Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní básník

13. 10. 2000
2
0
8334
Autor
Vio

Reakce na Merlíkovu "Podzimní básnířku" ;-)))

Stojí Merle pod kaštanem zhlížejíc se v slově pLaném. Co chvíli je nasraný. Potlučený kaštany... Který z kaštanů to byl, co mu v hlavě rozjasnil...?
PS
01. 11. 2000
Dát tip
:o))))) (und das Schluss!!!)

Merle
31. 10. 2000
Dát tip
No pokud vím, když to na ministerstvu testovali, došli k závěru, že zatímco oni se pořádně nacpali, koza zůstala celá :-)))))

PS
30. 10. 2000
Dát tip
:o) Merle: Ministerstvo zdravotnictví varuje - sex s kozou škodí zdraví! :o) (té kozy!)

Merle
27. 10. 2000
Dát tip
normální je nekouřit... teda pro mě :-)))

zolli
27. 10. 2000
Dát tip
OPRAVA: blbouníčci!

PS
26. 10. 2000
Dát tip
Ale parodovat tedy umí, to zas jo! :o))))

Vio
25. 10. 2000
Dát tip
Fuj, hnusný anonym, co se bojí podepsat pod své dílo.

PS
24. 10. 2000
Dát tip
Bambi: :o) Já měl na mysli, žes po mně původně chtěla informace... :o) P.S. Dal bych si ještě jedno... (Dej vědět, kdy můžeš, zařadím si Tě do diáře. :o)

Vio
24. 10. 2000
Dát tip
Bambi + PS: Nechcete si pro tu vaši korespondenci vyhradit prostor někde jinde? ;-))))))))) Tak mě to aspoň ještě pochvalte, když tu pořád něco píšete ;-))))))))))))))))))))))))

PS
24. 10. 2000
Dát tip
Vio, dostals od mě pochvalu (sice pod Merlíkem, ale dostal :o), dostals ode mě Ť, co chceš víc?? :o)

Bambulka
24. 10. 2000
Dát tip
Vio... tak teda promiň, už se zatahuju zpátky do ulity...:-)) a pořád chválit Tě nemůžu, byl bys rozmazlenej!:-)))))

PS
23. 10. 2000
Dát tip
Bambi, to mi neříkej ani ze srandy! :o) Tys nepoznala mé dobré já, které si od Tebe jen hrnek kafe vzalo, aniž by Ti dohromady cokoli řeklo? :o) No jen počkej, až poznáš to špatné!!! :o) Merle: :o) Aaaaha, dík, že ses bonznul. :o)))

Bambulka
23. 10. 2000
Dát tip
PS: ve vší vážnosti...:-) kdyby to Tvé já řeklo (a nemuselo by dohromady, ale hezky po jednotlivých slovech): "Dal bych si ještě jedno.", tak bych byla radši:o) na to špatný se budu těšit, neb mám taky své!:-)

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
PS: asi si dáme souboj ve skládání žab (v tom tě určitě porazím) abych obhájil svouji čest :-))) Bambule: hň hň hň (pššššššt, nic jim neřikéj) Vio: včera mi to neodesílalo kritiky...

Bambulka
20. 10. 2000
Dát tip
Merlíí, já přece nic neřekla... (a co jako nemám říkat?):-))) vždyť Ty víš: "o"

PS
20. 10. 2000
Dát tip
Aha! :o) Já věděl, že je někde zakopaný pes! :o) Já jediný zas nevím, jakou má Merlík pověst. (Jen doufám, že já ještě nemám radši žádnou. :o) Bambi: Rád dělám radost, i když jen jednomu z Tvých já. :o) (To mé dobré je chudák teď taky těžce utlačované... Ach jo.) Vio: Ono s tím co nadhodil JiKo se forma už dodržovala blbě... Navíc šlo o momentální ispiraci a a taky parodie na druhou už se většinou velmi nevyplácí. (Nehledě k tomu, že na druhou to udělal Miroslawek a já bych z toho udělal blbost na třetí. :o) Merle: Aaaa... Asi si budu muset dávat bacha... Nesmím tě nechat vybrat si zbraň! ;o)

PS
20. 10. 2000
Dát tip
mno a avízka... chjo...

Bambulka
20. 10. 2000
Dát tip
PS: o) pes to asi nebude... tady se hraje na jiný zvířátka:o))) o Tvé pověsti jsem zatím nic nezaslechla, ale můžu se pokusit s tím něco udělat!:-) Ty máš nějaké dobré já? (žes mě ještě neseznámil...):o)

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
PSe, mojí pověstí se netrap, stejně se moc nezakládá na pravdě... zas tolik těch holek nebylo ;-)) bambulka: j"o" :-)))

Vio
20. 10. 2000
Dát tip
Copak se to tady dějě pod mým výtvorem??? ;-)))

Vio
19. 10. 2000
Dát tip
A co na to Merlík? Zatím se nevyjádřil... ;-))) PS, škoda, že jsi nedodržel formu jako já a Míwa.

PS
18. 10. 2000
Dát tip
Vio, máš mít ten slíbený Ť. :o) (druhý už fakt dát nemůžu :o) JiKo: dobrá inspirace! Stojí Merle pod dubem, žaludy ho zadupem, chudák už nevstane as neokusí dívčích krás... (Inu, to si musíš hošku denně leštit svou předkožku.) :o))))))))))))))) Sorry Merlíku, ale jistí jedinci zde na mne mají vliv děsivě neblahý... :o) (Velmi se omlouvám všem romantickým a útlocitným duším, které si o mně činily iluze... :o)

Bambulka
18. 10. 2000
Dát tip
PS: o))) ale právě na Merlíka bys nemusel být tak kruteeej! vždyť všichni známe jeho pověst:-) iluze si právě namlela tlamičku... radost mého zkaženého já je na světě (že v tom není samo):-)

Bambulka
16. 10. 2000
Dát tip
:-)))))))

Vcela
16. 10. 2000
Dát tip
Sakra ten podzim nás ale bere!Už i já podlehl...

Bodlak
15. 10. 2000
Dát tip
Tahle podzimni je snad jeste lepci nez ta Merlíkova..))))))))

Tynic
14. 10. 2000
Dát tip
:o)))

Vio
13. 10. 2000
Dát tip
P.S. Merlíku, dík za to "L" ;-)))

Miroslawek
13. 10. 2000
Dát tip
Stojí Merlík pod javorem v opojení sirupovém. Co chvíli je na sračky z chuti sladké žvýkačky. Který z veršů to jen byl, co mu střeva pročistil...?

Merle
13. 10. 2000
Dát tip
Vio: kamarádům vždycky rád pomůžu ;-))) ještě bych měl úpravu k poslendí sloce, ale nechci ti nutit svoje rytmický vzory... BTW: dost dobrý :-)))) Merle s hlavou rozjasněnou, s rozraženou zábran stěnou, jistě by to ocenil. Kdyby s větví v hlavě žil... :-)))

Vio
13. 10. 2000
Dát tip
Míwo ;-))) Ty aby sis nepřidal ;-)))

Vio
13. 10. 2000
Dát tip
Jéje, tak jsem právě oslavil TIP č. 100 ;-)

Merle
13. 10. 2000
Dát tip
souhlas s Viem :-)))))))

Ber
13. 10. 2000
Dát tip
tak to tu 100 nebudu kazit cha cháááááá

alina
13. 10. 2000
Dát tip
:O)))))) *)

Koom
13. 10. 2000
Dát tip
:-)))))))))))0

zolli
13. 10. 2000
Dát tip
blbci

suva
13. 10. 2000
Dát tip
Zolli, oprava - Blbounečkové

JiKo
13. 10. 2000
Dát tip
Stojí Merle pod dubem kaštany ho zadupemm.... no nic moc kluci byli lepčí :-)))) Já sem holt spíš autentik :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru