Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Říkal mi jeden faun...aneb z čirého zoufalství

14. 10. 2000
4
0
3763
Autor
racek

Jak utect, kdyz neni kam...,za Tebou, kdyz mas praci a jsi down...

Říkal mi jeden faun aneb Z čirého zoufalství ************************* /V.V./ Říkal mi jednou jeden faun: už jsem z těch ženských zcela daun. A já na to: Vaše vina, s muži je to také prima... /pátek třináctýho října/
mě se na tom líbí, s jakou lehkostí se rýmuje i datum...

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! ***** tíííp

Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
pravda ... je někde venku

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
PS: je to přispůsobivej druh... ale o jejich inteligenci svěčí to, že se zatím nepřenesli přes svoji oblíbenou hru: berany berany duc ;-))))

PS
23. 10. 2000
Dát tip
JiKo: Člověče, já měl zatmění, mě až teď došlo, cos sem vlastně poznamenal... :o))) Merle: No jo, ale ta hra je fakt strašně oblíbená... :o)))

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
PS: mě starýmu dračodoupákovi, fantasystovi a mytologoznalci budeš TY vysvětlovat kdo-co je to faun??? Tak jo... :-))

PS
20. 10. 2000
Dát tip
Merle: :o)))) No ono to tady tak zcela s touto literaturou nesouvisí... :o) (Tedy aspoň co mé chabé znalosti obsahují.) Ale například byl kdysi natočen film Faunovo velmi pozdní odpoledne. Tak takový faun. :o)

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
PS: to jako zas nějaká metlafora? to že byli na žencký je známá vjec, ale žencký na ně moc neletěly... to dělaly ty chlupatý nohy ;-)))

JiKo
20. 10. 2000
Dát tip
No jo je to těžký. Muži chtěj ženy a ženy zas muže...jak se maj domluvit, když chce každý něco jiného?

PS
20. 10. 2000
Dát tip
Merle: .o) No jo, moderní faunové je mají chlupaté míň. :o)

PetrViP
20. 10. 2000
Dát tip
Me, Ji, PS: :0))))

PS
18. 10. 2000
Dát tip
Mě fcelku jo. :o) Ť (Merle, přeskoč ten prolog a citát a bude to fajn. :o) Anebo faun. :o) Já ti ten pojem někdy vysvětlím. :o)

Merle
16. 10. 2000
Dát tip
buď jsem to nepochopil, nebo nevím... nějak mi to nepřijde super

PetrViP
15. 10. 2000
Dát tip
u tebe nepřekvapující, chtělo by se říct: klasická poetika líbí

Koom
14. 10. 2000
Dát tip
:-)))))

Morgana
14. 10. 2000
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru