Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DÉŠŤ

13. 10. 2000
0
0
1937
Autor
MaedhRos

Houpy hou, houpy hou, kolem věže mraky jdou, kolem věže vítr vane, nikdy nevíš, co se stane... Houpy hou, houpy hou, zejtra budem za vodou, z černejch mračen déšť se valí a jsme tolik nevyspalí. Houpy hou, houpy hou, bubáci už nepřijdou; dobrý duše budou s náma, bubáci jsou za horama. Houpy hou, houpy hou, zejtra budem za vodou, na západě zhasli svíci, zejtra budem za hranicí. Houpy hou, houpy hou, půjdem tam, kam mraky jdou, vzplane nebe na východě, budem zase na svobodě... Houpy hou...
Docela dobré!Zdraví Vlastina1971

Docela dobré!Zdraví Vlastina1971

:-))

Miracleion: Houpy hou dle mýho "nepodětšťuje"; vzpomeň si na Noční můru z Elm Street - "Jedna, dvě Robby jde..." Tohle je Strach čekající na bouři

Eowyn
17. 01. 2001
Dát tip
Zajímavééé :))

Krel
25. 11. 2000
Dát tip
Hmm. Zajímavé, akorát jsem nějak nepochopil poslední větu druhé sloky, nepasuje mi tam obsahově.

Beren
10. 11. 2000
Dát tip
Hmmmm, tak přece něco Meddi ?:o)) Je dobrá ! Líbí se mi !!!

Merle
16. 10. 2000
Dát tip
zajímavé... jen mi to přijde jak by tam byl nějakej politickej podtext ale mám rád bubáky :-)))

Miracleion
16. 10. 2000
Dát tip
To houpy hou tuhle lyriku podětšťuje. Jinak je to zajímavý, ale jestli to má nějaký hlubší smysl, tak jsem ho asi nepochopil. Jinak to pěkně pasuje, rýmy sedí (docela). Ale na tip to není...

JiKo
14. 10. 2000
Dát tip
no ehm ...

Mámalibor
13. 10. 2000
Dát tip
sluníčko---kdyby ses podělal, tak stejně večer budu na západě.

MaedhRos
13. 10. 2000
Dát tip
Jo? Co ty víš... ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru