Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnus a vztek ve větru

23. 10. 2004
15
0
7706

no bylo fuj a tak do toho musíme trošku šťournout:*)

Foukej foukej větříčku

A třeba si mě odfoukni

Nikomu z vás už nedám

Vaginální čípky si narvu až do krku

Ani otec ani bratr se nepostaví do fronty

Konec   Zavřeno

Vztekle rozlítostněné slzy

pokropí klišoidní růže

Země mě vezme za ruku

Vítr setře vzpomínky

Do vody nalijeme novou barvu

Života


tulen: dyz ja se vazne vztekala:*)))))) Bacil: diiik...:*))))))aspon vidim co se da delat s vaginalnima cipkama za veci...ale muselo to bejt docela hnusny ne?:*)))))) Rowenka: vsechno co jsi rekla...vztekly plac smutek rev i ta prosba...byl to takovy jeden podivny vecer kdy se tech urcitych veci seslo az moc:*))))))))

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
No já jsem říkal - kdyby ten student měl fetišistické sklony a kdyby ty čípky byly použíté jeho oblíbenou osobou, tak by to mohlo být aspoň vzrušující, ale takhle to bylo vážně jen odporné :-))

chudacek...me staci jak to smrdi a napada me jak to asi musi chutnat...no ble...ale pripomina mi to ze sem este nejak nejdela dneska...

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
Cožes eště dneska? :-)

ech pismenka mi utikaji....nejedla...mam desnej hlad nejedna sem uz asi 15 hodin...umru!

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
No jo, to je vidět :-))

Rowenna
24. 11. 2004
Dát tip
Opravdu nenudíš. A nepřijde mi úchylná. Takový výkřik, prosba? Vztek, který je pláčem.

Bacil
23. 11. 2004
Dát tip
Náhodou, je to dekadentní tak akorát :-) Vzpomněl jsem si u toho na jednoho studenta, který měl v ústech mykózu, a protože to vyšlo necitlivé na tabletové preparáty, poradila mu doktorka cucat vaginální čípky :-))

tuleň
22. 11. 2004
Dát tip
ufff, to je na muj vkus ponekud prilis dekadentni :^(

arthamir
07. 11. 2004
Dát tip
hmmm, tak už to v život bývá :-) ty jsi ale ženská, no tak už rozhoduj o svém sama :-)

Empty: diiiiiik:*)))))bylo to hlavne desne vztekly....echt cerny je my novy dilko:*))))))) Sdevcatko: kujiiiiiii:*))))))) artik: rozhoduju...ale kazdej se muze splist ne?:*))))))))))

arthamir
07. 11. 2004
Dát tip
chyby dělají lidé, jestli jsi človík, tak můžš :-)

i zviratka se nekdy pletou...a nebo mozna malinko motaji...asi by jen potrebovali packu ktere se chytit aby vylezli z kruhu...a sakras to je stejne jen vymluva:*)))))

Empty
05. 11. 2004
Dát tip
Je to černý. Dám ti to do klubu, přesně podle mého gusta:-)

sk8ergirl
05. 11. 2004
Dát tip
Líbí, má takovej spešl náboj :o)

tak plesk plesk po tvarickach abyses nam odomracil:*)))))

TAM
03. 11. 2004
Dát tip
FakT* Nemám čas číst ostatní kritiky, ale jsem osloven a omráčen

brasko nooo dybys veeedel...a vsak ty vis...narvano...furt si podavaji dvere mrchy..:*))))))))))

Barny
30. 10. 2004
Dát tip
Sestřulka hrošulka: Takže sem tu basničku pochopil správně:-)) nebuj já ti do tý fronty nepolezu, už bez brášky tam máš myslim docela narváno:-))))))))

Minim: sneeeee Seregil: je treba byti pozitivni:*))) Nimis: ja mam jemnou slabost pro vaginy takze proto:*))) Kelis: byl vsecko...nepisu o nicem co neznam na hrosi kuzi:*))))) Barny: brasko nestavej mas to zakazany:*))))))))) Dis: diky madam:*))))))) aramis: moc se necul:*))))) Print: diiik Eilil: dekuji doufala sem ze se povede:*)))))

Eilil
28. 10. 2004
Dát tip
a povedlo se :o)

aramis
25. 10. 2004
Dát tip
:)

Print
25. 10. 2004
Dát tip
*!

Eilil
25. 10. 2004
Dát tip
vauuu.. tak tam to opravdu je.. ten hnus i vztek.. :o) tip a víří to..

sjo

Seregil
24. 10. 2004
Dát tip
Heršvec... síla.... líbila hrošíku.... drsná a vlastně jemný závěr... t*

Nimis
24. 10. 2004
Dát tip
Když sem došla k vaginálním čípkům, tak sem se napřed trochu zarazila, ale jo..líbí,tak tip :)*

Kelis
24. 10. 2004
Dát tip
romantický začátek úchylné pokračování romantický konec prostě SUPER!! (pokud to není vlastní prožitek) *T*

Barny
24. 10. 2004
Dát tip
Jejda jejdaaa:-)) ALe nebuj ja se do fronty stavět nebudu, tedaaa esli sem spravně pochopil o čem to je:-)))))

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
já teda nesvedu pochopit, jak můžou dva řádky nudit :) (teda, jak to někdo tak rychle stihne, nudit se) já to nestihla ani dál, úchylná nenudíš :)))

ondrech
23. 10. 2004
Dát tip
zase úchylný? líbí,. a su první!!***TIP

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
je dobrá...t

ooooo dekuji drazi...no jo uchylnosti ja uz nic ineho neumim:*))))

tak sem rada ze aspon pak:*))))))))

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Je dobrá ale mně se vůbec nelíbí:)))) fakt jsem se snažil... moc snažil... ale nelíbí PS: proč avi? Vždyť tě mám v oblíbených:)

aha..to avi bylo k te potkani...tak sem se mozna prepsala...tak to sem nevedela nebo vedela:*)))ja si to nepamatuju... snaha se ceni ale nemusis...i dyz pak se hrosi smejou az se klepe monitor:*)))))))))

LaMouette
23. 10. 2004
Dát tip
a to je teprf podzim... coz teprf v zime... no.. ale zase budou vanotse.. :-))) ale ulet je to uzasnej.. :-)

v zime nebudu sedet v okne ale u kamen a bude na me foukat pouze teply vzduch:*)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru