NEBLEJE, PIJE POD SVÝ MOŽNOSTI!
Michalka222
09. 11. 2004
Dát tip
Ja sem to taky nikdy neslyšela, tak si myslim že je to povedený...

Hip_Zdenda
27. 10. 2004
Dát tip
Lucky: Ale stává se docela často :o) Jinak myšlenka je to zajímavá :o)

KayTee
22. 10. 2004
Dát tip
k

Dero
19. 10. 2004
Dát tip
To je starý ... :o)

Garth
19. 10. 2004
Dát tip
Myslím, že jsem to slyšel od Bolka Polívky někdy v reakci na nějaký protialkoholický výrok. Dělat ostudu není hanba ! :)

BohemiFan
19. 10. 2004
Dát tip
Jestli je to pravda, tak mi asi nezbude nic jinýho, než to smazat, ale ještě chvíli počkám. Jinak děkuju.

kassiope
19. 10. 2004
Dát tip
Já to neznám a přijde mi to dobrý, mno já asi piju pod svý možnosti pokaždé :o))

BohemiFan
19. 10. 2004
Dát tip
kassiope: Já asi taky, nebo si buňky v mým žaludku berou hodně přesčasů.

kassiope
19. 10. 2004
Dát tip
:o) někdy holt nejni zbytí a pak se stane to, co musí :o)

Garth
19. 10. 2004
Dát tip
Je to citát, tak to snad mazat nemusíš. Nevím jestli je to přímo jeho autorská licence. Jinak "Dělat ostudu není hanba" znám od Brutusu. Také se snažím pít pod své možnosti, ale občas se člověk prostě překoná. :)

gabio
19. 10. 2004
Dát tip
tak tohle znám...

sms_maniak
19. 10. 2004
Dát tip
No...já ty možnosti překonávám neustále :))) Asi se budu muset zklidnit

Litochowitz
19. 10. 2004
Dát tip
,,,klubová věc:)

Piper
19. 10. 2004
Dát tip
Pro mě asi zustáne nepřekonatelnej dialog z Filmu Kouř: "Ty jsi tady tak sám!" "Ale já tady nejsem sám, já tady jen tak chlastám!!!" Jinak z mého pubertálního období si taky pamatuju pár hlášek typu: Hlavně,hlavně,že je panák v tlamě! Nebo na včerejší ostudu reagující: Hm, no co, hlavně, že se něco děje!! Jinak je pro mne a přátele hláška v podstatě cokoliv, co vypustí tadnem Čtvrtníček-Vávra, kdekoliv. Ale myslím, že už tyto alkoholové eskapády začínám mít za sebou, jednou to muselo přijít.

sk8ergirl
19. 10. 2004
Dát tip
Blééé, mně když už je špatně, tak je to hodně špatný :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru