Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Téma ke zpracování

23. 10. 2004
1
0
3950
Autor
Kelis

Písmáci! Myslím, že by to mohlo být zajímavé dílo. Zkusí to někdo rozpracovat?

Slunce je vlastně nějaký obrovský reaktor (nebo něco podobného), určený pro potřeby mimozemské civilizace a život na Zemi je jen vedlejší neplánovaný následek jeho působení.

Nyní naše „Slunce“ již mimozemšťané nepotřebují a vlastně se jim to ani nerentuje.

Zabývají se otázkou, zda ho dál nechat spuštěný a nebo ho vypnout.

Jestli vůbec ti titěrní a hádaví tvorové na té planetě hned vedle stojí za to!


Prokletí
02. 11. 2004
Dát tip
Kelis, nerouhej se ;o))))))))) m.

Prokletí
01. 11. 2004
Dát tip
Stačí mimoušům prodat Karla Gotta a nevypnou nic ;o))))) m.

Kelis
01. 11. 2004
Dát tip
...jen tak dál... Prokletí: nebo právě naopak ;-)))

Empty
28. 10. 2004
Dát tip
Slunce a měsíc prodal obchodník Karel mimozemšťanům za slepici a planetu Zemi, kterou předtím prodal za baterku

Miroslawek
28. 10. 2004
Dát tip
Frederik Pohl, Obchodníci s Vesmírem

Igore, tohle se ti povedlo! :)))

JiKo
25. 10. 2004
Dát tip
a na tohle volně navazuje Den nezávislosti :-)

angel1
25. 10. 2004
Dát tip
Igore! nejvíc obdivuju psaní jmen postav. Výkon hodný obdivu!

Garth
24. 10. 2004
Dát tip
Vzhledem k tomu, že ten reaktor běží sám od sebe, nerentovalo by se jim spíše ho "vypínat". Chtělo by to ještě nějakou další myšlenku. I proto, aby to téma nebylo obehranou písničkou.

papouch
24. 10. 2004
Dát tip
Žblunce je jedna z myriády prachobyčejných událostí kousek vlevo od středu jednoho z teroreticky nekončného počtu Vesdírů. Ale není dobré se mu dloubat v nose! ...to už tady bylo.

Kelis
24. 10. 2004
Dát tip
Garth: ja jen dal téma ke zpracování. Záleží na fantasii každého co s tím provede. papouch: možná bylo... nic se nedá vymýšlet do nekonečna... občas se prostě někdo trefí do něčeho co už tu asi bylo... Přesto přeji všem, kdo mají chuť se do toho pustit, bohatou fantasii a rychlé pero (dnes už vlastně PC)

Žarobrnda: Vypnem to! Žugrgugr: Ale co ta planeta. Kuržag: Která? Žugrgugr: No tamta přece - s tím životem. Země, nebo jak se jmenuje. Žarobrnda: Co s ní? Žugrgugr: Všechno to tam pochcípá, když to vypnem. Žarobrnda: No a? Stejně by to pochcípalo, až by reaktoru vypršela životnost a bouch by. Pár miliónů let - co na tom záleží. Žugrgugr: Ale mohli bychom alespoň zachránit pár vzorků. Kuržag: To je fajn nápad. To bychom mohli. Žarobrnda: Víte, kolik to bude stát peněz? A kam to všechno dáme? Žugrgugr: Je tady planeta Žorg III. Životaschopná, zatím neosídlená. Žarobrnda: Dobře. Ale kolik to bude stát? Žugrgugr: Možná, když z toho uděláme atrakci pro turisty, by se to mohlo časem i rentovat. Žarobrnda: To by ovšem znamenalo… Žugrgugr: Jasně, vynechat člověka. Ve svém plánu evakuace s lidmi stejně nepočítám. Moc komplikací. Navíc hrozba pro budoucí rezervaci. Nene. Lidi ponecháme hezky jejich osudu. Žarobrnda: To zní rozumě. Dobře. Připrav evakuační plán. Kuržagu? Kuržag: Ano? Žarobrnda: Zkus pro projekt rezervace získat nějaké spoluinvestory a sponzory. A vem si na starost marketing.

Titiyo
23. 10. 2004
Dát tip
zajímavej námět:)))

Titiyo
23. 10. 2004
Dát tip
a ještě tip:) někoho určitě přemluvíš:)

To by nefungovalo dobře.

Miroslawek
23. 10. 2004
Dát tip
Hmmm... poté, co Frederik Pohl napsal Svět na konci času, asi nemá smysl napínat chabé síly...

Přeno
23. 10. 2004
Dát tip
Já za to rozhodně stojím! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru